Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מייבשי בוש - לא סתם אוויר חם

הטכנולוגיה במייבשי הכביסה החדשים של בוש מגדירה מחדש את הקטגוריה כולה. מייבש הכביסה של הטכנאים, חסכוני, יעיל לאורך כל חיי המוצר ומנקה את עצמו לבד – תכירו את טכנולוגיית הקצה לייבוש כביסה של בוש.

מייבש כביסה

על פניו מייבש כביסה הוא בסך הכל מכשיר חשמלי, המייבש- לרוב בעזרת אוויר חם - בגדים, אריגים וכדומה, לאחר שאלו יצאו רטובים ממכונת הכביסה. נשמע פשוט, נכון? אז זהו, שדווקא את הדברים הפשוטים לכאורה הכי קשה להביא לכדי שלמות.

אבל זה בדיוק מה שחברת בוש עשתה במייבשי הכביסה החדשים שלה, שמשאירים את המתחרים הרחק מאחור. סדרת מייבשי הכביסה החדשה עם הקונדנסור (מעבה) המנקה את עצמו בשילוב טכנולוגיית משאבת החום החדשנית, הביאה חידושים שלא נראו קודם בקטגוריה, ולמעשה שינתה לחלוטין את תו התקן שהיה מקובל עד היום בעולם מייבשי הכביסה.

טכנולוגיית משאבת החום

משאבת חום, קונדנסור, ניקוי עצמי, וכיצד כל זה משפיע לכם על הכיס

טכנולוגיית משאבת החום קיימת היום בהרבה מייבשי כביסה. היא אחראית למעשה לכך שהחום יישאר בתוך המייבש ולא ייצא החוצה ולכן, מייבשי כביסה עם משאבת חום צורכים לרוב עד כ- 50% פחות אנרגיה ממייבשי כביסה אחרים.
בנוסף, כל מייבשי הכביסה של בוש הם בעלי קונדנסור (מעבה) האחראי לקרר את האדים הנפלטים מהבגדים בתהליך הייבוש ולהפוך אותם חזרה למים שניתן לנקז ישירות לביוב. אולם בתהליך זה גם חלק מסיבי הבד עוברים וחוסמים את פעולת המעבה ולאורך זמן, מפחיתים את יעילותו וגורמים לצריכת חשמל גבוהה יותר.

"הג'וקר" של בוש הוא הקונדנסור החדיש והייחודי של בוש, המוגן בפטנט, המנקה את עצמו באופן אוטומטי ובכך שומר על יעילות קבועה של צריכת אנרגיה (דירוג אנרגיה A בכל זמן פעולת הייבוש), ללא כל צורך בתחזוקה ידנית כמו אצל המתחרים. בסופו של יום, הטכנולוגיה פורצת הדרך הזו של בוש תחסוך לכם קרוב ל- 1.5 ש"ח בממוצע על כל שעת עבודה, לעומת מייבשי הכביסה הסטנדרטיים. כמה כסף ייחסך לכם בטווח הארוך? אתם כבר יכולים לחשב בעצמכם.

שומרים על דירוג אנרגיה A לכל אורך ההפעלה

נוסף על כך שטכנולוגיית הניקוי העצמי הבלעדית שלהם הופכת את המייבשים החדשים של בוש לחסכוניים ביותר בצריכת חשמל, היא גם מאריכה את חיי המוצר של המייבש, משמרת את יעילותו האנרגטית והכי חשוב – חוסכת זמן ניקיון ותחזוקה. בבוש דאגו לכך שהמייבש לא יבזבז אפילו טיפת אנרגיה אחת לחינם וזו הסיבה גם שמכון התקנים הישראלי העניק להם דירוג אנרגטי A, הגבוה ביותר האפשרי עבור מכשירי חשמל.

מייבש

חווית משתמש מושלמת

אבל זו לא רק הטכנולוגיה. מעבר לניקוי העצמי האוטומטי והייחודי אותו כבר הזכרנו קודם, עושה רושם שבוש לקחו את חוויית המשתמש לרמה הבאה. החל מאופן פתיחת הדלת ועד לצליל סיום התכנית, כל פרט ופרט זכה לתשומת הלב המלאה של מהנדסי החברה על מנת להפוך את חוויית השימוש במכשיר למושלמת. מערכת ההפעלה האלקטרונית לדוגמה, תוכננה לנוחיות מירבית כך שתוכלו לפקד על המייבש בצורה פשוטה ויעילה. רוצים להפעיל את התכנית למניעת קמטים? רוצים להגביר את מהירות הייבוש? עם מייבשי הכביסה החדשים של בוש הכל פשוט ונפתר בלחיצת כפתור אחת.

ייבוש עדין גם לבגדים הרגישים ביותר

התחייבות לתוצאות ייבוש עדינות אך מושלמות היא משהו שמעט מאוד חברות בעולם יכולות להתחייב אליו. ולהבדיל מאחרות, בוש יכולה לעשות זאת בלב שלם. מייבשי הכביסה עם המעבה בניקוי עצמי המוגן בפטנט,, בשילוב טכנולוגיית משאבת החום, מעניקים תוצאות ייבוש מושלמות גם לפריטי הכביסה העדינים ביותר. וגם זה לא פשוט כמו שזה נשמע. חיישני לחות מתוחכמים מודדים את הטמפרטורה ואת מידת הלחות וכך, מגנים על פריטי הכביסה שלכם מפני טמפרטורות גבוהות יתר על המידה, ייבוש יתר וכיווץ. בין אם אתם רוצים שפריטי הכביסה שלכם יהיו בדרגת ייבוש המתאימה לגיהוץ או יבשים מספיק לאחסון מיידי- כעת יש הגדרה ייעודית לכך.

התחייבות לתוצאות ייבוש עדינות אך מושלמות

בחירת הטכנאים – מייבש בוש במקום הראשון

עוד לא השתכנעתם? כדאי שתדעו שלא רק אנחנו חושבים שמייבשי הכביסה של בוש הם הטובים מסוגם. באתר Mako פנו ל-40 טכנאי מייבשי הכביסה המובילים באתר "מדרג", ושאלו מהו מייבש הכביסה המומלץ ביותר – ומבחינת הטכנאים, מייבש הכביסה האמין והטוב ביותר, הוא בוש. כמובן.

שינוי סטנדרט כבר אמרנו?