Skip to content
טכנולוגיה לחיים

לשאוב בלי מאמץ! הכירו את סדרת שואבי האבק Unlimited7 של בוש

שואב אבק מקופל אלחוטי של בוש

שואב אבק אלחוטי הוא כיום המכשיר שאי אפשר לחיות בלעדיו. הסוף למטאטא וליאה של פעם, הפתרון המושלם והנוח ביותר לניקוי הבית שלכם. שואב אבק אלחוטי יסייע במלאכת הניקיון ביעילות רבה ובמהירות, ללא צורך בכבל מסורבל וארוך, הוא מגיע לכל פינה קטנה והכי חשוב הוא ישרת אתכם לאורך שנים.

אנשים מנקים את הבית עם שואב אבק אלחוטי unlimited 7

היתרון הברור ביותר בשואב אבק אלחוטי הוא כשמו כן הוא – אלחוטי. שואב נייד שאינו תלוי בכבל חשמל, מספיקה טעינת סוללה לפני השימוש והוא מוכן לפעולה.

שואבי האבק מסדרת Unlimited 7, בעלי עוצמת שאיבה חזקה במיוחד הודות לסוללת ליתיום 18V חזקה ואמינה ובזכות מברשת טורבו חובטת ויעילה, בעלת תאורת LED קדמית שמסייעת בניקיון גם במקומות החשוכים ביותר וכמו כן מנקה ביסודיות גם רצפות ושטיחים.

פיצ'ר נוסף ויתרון מובהק לשואבי האבק האלחוטיים של בוש מסדרת Unlimited 7 הוא ה-Flex Tube, מוט מתקפל ב-90 מעלות המאפשר גמישות וניקיון ללא מאמץ. הודות למפרק המתקפל ולזווית הנוחה נגמרו הימים בהם צריך להתכופף כדי לשאוב מתחת לרהיטים או לספות. לשואבים בסדרה זו יש גם מנוע דיגיטלי תוצרת גרמניה המגיע עם 10 שנות אחריות*, לכן תיהנו מתוצאות מעולות בניקיון הבית לאורך שנים.

ראשי שואב אבק לשואב אבק מתקפל של בוש

מעבר לעוצמת הסוללה פרמטר חשוב נוסף בבחירת שואב אבק אלחוטי הוא זמן השאיבה. הסוללה צריכה להספיק לזמן עבודה ממוצע כך שהיא לא תסתיים בזמן ניקיונות הבית. רוב שואבי האבק האלחוטיים יספקו ממוצע זמן סלולה של 30 דקות. המעולים שביניהם יספקו זמן עבודה של 40 דקות רצופות בעוצמה רגילה הנחשבת לחסכונית יותר ומאפשרת שימוש מנימלי בסוללה בעת השאיבה ועד 10 דקות זמן עבודה בעוצמה טורבו. בסדרת השואבים של בוש ישנם שלושה מצבי הפעלה לניקוי Eco/Auto/Turbo וסה"כ זמן שאיבה של עד 40 דקות. שואב האבק מדגם XXL מגיע עם סוללה נוספת לטעינה כך שלא תצטרכו להמתין בזמן הטענת הבטרייה. כמו כן, סוללות השואב מתאימות גם לכלי העבודה של בוש מהסדרה הירוקה.

שואב האבק האלחוטי של בוש

בסדרת Unlimited 7 ישנם 4 דגמים: BCS711A / BCS711EXT / BCS711PET / BCS712XXL

כל שואבי האבק בסדרה מציעים לכם את החוויה של שאיבה ללא מאמץ, שחרור החובט באמצעות הרגל לשאיבה קלה וכמו כן מעמד ייחודי בגב השואב כשתרצו לקחת הפסקה קטנה (אל דאגה, המשטח המיוחד של הקליפ מונע שריטות והחלקה לכן תוכלו למקם את השואב בלי חשש על קצה הרהיטים או על גב הכיסא).

שואב אבק אלחוטי של בוש ליד כלב עם אדם ששואב ברקע את הספא

כלל הדגמים מגיעים עם מתקן לתליית השואב והאביזרים וכמו כן אביזר ייעודי לניקוי ריפודים ורהיטים עדינים במיוחד. בנוסף, לכל דגם מגוון אביזרים שונים היסייעו לכם להגיע לכל פינה בבית, למשל אביזר מיוחד לניקוי מקלדות, צינור גמיש לניקוי פינות ומסילות ומברשת לניקוי רהיטים.

זהו כלי עזר נפלא להתמודדות עם אתגרי ניקיון קשים במקומות השונים בבית, כמו לדוגמא שערות חיית המחמד על הרהיטים.

שואב האבק מדגם PET מותאם במיוחד לשערות של בעלי חיים וכולל אביזר חובט מיני טורבו לריפודים, הוא פותח במיוחד לשאיבת השערות של חיות המחמד מריפודים ושטיחים.

10 שנות אחריות על מנוע של שואב אבק אלחוטי של בוש

איכות גבוהה ולא מתפשרת חשובה מאוד בבחירת שואב אבק אלחוטי. זהו מוצר בעל חלקים רבים, טכנולוגי ובעל שימוש רב בחיי היום יום כך שאיכות המוצר הינה קריטית לאורך חיי המדף של השואב. שואבי האבק האלחוטיים של בוש פותחו ומיוצרים במפעל בגרמניה, עם יותר מ-80 שנות ניסיון בייצור מוצרי חשמל ביתיים. אחריות על המוצר ועל המנוע בפרט חשובה, לכן בבוש מעניקים לכם 10 שנות אחריות על המנוע.

שואב אבק אלחוטי היום הוא לא מותרות, הוא מוצר חובה בכל בית ובית. הוא הפך להיות ברבות השנים לאחד המוצרים היעילים והנוחים ביותר לשימוש בחיי היום יום בהקשר של ניקיון הבית והוא יכול לשפר את איכות החיים שלנו ולספק לנו ניקיון יסודי ויעיל בכל רחבי הבית .

חשוב לשים לב לכל הדגשים ולבחור היטב ונכון שואב אלחוטי שיתאים לכם וישמור על ניקיון ביתכם לאורך שנים.

*8 שנות אחריות נוספת מוגבלת על המנוע בלבד, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר כולו למשך שנתיים ממועד האספקה, כמפורט בתעודת האחריות