Skip to content
טכנולוגיה לחיים

תקנון הטבת רכישת אחריות נוספת - 5 שנות אחריות סה"כ למקררי 4 דלתות ממותג בוש (Bosch)

1. תקנון זה נועד להסדיר ולקבוע את תנאי ההטבה המנוהלת על-ידי חברת בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים בע"מ, ח.פ 513102178 מרחוב משכית 25 הרצליה (להלן: "BSH").

2. ההשתתפות כפופה להוראות תקנון זה, ובכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין האמור בתקנון זה לבין פרסומים אחרים - תגברנה הוראות תקנון זה.

3. לקוח המבקש ליהנות מההטבה נדרש לעמוד בכל התנאים המפורטים בתקנון זה.

4. האמור בתקנון נכתב לצורכי נוחות בלשון זכר, אך הוא מכוון לגברים ונשים באופן שווה.

כללי

תנאי ההטבה לרכישת אחריות נוספת המצוינים בהסכם זה נועדו לאפשר ללקוח הרוכש "מוצר חשמלי" כהגדרתו להלן, לרכוש, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנה אחת ממועד התקנת המוצר לפי חוק (להלן: "האחריות המקורית"), אחריות למשך ארבע שנים נוספות (להלן: "האחריות הנוספת"), כך שסך כל תקופת האחריות תהא ל- 5 שנים ממועד התקנת המוצר וכל זאת בתמורה ל-299 ₪ בלבד, כולל מע"מ, ובכפוף לכל התנאים המפורטים להלן.

תנאי האחריות הנוספת יהיו זהים לתנאי האחריות המקורית, על סייגיה, והכל בהתאם לאמור בתעודת האחריות של BSH.

האחריות מסופקת על- ידי חברת השירות סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ (להלן: "CSB").

*כמות מינימאלית – כל מי שעומד בתנאים זכאי להטבה, כאשר מלאי המוצרים נקבע לפי חנויות המפיצים.

הגדרות

. לעניין הסכם זה "מוצר חשמלי" – הכוונה למקררי 4 דלתות ממותג בוש "Bosch" (כלומר דגמים KFN96VPEAL,KFN96APEAL ) אשר יובאו לישראל על ידי BSH בלבד, לרבות מוצרי תצוגה מחנויות, אך לא כולל מוצרים סוג ב'.

2. "תקופת ההטבה" - החל ביום חמישי ה- 01.02.2024 בשעה 08:00 בבוקר, ועד ליום ג' 30.04.2024 בחצות.

הזכאים לרכוש את האחריות הנוספת

כל לקוח אשר רכש מוצר חשמלי במהלך תקופת ההטבה, כהגדרתם לעיל, ועומד בתנאים המצטברים הבאים:

א. הלקוח הינו צרכן פרטי בלבד שרכש את המוצר לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי.

ב. הלקוח רכש את המוצר ממשווק המשתתף בהטבה. לעיון ברשימת המשווקים המשתתפים: https://www.bosch-home.co.il/dealerlocate

ג. הלקוח יציג חשבונית עסקה או קבלה או מדבקת אחריות המעידה על ביצוע העסקה במהלך תקופת ההטבה, לנציג מטעם חברת השירות CSB. מובהר כי בהעדר אסמכתא כאמור, לא תהיה BSH מחויבת למימוש ההטבה.

ד. הלקוח ביצע התקנה של המוצר לא יאוחר מ-30 יום ממועד רכישת המוצר. לצורך כך, יש ליצור קשר עם חברת השירות CSB, בטלפון: 2220* ולתאם התקנה פיסית או טלפונית עם נציג. ניתן לתאם התקנה מרחוק גם באתר רישום בוש

https://marketing.bosch-home.co.il/

ה. עד למועד ההתקנה הלקוח שמר את המוצר החשמלי בתנאים ראויים ולא עשה בו כל שימוש.

ו. הלקוח ישלם ל-CSB עבור ההטבה סך של 299 ₪ (כולל מע"מ).

למען הסר ספק, לא ניתן יהיה לממש את ההטבה לאחר התאריך 31.05.2024 ובכפוף כאמור להתקנה עד למועד זה.

שונות

1. BSH רשאית להאריך את תקופת ההטבה, לקצרה או להפסיקה על-פי שיקול דעתה הבלעדי. הודעה מתאימה תימסר לציבור באתר האינטרנט.

2. האחריות למימוש רכישת האחריות הנוספת הינה על הלקוח בלבד. BSH לא תישא באחריות כלשהי בגין אי מימוש הזכאות מסיבות התלויות, במישרין או בעקיפין בלקוח.

3. BSH אינה אחראית לכל הפסד ו/או נזק שייגרם למי מהלקוחות, או כל צד ג', עקב רכישת האחריות הנוספת או כחלק מהרכישה הנוספת ו/או כתוצאה משימוש במוצר, וזאת מעבר לאחריות המוטלת עליה על-פי חוק ובהתאם לתעודת האחריות.

4. BSH אינה אחראית בשום מקרה לטיב ו/או איכות השירות אשר יוענק ללקוח בחנויות בהן נמכר המוצר החשמלי.

5. על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל וסמכות השיפוט הייחודית תהא לבתי המשפט המוסמכים בתל-אביב יפו בלבד.