העתיד הוא הבית שלנו

העתיד הוא הבית שלנו

כיצרנית מובילה של מכשירי חשמל ופתרונות לבית, אנו מעודדים מחויבות ופתיחות בקרב עובדינו.
עם המותגים הבינלאומיים שלנו - ההתמקדות שלנו היא בחדשנות.
וזה לא חל רק על המוצרים והשירותים שלנו, אלא גם מניע את הדרך בה אנו משתפים פעולה, מחליפים רעיונות ויצרים את התקשורת בין הצוותים שלנו.
אנו מציעים עולם של הזדמנויות ומעודדים רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא.
הצטרפו אלינו עכשיו בעיצוב העתיד ותנו לקריירה שלכם בית.

רצינו גם לגלות לך סוד שמור:
בטחון עצמי לפעמים עוצר אותנו מלהגיש מועמדות לתפקיד.
אבל חשוב שתדעו - אין כזה דבר "מועמד מושלם" או "מועמדת מושלמת".

בי.אס.אייץ' הוא מקום שבו כל אחד ואחת יכולים לצמוח.
אז לא משנה מה הזהות או הרקע שלך, אם יש לנו תפקיד שמרגש אותך לבוא כל בוקר לעבודה ולעשות אותו - פשוט הגישו מועמדות.

יש לנו דרישות גבוהות ואנחנו מספקים סביבת עבודה של למידה והתפתחות, סביבה גמישה ונעימה.

מצאו בית חדש לשאיפות המקצועיות שלכם - שלחו קו"ח עכשיו עם ציון מספר המשרה

אחראי/ת* תיאום הזמנות, מחלקת Sales Support

הרצליה פיתוח / משרה מלאה / תנאים מצוינים למתאימים

חברת בי.אס.אייץ' מכשירים ביתיים הינה חלק מהקונצרן הבינלאומי של BOSCH והיא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי החשמל הביתיים מתוצרת בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו. החברה מונה כ-70 עובדים בישראל. עם המותגים הבינלאומיים שלנו - ההתמקדות שלנו היא בחדשנות. אנו מציעים עולם של הזדמנויות ומעודדים רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא. הצטרפו אלינו עכשיו בעיצוב העתיד ותנו לקריירה שלכם בית.

תיאור התפקיד:
המחלקה עוסקת בקליטת ההזמנות המגיעות מנקודות המכירה ומסוכני המכירות ברחבי הארץ. התפקיד כולל אחריות מלאה על קליטת ההזמנות במערכת הממוחשבת, מענה טלפוני, הפקת חשבוניות ודוחות שונים, בדיקות רווחיות של ההזמנות וקבלת אישורים לביצוע ההזמנה. העבודה לעיתים תחת לחץ ועומס, מול ממשקים וגורמים רבים – בסביבה נעימה ומגוונת.

משימות עיקריות:
* יצירת הזמנות במערכת SAP, בדיקת מחירים ותנאי תשלום.
* קבלת אישורים לביצוע ההזמנה ממספר גורמים.
* מעקב אחר הזמנות פתוחות, בקרת מועדי אספקה ומתן סטטוס שותף.
* לווי ותמיכה באנשי המכירות, הכולל הפקת דוחות ומענה טלפוני.
* הוצאת חשבוניות וזיכויים וכן, טיפול ומעקב בגבייה.

דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בחברות בתפקידים דומים, עדיפות לחברות בינלאומיות/חברות גדולות.
- ידע במערכת SAP - חובה. גישה טכנולוגית למערכות שונות, המשתנות באופן תדיר.
- שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק, בדגש על וורד ואקסל.
- עדיפות לתואר ראשון או לימודי תעודה רלוונטיים.
- אנגלית ברמה טובה.
- עבודה בסביבה עמוסת משימות – בצורה זריזה ויעילה.
- יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, עם תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מעולים.

היקף משרה ושעות עבודה:
+ משרה מלאה (גיוס מיידי, עובד/ת חברה מהיום הראשון).
+ ימי העבודה והשעות: יום א' 8 - שעות, ימי ב' עד ה' - 9 שעות.
+ שכר גבוה למתאימים.
+ הטבות: מעבר לסביבת עבודה נעימה מאוד, מסודרת וחברותית - לעובד/ת יהיה טלפון סלולרי, חנייה חינם, הפרשות סוציאליות מלאות על כל השכר ומחלה מהיום הראשון.
+ לאחר 3 חודשים ישנן מגוון הטבות נוספות כמו מתנות שוות בחגים והנחות משתלמות על המוצרים.
יש לנו דרישות גבוהות ואנחנו מספקים סביבת עבודה של למידה והתפתחות, סביבה גמישה ונעימה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מספר משרה: 6757

אחראי/ת קופה והתאמות – מחלקת הנהלת חשבונות

הרצליה פיתוח / משרה מלאה / תנאים מצוינים למתאימים

חברת בי.אס.אייץ' מכשירים ביתיים הינה חלק מהקונצרן הבינלאומי של BOSCH והיא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי החשמל הביתיים מתוצרת בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו. החברה מונה כ-70 עובדים בישראל. עם המותגים הבינלאומיים שלנו - ההתמקדות שלנו היא בחדשנות. אנו מציעים עולם של הזדמנויות ומעודדים רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא. הצטרפו אלינו עכשיו בעיצוב העתיד ותנו לקריירה שלכם בית.

תיאור התפקיד:
אנחנו מגייסים אחראי/ת קופה והתאמות למחלקת הנהלת חשבונות.
המחלקה עוסקת בקליטת הכספים המגיעים מנקודות המכירה ומסוכני המכירות ברחבי הארץ, ביצוע התאמות מול הספקים, הבנקים והלקוחות. האחריות המרכזית בתפקיד הינה טיפול בקופה, הכוללת בין היתר: טיפול בכרטיסי אשראי, צ'קים ומזומן המתקבל בחברה, טיפול בקופת כסף מזומן וטיפול בביטולי עסקה. כמו כן, טיפול בתשלומי מסופים של סוחרים ורשתות שיווק ובנוסף, תיוק כל הקבלות וההפקדות. התפקיד כולל אחריות רבה, תחת לחץ ועומס עבודה, תוך עבודה מול גורמים רבים.

משימות עיקריות:
אחריות לטיפול בקופה, כולל-
* טיפול בכרטיסי אשראי, צ'קים ומזומן המתקבל בחברה.
* טיפול בקופת כסף מזומן.
* טיפול בביטולי עסקה, צ'קים וכרטיסי אשראי.
* טיפול בתשלומי מסופים של סוחרים ורשתות שיווק.
* תיוק כל הקבלות וההפקדות.

דרישות התפקיד:
- תעודת מקצוע – הנה"ח סוג 2.
- ניסיון בסיסי בתחום – רצוי הבנה בקופה.
- גישה טכנולוגית למערכות שונות ויכולת למידה מהירה!
- שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק, בדגש על אקסל.
- ידע במערכת SAP – יתרון.
- נדרשת יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, תודעת שרות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מעולים.
- בנוסף, אנחנו מחפשים עובד/ת עם ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית, דייקנות ואחריות.

היקף משרה ושעות עבודה:
+ משרה מלאה (גיוס מיידי, עובד/ת חברה מהיום הראשון).
+ ימי העבודה והשעות: יום א' 8 - שעות, ימי ב' עד ה' - 9 שעות.
+ שכר גבוה למתאימים.
+ הטבות: מעבר לסביבת עבודה נעימה מאוד, מסודרת וחברותית - לעובד/ת יהיה טלפון סלולרי, חנייה חינם, הפרשות סוציאליות מלאות על כל השכר ומחלה מהיום הראשון.
+ לאחר 3 חודשים ישנן מגוון הטבות נוספות כמו מתנות שוות בחגים והנחות משתלמות על המוצרים.
יש לנו דרישות גבוהות ואנחנו מספקים סביבת עבודה של למידה והתפתחות, סביבה גמישה ונעימה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מספר משרה: 6722

נציג/ת* חווית לקוח (ללא מכירות), מחלקת Customer Experience and Services

הרצליה פיתוח / משרה מלאה / תנאים מצוינים למתאימים

חברת בי.אס.אייץ' מכשירים ביתיים הינה חלק מהקונצרן הבינלאומי של BOSCH והיא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי החשמל הביתיים מתוצרת בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו. החברה מונה כ-70 עובדים בישראל. עם המותגים הבינלאומיים שלנו - ההתמקדות שלנו היא בחדשנות. אנו מציעים עולם של הזדמנויות ומעודדים רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא. הצטרפו אלינו עכשיו בעיצוב העתיד ותנו לקריירה שלכם בית.

תיאור התפקיד:
המחלקה מונה 3 נציגים ונותנת מענה ללקוחות במגוון אמצעים דיגיטליים ובטלפון ונמצאת בקשר הדוק עם חברת השירות החיצונית. המחלקה מפקחת ומטפלת בפניות הדורשות יחס מיוחד. אנו עובדים במערכת CRM מתקדמת לניהול הלקוחות ובמערכת SAP לניהול הממשקים בין המחלקות. התפקיד כולל אחריות רבה, עבודה תחת לחץ ומול גורמים רבים בתוך החברה ומחוצה לה.

משימות עיקריות:
* קבלת פניות במגוון אמצעים, בירור, מעקב ובקרה.
* מתן פתרונות יצירתיים לשביעות רצון הלקוחות.
* מענה ללקוחות החברה וניהול קשר רציף עם חברת השירות ומחלקות נוספות בתוך החברה.
* מתן מידע על מוצרי החברה עבודה שוטפת מול מחלקות שונות.

דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בתפקידים דומים (מוקד טלפוני בשימור/שירות לקוחות).
- תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מעולים.
- ניסיון בעבודה עם מערכת CRM, SAP ו/או פריורטי – יתרון.
- שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק, בדגש על וורד ואקסל.
- יכולת התבטאות רהוטה בעל-פה ובכתב בעברית וכן, אנגלית ברמה טובה.
- נדרשת יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, לצד ראש גדול ועבודה עצמאית.
- עדיפות לתואר ראשון או לימודי תעודה רלוונטיים.
- אנגלית ברמה טובה.

היקף משרה ושעות עבודה:
+ משרה מלאה (גיוס מיידי, עובד/ת חברה מהיום הראשון).
+ ימי העבודה והשעות: יום א' 8 - שעות, ימי ב' עד ה' - 9 שעות.
+ שכר גבוה למתאימים.
+ הטבות: מעבר לסביבת עבודה נעימה מאוד, מסודרת וחברותית - לעובד/ת יהיה טלפון סלולרי, חנייה חינם, הפרשות סוציאליות מלאות על כל השכר ומחלה מהיום הראשון.
+ לאחר 3 חודשים ישנן מגוון הטבות נוספות כמו מתנות שוות בחגים והנחות משתלמות על המוצרים.
יש לנו דרישות גבוהות ואנחנו מספקים סביבת עבודה של למידה והתפתחות, סביבה גמישה ונעימה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מספר משרה: 6785

דרוש/ה אחראי/ת תיאום הזמנות

ליד משגב דב - מחלף אשדוד

חברת בי.אס.אייץ' מכשירים ביתיים הינה חלק מהקונצרן הבינלאומי של BOSCH והיא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי החשמל הביתיים מתוצרת בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו. החברה מונה כ-70 עובדים בישראל. עם המותגים הבינלאומיים שלנו - ההתמקדות שלנו היא בחדשנות. אנו מציעים עולם של הזדמנויות ומעודדים רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא. הצטרפו אלינו עכשיו בעיצוב העתיד ותנו לקריירה שלכם בית.

תיאור התפקיד:
המחלקה עוסקת בקליטת ההזמנות המגיעות מנקודות המכירה ומסוכני המכירות ברחבי הארץ. התפקיד כולל אחריות מלאה על קליטת ההזמנות במערכת הממוחשבת, מענה טלפוני, הפקת חשבוניות ודוחות שונים, בדיקות רווחיות של ההזמנות וקבלת אישורים לביצוע ההזמנה. העבודה לעיתים תחת לחץ ועומס, מול ממשקים וגורמים רבים – בסביבה נעימה ומגוונת.

משימות עיקריות:
* יצירת הזמנות במערכת SAP, בדיקת מחירים ותנאי תשלום.
* קבלת אישורים לביצוע ההזמנה ממספר גורמים.
* מעקב אחר הזמנות פתוחות, בקרת מועדי אספקה ומתן סטטוס שותף.
* לווי ותמיכה באנשי המכירות, הכולל הפקת דוחות ומענה טלפוני.
* הוצאת חשבוניות וזיכויים וכן, טיפול ומעקב בגבייה.

דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בחברות בתפקידים דומים, עדיפות לחברות בינלאומיות/חברות גדולות.
- ידע במערכת SAP - חובה. גישה טכנולוגית למערכות שונות, המשתנות באופן תדיר.
- שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק, בדגש על וורד ואקסל.
- עדיפות לתואר ראשון או לימודי תעודה רלוונטיים.
- אנגלית ברמה טובה.
- עבודה בסביבה עמוסת משימות – בצורה זריזה ויעילה.
- יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, עם תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מעולים.

היקף משרה ושעות עבודה:
+ משרה מלאה (גיוס מיידי, עובד/ת חברה מהיום הראשון).
+ ימי העבודה והשעות: יום א' 8 - שעות, ימי ב' עד ה' - 9 שעות.
+ שכר גבוה למתאימים.
+ הטבות: מעבר לסביבת עבודה נעימה מאוד, מסודרת וחברותית - לעובד/ת יהיה טלפון סלולרי, חנייה חינם, הפרשות סוציאליות מלאות על כל השכר ומחלה מהיום הראשון.
+ לאחר 3 חודשים ישנן מגוון הטבות נוספות כמו מתנות שוות בחגים והנחות משתלמות על המוצרים.
יש לנו דרישות גבוהות ואנחנו מספקים סביבת עבודה של למידה והתפתחות, סביבה גמישה ונעימה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מספר משרה: 6733

דרוש/ה מתפעל/ת מערכת לוגיסטיקה

ליד משגב דב - מחלף אשדוד

חברת בי.אס.אייץ' מכשירים ביתיים הינה חלק מהקונצרן הבינלאומי של BOSCH והיא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי החשמל הביתיים מתוצרת בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו. החברה מונה כ-70 עובדים בישראל. עם המותגים הבינלאומיים שלנו - ההתמקדות שלנו היא בחדשנות. אנו מציעים עולם של הזדמנויות ומעודדים רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא. הצטרפו אלינו עכשיו בעיצוב העתיד ותנו לקריירה שלכם בית.

תיאור התפקיד:
מתפעל/ת המערכת הינו תפקיד מרכזי בפעילות מחלקת הלוגיסטיקה, ונמצא בממשקי עבודה רבים עם מספר רב של גורמים בתוך ומחוץ לחברה. המרכז הלוגיסטי אחראי על הטיפול במלאי, מקליטתו במחסני החברה ועד אספקתו ללקוחות החברה ובכלל זה: קבלת ופריקת מכולות, אחסנת המלאי וסילוק ליקויים, אספקות מוצרים וטיפול בסוגי ב'. התפקיד דורש היכרות מלאה ומעמיקה עם מערכת ניהול לוגיסטיקה ממוחשבת (SAP).

משימות עיקריות:
* בקרה ועבודה ממוחשבת, על מנת להבטיח עבודה רציפה במינימום תקלות - של אספקות והזמנות.
* טיפול באספקות סחורה – תיאום האספקות השוטפות מול לקוחות החברה (סוחרים ורשתות שיווק).
* הפקת ניפוקים לסוחרים, מעקב אחרי הזמנות במערכת והפקת ניפוקים בצורה ידנית (הזמנות גדולות).
* העברת מידע לגבי תיאום ומשלוחים מיוחדים לחברת הלוגיסטיקה.
* תיוק תעודות החזרה ותעודות העברה סגורות.
* טיפול בהעברות מוצרים פגומים לחברת השירות ובחזרה ממנה.
* סגירת תעודות משלוח, מעקב ותיקון בעיות בתעודות החזרה.
* מענה טלפונים למספר גורמים ובעיקר לסוכני המכירות ולחברת הלוגיסטיקה.

דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בחברות בתפקידים דומים, עדיפות לחברות בינלאומיות/חברות גדולות.
- ידע במערכת SAP - חובה. גישה טכנולוגית למערכות שונות, המשתנות באופן תדיר.
- שליטה בתוכנות אופיס ואאוטלוק, בדגש על וורד ואקסל.
- עדיפות לתואר ראשון או לימודי תעודה רלוונטיים.
- אנגלית ברמה טובה.
- עבודה בסביבה עמוסת משימות – בצורה זריזה ויעילה.
- יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, עם תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מעולים.

היקף משרה ושעות עבודה:
+ משרה מלאה (גיוס מיידי, עובד/ת חברה מהיום הראשון).
+ ימי העבודה והשעות: יום א' 8 - שעות, ימי ב' עד ה' - 9 שעות.
+ שכר גבוה למתאימים.
+ הטבות: מעבר לסביבת עבודה נעימה מאוד, מסודרת וחברותית - לעובד/ת יהיה טלפון סלולרי, חנייה חינם, הפרשות סוציאליות מלאות על כל השכר ומחלה מהיום הראשון.
+ לאחר 3 חודשים ישנן מגוון הטבות נוספות כמו מתנות שוות בחגים והנחות משתלמות על המוצרים.
יש לנו דרישות גבוהות ואנחנו מספקים סביבת עבודה של למידה והתפתחות, סביבה גמישה ונעימה.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מספר משרה: 6741