Skip to content
טכנולוגיה לחיים

איך תבחרו את הבלנדר המתאים לכם - המדריך המלא

בלנדר מוט ובלנדר רגיל מונחים על שולחן

מונח על משטח העבודה בלב כל מטבח, קטן וקומפקטי, הבלנדר מיצב את עצמו ככלי קולינרי חיוני המציע נוחות לצד יצירתיות, הבלנדרים של בוש בעלי מנוע חזק ועוצמתי משמשים למגוון רחב של משימות, ומצליחים לעשות אינספור פעולות יומיומיות שחוסכות זמן רב והופכות את המתכונים שלנו למוצלחים יותר.

שייקים, גלידות וקינוחים - שלבו פירות, ירקות, יוגורט ומרכיבים נוספים לקבלת משקה מזין וטעים, הכינו גלידה או סורבה משלכם על ידי ערבוב של פירות קפואים וממתיקים, רסקו קוביות קרח לקוקטיילים ומשקאות קפואים או הכינו מילקשייק מפנק או קערות שייק סמיכות על ידי הוספת גלידה או פרוזן יוגורט.

מרקים, מטבלים ורטבים - בלנדרים יכולים לטחון ירקות מבושלים ליצירת מרקים חלקים וקרמיים, כמו מרק עגבניות או מרק דלעת. ערבבו בקלות מרכיבים להכנת רטבים לסלט, רטבי פסטה ומרינדות, הכינו סלסות טריות, גוואקמולי, חומוס או מטבלים אחרים לחטיפים ומתאבנים, ואפילו ערבבו פירות וירקות מבושלים ליצירת מזון ביתי לתינוקות.

עוגות ומאפים - ערבבו בלילת פנקייק במהירות ובאופן אחיד, הכינו בלילות לעוגה, קרפ ואפילו בצק פיצה באמצעות אביזרי הבלנדר המתאימים. בלנדרים מהירים יכולים לטחון אגוזים לחמאות אגוזים חלקות וקרמי, כמו חמאת בוטנים או חמאת שקדים.

בלנדר מומלץ

בלנדר מוט של בוש

איך תבחרו את הבלנדר המתאים לכם?

הבלנדר הקלאסי של בוש הוא סוס העבודה של המטבח, הידוע בכוחו וברבגוניותו. מצויד בבסיס יציב, מיכל בנפח 1.5 ליטר ומנוע עוצמתי בטכנולוגיית ProPerformance, הבלנדרים של בוש ערוכים ומוכנים למגוון רחב של משימות. בורר המהירויות והלחיצה האינטואיטיבית מספקים שליטה מדויקת על רמת הערבוב והטחינה ועל המרקם המתקבל.

למי שמחפש גישה מעשית יותר, הבלנדר הידני, הידוע גם בשם בלנדר מוט, מציע נוחות ללא תחרות. בלנדר מוט בנוי ממוט בעיצוב דק ובקצהו קוצץ עם להבים לטחינת המזון. בזכות המבנה הארגונומי שלו, בלנדר מוט נוח במיוחד לטחינת מרקים חמים ישירות בתוך הסיר, יצירת רטבים קרמיים וביצוע עבודה מהירה של משימות קטנות יותר כמו ערבוב בלילת פנקייק או הקצפת ביצים. הגודל הקומפקטי לצד נוחות השימוש והבטיחות הופכים את הבלנדר מוט של בוש לאהוב במיוחד על הטבחים הביתיים.

בישול עם בלנדר מוט

מגוון גדול של אפשרויות למגוון ענק של מתכונים

בחירת הבלנדר המתאים תלויה בצרכים ובהעדפות הספציפיות שלכם, אז קחו את הזמן כדי להעריך את הדרישות שלכם ולבחור את הבלנדר המתאים ביותר לסגנון החיים ולשאיפות הקולינריות שלכם.

  • עצמת המנוע - בבחירת הבלנדר המתאים לצרכים שלכם קחו בחשבון את כוחו של המנוע של הבלנדר (מנוע בלנדר מוט נע בין 400 ועד 1200 ואט) ואת איכות הלהבים. אם עיקר השימוש שלכם הוא להכנת שייקים יומיומית תוכלו להתאים לעצמכם בלנדר מוט עם מנוע בהספק נמוך, בעוד בלנדרים עם מנוע בעל הספק גבוה (בסביבות 1000 וואט או יותר) יתאימו למשימות כבדות כמו ריסוק קרח והכנת חמאת אגוזים.
  • קיבולת הבלנדר - בחרו בלנדר עם מיכל או גביע בגודל שנוח עבורכם. בלנדר שולחני מגיע עם מיכלים בקיבולת גדולה יחסית בעוד שבלנדר מוט מגיע עם כוסות קטנות בנפח קטן יותר.
  • הגדרות מהירות - חפשו בלנדרים עם מספר רמות מהירות לשליטה טובה יותר ברמות הערבוב. חלק מהדגמים השונים של בלנדר מוט מבית בוש מגיעים עם בורר בעל עד 12 מהירויות, כולל פונקציית טורבו להכנה מושלמת של כל מתכון.
  • אביזרים מצורפים – האביזרים המצורפים לבלנדר מוט הם אלו שמאפשרים לכם לבצע פעולות מגוונות. מקצף, קוצץ, חותך או מועך המצורפים לבלנדר שלכם מתחברים לבלנדר בצורה נוחה, פשוטה ובטיחותית, ומרחיבים את אפשרויות השימוש בו.
בלנדר מוט של בוש

בתחום היצירתיות הקולינרית, הבלנדרים הם שותפים הכרחיים, כאשר כל סוג מתאים באופן ייחודי לצרכים והעדפות שונות. איכות הבלנדרים של בוש מאפשרת ליהנות מהמוצר לאורך זמן עם חווית בישול בטיחותית ותוצאות מוצלחות.

בחירה בסוג הבלנדר המתאים לכם היא הצעד הראשון בדרך להרפתקה קולינרית מלאה ערבובים, ערבולים וסחרורים שאי אפשר לדעת איך היא תסתיים, מה שבטוח זה שיהיה טעים.