Skip to content
טכנולוגיה לחיים

שאיבה ללא הפסקה

שואב האבק האלחוטי החדש של בוש,Unlimited , מגדיר מחדש את קטגוריית המוצרים כולה. הוא עוצמתי יותר, מסנן טוב יותר את האוויר הנפלט ממנו וניתן להפעילו ללא הפסקה לזמן בלתי מוגבל. הוא כל כך קל ונוח שמטלת הניקוי הופכת פשוט לכיף.

לפני כמה שנים זה כנראה היה נשמע לנו כמו מדע בדיוני; שואב אבק אלחוטי הפועל ללא הגבלת זמן ויכול לנקות בצורה אופטימלית כל פינה נסתרת בבית, ברכב ובגינה שלנו. אבל עכשיו זו מציאות, ונדמה כאילו הימים בהם שאבנו אבק כשכבל חשמל נשרך אחרינו ברחבי הבית שייכים להיסטוריה העתיקה.

ביצועים מושלמים ועיצוב נחשק

ביצועים מושלמים ועיצוב נחשק

קודם כל – העיצוב: שואב האבק האלחוטי Unlimited, מבית בוש, גורם לכל המתחרים שלו להיראות די רע; בזכות עיצוב אווירודינמי, נקי וארגונומי הוא הופך לאביזר נחשק בכל בית עוד לפני שהטענו את הסוללה.

אבל הכי חשוב – הביצועים: אחת התכונות הבולטות של ה- Unlimited היא יכולת שאיבה לא הגבלת זמן. כן, כך בדיוק. זה נשמע מעט מופרך, אבל בוש Unlimited מגיע עם שתי סוללות נשלפות (תלוי בדגם) הנטענות במהירות גבוהה (60 דקות לעומת זמן הטענה של 3.5 שעות במקרה הטוב אצל המתחרים). הסוד הפשוט שמאפשר את זמן הפעולה הבלתי מוגבל של ה- Unlimited טמון במטען המהיר הייחודי המצורף לשואב. כך, המכשיר עובד בעזרת סוללה אחת, כאשר השנייה נמצאת במצב הטענה. כל כך פשוט, כל כך גאוני. נוסיף לזה את העובדה שכל כלי העבודה האלחוטיים של בוש – לבית או לגינה, משתמשים באותן סוללות עוצמתיות, ונגלה שוב איך חשיבה נכונה מגדילה את הערך של כל מוצר ומוצר.

נוחיות ויעילות מעל הכל

נוחות ויעילות מעל הכל

בכלל, לא לחינם השואבים האלחוטיים הופכים את קודמיהם ללא רלוונטים- הנוחיות והיעילות שלהם הם מסוג הדברים שאחרי שמתרגלים אליהם כבר קשה להאמין שאי פעם יכולנו לחיות בלעדיהם. ואתם יכולים להיות בטוחים שהמהנדסים של בוש, דאגו לכך שה Unlimited-יהיה מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם; השואב מצויד במנוע DigitalSpin Motor מתקדם ועוצמתי. מדובר במנוע קומפקטי וקל משקל, שבזכות כיול מדויק מהירות הסיבוב שלו מגיעה עד ל- 54,000 סיבובים לדקה. למנוע הדיגיטלי של ה- Unlimited עוצמת שאיבה חזקה יחסית למתחריו וזוג הסוללות הנשלפות שלו מבטיח שהוא תמיד יעשה את העבודה.

שמים לב לפרטים הקטנים

שמים לב לפרטים הקטנים

המהנדסים של בוש שמים לב לפרטים הקטנים ודאגו להבטיח שחוויית השימוש ב- Unlimited תהיה ידידותית במיוחד, בכל פרט ופרט. אם אצל המתחרים למשל צריך ללחוץ באופן קבוע על כפתור ההפעלה, הרי שב- Unlimited פשוט לוחצים על כפתור ההפעלה פעם אחת וזהו. ואם אצל המתחרים צריך לרחוץ את הפילטר ולהישמר כל העת מ"ענני האבק" הידועים לשמצה, הרי שב- Unlimited ניקוי הפילטר נעשה בפעולה מהירה ונוחה כל כך עד שהיא לא מצריכה מאמץ..

אלו הן רק שתי דוגמאות קטנות שמהן ניתן להסיק אל הכלל, אבל למען האמת רק אחרי שתשתמשו ב- Unlimited פעם אחת בעצמכם תבינו למה מעכשיו הוא הולך להיות תו התקן המקובל עבור כל השואבים האלחוטיים באשר הם; העבודה הנקייה (ל- Unlimited פילטר הגייני בטכנולוגיית pure Air הדואג לניקוי 99.9% מהאוויר הנפלט מהשואב), המדויקת, הלא מתאמצת שלו, תשכיח מכם את כל השנים בהם נאלצתם להתמודד עם שואבים רועשים ולא יעילים במיוחד.

שאיבה שהיא חוויה

שאיבה שהיא חוויה

בוש Unlimited מגיע גם עם ערכת אביזרים שימושית המאפשרת, לפי הצורך, לנקות ביעילות את כל סוגי הרצפות והמשטחים וכן, לשאוב היטב גם רהיטים מרופדים, מסילות ואפילו את התקרה. מברשת הטורבו החשמלית, ה-All Floor High Power Brush, יחד עם המנוע הדיגיטלי החדיש והעוצמתי, מבטיחים שאיבה וניקוי יסודיים גם בכל סוגי הרצפות האפשריים.

אבל מעבר לכל האביזרים והטכנולוגיות, ה- Unlimited הוא פשוט חוויה; מכשיר נוח, מעוצב ואינטואיטיבי. תפעול המכשיר המתקדם הוא פשוט וקליל ומשימת השאיבה כבר לא נראית פתאום כל כך מעיקה. פתאום שאיבת הלכלוך שהשאירו האורחים אחרי המסיבה תהיה רגע הזן, ה-unwinding המושלם לסיום הערב.