Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מדיחי הום קונקט כל מה שרציתם לדעת על מדיחי כלים חכמים

מדיח כלים הום קונקט - כל המידע על מדיחי כלים חכמים

עולם המכשירים החכמים הולך ומתרחב ומציע לנו חיים נוחים יותר עם אפשרויות הפעלה ושליטה מרובות יותר על המכשירים שברשותנו.
גם מדיחי הכלים משתלבים בעולם החדש והופכים לחכמים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. כל מדיחי הכלים של בוש מצויידים בטכנולוגית Home Connect שהופכת אותם לחכמים (חיבור לטלפון החכם וביצוע פעולות מרחוק, אינטואיטיביים (בוחרים את תכנית ההדחה המתאימה למצב הכלים) ואפילו מתחשבים (מפחיתים את רעש ההפעלה).

מהי טכנולוגיית Home Connect?

הום קונקט היא מערכת ניטור ושליטה מרחוק על פעולת המדיח המופעלת באמצעות אפליקציה ייעודית. לאחר הורדת האפליקציה למכשיר הנייד שלכם וחיבור האפליקציה עם המדיח, תוכלו לשלוט על פעולות המדיח השונות מכל מקום, בבית ומחוצה לו, ולקבל מידע עדכני בזמן אמת על פעולות המדיח וקצב התקדמותו.

איך משתמשים בטכנולוגיית הום קונקט?

השימוש בטכנולוגיה המתקדמת נעשה באמצעות אפליקציה המותאמת למכשיר הנייד שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להתקין את האפליקציה, לחבר אותה למדיח החכם שלכם לפי ההוראות, והשליטה בידיים שלכם, בכל זמן ומכל מקום.

מה ניתן לעשות באמצעות אפליקציית Home Connect?

עדיין לא המצאנו מדיח כלים שמכניס ומוציא את הכלים בעצמו, אבל חוץ מזה, מדיחי הכלים החכמים של בוש עושים עבורכם כמעט הכל:

מדיח כלים בוש הום קונקט

• בחירת תכנית הדחה
לפני הפעלת ההדחה הכנסו לאפליקציה וסמנו את סוגי הכלים ומידת הלכלוך שלהם. פונקציית EasyStart תמליץ לכם מיד על תכנית ההדחה הטובה ביותר עבור הכלים שלכם על פי רמת הלכלוך, סוג הכלים ועוד. לאחר ההפעלה האפליקציה תציג את מצב התוכנית, הזמן הנותר לסיומה ואת צריכת המים והאנרגיה של כל תכנית ותכנית.

• עדכון לגבי מצב ההדחה
גם אם יצאתם לסידורים ואתם מחוץ לבית או בחדר הסמוך ולא ליד מדיח הכלים, באמצעות אפליקציית Home Connect תוכלו לקבל עדכונים ותזכורות למכשיר הנייד שלכם מהמדיח על מצב התקדמות תכנית ההדחה אותה הפעלתם, עד לסיומה.

• הפחתת רעש המדיח
מדיחי הכלים של בוש שקטים ממש אך במידה ואתם מעוניינים להפוך אותם לשקטים עוד יותר ולהפחית את עצמת הרעש שמפיקה פעולת ההדחה, פונקציית Silence on Demand מפחיתה את רעש המדיח ב-2-3 דציבלים והופכת את המדיח לחרישי בלחיצת כפתור אחת. פעולה זו תאריך את פעולת המדיח בעד 30 דקות.

מדיחי הום קונקט

• מעקב אחר מלאי טבליות המדיח
באמצעות פונקציית סופר הטבליות, המדיח עוקב אחר כל הדחה ומנטר את כמות הטבליות בביתכם.
פשוט מכניסים לאפליקציה את כמות הטבליות הקיימת באריזה החדשה שרכשתם ולאחר מכן המדיח עוקב אחר המלאי. האפליקציה תיתן התראה למכשיר הנייד כאשר מלאי הטבליות עומד להסתיים!

• שמירת תוכניות נבחרות
פונקציית Favorite מאפשרת לשמור את התכנית האהובה עליכם, בשילוב מספר לחצנים נוספים מכל מקום ובכל זמן! בנוסף, ניתן לשמור את התכנית המועדפת גם על גבי צג ההפעלה במדיח.

• תכנית קדם שטיפה
צוברים כלים במדיח במשך כמה ימים ורק אז מפעילים? תכנית קדם השטיפה היא תכנית מהירה של 15 דקות הניתנת להפעלה דרך האפליקציה, והיא נועדה לנטרול ריחות רעים מהכלים הממתינים במדיח. התכנית תאפשר לכם לאגור כלים במשך היום ולבצע הדחה רק כשהמדיח מלא.

• נעילת בטיחות בפני ילדים
באמצעות פונקציית Child Lock שבאפליקציה, תוכלו לנעול מרחוק את פאנל הפיקוד ולמנוע מילדיכם להפעיל את המדיח ללא השגחה.

לאילו מדיחים מתאימה אפליקציית Home Connect?

האפליקציה מתאימה לכל מגוון המדיחים החדשים של בוש המגיעים עם טכנולוגיית Home Connect. בנוסף ניתן לחבר את האפליקציה אל מגוון המוצרים החכמים עם טכנולוגיית הום קונקט כמו מכונת כביסה, תנור, כיריים וקולט אדים.

האם ניתן להתקין את טכנולוגיית הום קונקט על מדיח קיים?

התקנה מהסוג הזה אינה מתאפשרת מכיוון שהמדיחים החדשים של בוש תוכננו מראש על מנת להתאים לטכנולוגיה, והתקנה במועד מאוחר יותר של מדיח שלא תוכנן מראש עבר הטכנולוגיה לא תאפשר תפעול אופטימלי של הטכנולוגיה, ולא תעמוד בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים.

האם ניתן לשלוט על המדיח ממספר ניידים שונים בו-זמנית?

התשובה היא כן! אנחנו מאמינים בשוויון בעבודות הבית, גם כשהן נעשות בלחיצת כפתור, ולכן ניתן להתחבר אל האפליקציה ממספר ניידים שונים. הנייד הראשון שיתחבר למדיח יוגדר כמשתמש הראשי ויוכל להסיר משתמשים אחרים מן המכשיר.

האם יש צורך בציוד מיוחד על מנת לשלוט על מדיח הכלים באמצעות האפליקציה?

אין צורך בציוד מיוחד על מנת לחבר בין הנייד שלכם לבין מדיח הכלים. כל מה שצריך זה מדיח כלים עם פונקציית הום קונקט, מכשיר נייד עם אפליקציית Home Connect ונתב WIFI.

האם הורדת האפליקציה כרוכה בתשלום?

האפליקציה היא חלק מהשירות הניתן לכם כלקוחות בוש והיא ניתנת להורדה בחינם מחנות האפליקציות -Apple App Store או Google Play Store.

לקטלוג מדיחי הכלים החדשים שלנו עם טכנולוגיית Home Connect