Skip to content
טכנולוגיה לחיים

כך תשפרו את חווית הבישול עם התנור הבנוי של בוש

תנור בילד אין של בוש

בישול בתנור בנוי יכולה להיות חוויה מתגמלת, המאפשרת לכם להכין מגוון רחב של מנות טעימות.
בין אם אתם טבחים מתחילים או אופים ותיקים, תנורים מובנים מציעים יתרונות משמעותיים שהופכים אותם לבחירה פופולרית עבור מטבחים רבים.
.בוש מציעה מגוון תנורים בנויים, תנורים בנויים משולבי מיקרוגל ותנורים בנויים קומפקטיים, כל אחד מהם מביא יתרונות משלו. באמצעות בחירה של תנור בנוי מומלץ עבורכם, תוכלו גם אתם לשפר את חווית הבישול שלכם.

בחרו את התנור שישתלב באופן מושלם במטבח שלכם

חווית הבישול מתחילה בחוויה האישית של הטבח. ניתן לשלב תנורים בנויים בגבהים ובמיקומים שונים בתוך ארונות המטבח, מה שמאפשר לכם בחירה אישית של מיקום התנור כך שיתאים להעדפות הבישול ולצרכים שלכם. שימוש בתנור בנוי המשולב בארונות המטבח שלכם מאפשר עיצוב מטבח נקי ויעיל יותר, חוסך מקום יקר בדלפק ומשאיר לכם משטח עבודה גדול יותר להגשים בו את חלומותיכם הקולינריים

תנור BUILT IN של בוש

הכירו את התנור הבנוי המומלץ עבורכם

לפני שאתם בוחרים את התנור הבנוי החדש שלכם, בחנו היטב את הפונקציות והתכניות השונות הקיימות בתנור. תנורים בנויים שונים, מצוידים במגוון פונקציות בישול כולל אפייה, צלייה ואפילו בישול באדים. הכרת התכונות השונות של התנור הבא שלכם היא חיונית לצורך שימוש אופטימלי בתנור.

בתנור משולב מיקרוגל, למשל, תוכלו לבשל בצורה מושלמת, תוך קיצור של זמן הבישול והאפייה בכחמישים אחוז. תוכלו לצלות בו בשר, לאפות עוגה או לחמם מחדש מנה במהירות, ואם אתם רוצים רק לחמם חלב או להפשיר, אתם יכולים להשתמש בו כמכשיר מיקרוגל קלאסי.

תנורים בנויים מומלצים יכולים להפתיע אתכם ביכולות שלהם – ואפילו לסייע לכם בקבלת מידע מדוייק על הטמפרטורה או על זמן הבישול המומלץ, שלא תמיד מופיע במתכונים. מערכת DishAssist של הקובעת באופן אוטומטי את הגדרות התנור, תסייע לכם לקבל מידע זה באופן מידי. פשוט בחרו את המנה הרצויה (דג למשל) ואת משקל הנתח בלוח הבקרה והתנור יגדיר באופן אוטומטי את מצב החימום, את הטמפרטורה ואת משך הזמן האידאליים.

שליטה בטמפרטורת התנור

שלטו בחום לאורך כל תהליך הבישול

חממו מראש כראוי - דאגו תמיד לחמם את התנור לפני הבישול, על מנת להבטיח שהמזון יתבשל בצורה שווה ובטמפרטורה הנכונה. עקבו אחר זמן החימום המומלץ במתכון שלך. תנורי בוש סדרה 8 מגיע עם לחצן לחימום מהיר של התנור במהירות.

שמרו על טמפרטורה מדויקת - לתנורים מובנים יש בדרך כלל אפשרויות בקרת טמפרטורה מתקדמות יותר. בדגמים הנבחרים של תנורים בנויים מבית בוש תוכלו לדעת מהי הטמפרטורה העכשווית בחלל התנור בזמן האפיה או הבישול. דיוק זה מאפשר תוצאות בישול ואפייה מדויקות יותר.

במידת הצורך השתמשו במדחום לתנור, המאפשר לאמת ולהתאים את הטמפרטורה לפי הצורך. חלק מן התנורים הבנויים של בוש מגיעים עם מדחום הבשר PerfectRoast אשר מודד את הטמפרטורה הפנימית של הבשר בשלוש נקודות כדי להבטיח שהוא יתבשל באופן מושלם.

הקפידו על בישול אחיד - תנורים מובנים כוללים לרוב מאווררי הסעה או גופי חימום מתקדמים המקדמים פיזור חום אחיד, ותורמים לבישול עקבי והשחמה טובה יותר של המזון. צריכים לבשל כמות גדולה בבת אחת? בתנורי בוש מסדרה 8 טורבו D4 תהנו מתוצאות מושלמות הודות לפיזור החום ב - 4 מפלסים בו זמנית

תנור בנוי של בוש

הטיפים הקטנים שעושים הבדל גדול

  • השקיעו בכלי בישול איכותיים - השתמשו בכלי בישול ואפייה איכותיים המתאימים לתנור. השקיעו בפריטים כמו ניירות אפייה, תבניות צלייה וכלים חסינים לתנור המחלקים את החום באופן שווה.
  • התאימו את מיקום התבנית לסוג התבשיל - לצורות בישול שונות יש מיקומים מומלצים. בדרך כלל, המדף העליון מיועד לצלייה, הרשת האמצעית לאפייה כללית, והמדף התחתון לחימום.
  • טיפים לצלייה - בעת צלייה, השתמשו בתבנית צלייה שהגיעה עם התנור שלכם ושמרו מקרוב על האוכל, מכיוון שהוא יכול לעבור במהירות מהשחמה מושלמת לשרוף.
  • הימנעו מצפיפות - אל תעמיסו את התנור. ודאו שיש מספיק מקום לאוויר חם להסתובב סביב האוכל שלכם, על מנת להבטיח בישול אחיד.
  • הימנעו מפתיחת דלת התנור לעתים קרובות מדי – פתיחה תכופה של דלת התנור עלולה להשפיע הטמפרטורה ולשבש את תהליך הבישול.

הקפידו על ניקוי ותחזוקה של התנור הבנוי

נקו את התנור באופן קבוע בהתאם להנחיות היצרן, כדי למנוע הצטברות של שומן ושאריות מזון, שעלולים להשפיע על ביצועי הבישול.

תנורים מובנים רבים מגיעים עם תכונות ניקוי עצמי המפחיתות את המאמץ הנדרש לתחזוקה. בנוסף, מכיוון שהם משולבים, אין חללים שקשה להגיע אליהם מסביב לתנור כפי שעשוי להיות עם דגמים עצמאיים.

הדגמים הפירוליטיים של בוש מגיעים עם 3 רמות של תכנית ניקוי עצמי אשר הופכת את קרצוף פנים התנור לנחלת העבר. פשוט בחרו את התוכנית מהתפריט, לחצו על "Start" והתנור יתחמם, תוך שהוא שורף את השומן והמשקעים ללא שימוש בכימיקלים. לאחר סיום התוכנית, פשוט נגבו את מעט האפר שנשאר. בדגמים מסוימים התנור מגיע עם ציפוי מיוחד מסוג EcoClean המסייע בהפחתה של הצטברות לכלוך בגב התנור.

הקפידו על תחזוקה מקצועית ואמינה - במקרה של תקלה בתנור, חשוב לדאוג לתקנו על ידי טכנאי מוסמך שמכיר את התנור ומבטיח לכם תיקון מקצועי ואמין. ברכישת תנור בנוי של בוש, תוכלו להרחיב את תקופת האחריות בשנתיים נוספות, בעלות מינימלית של 199 ₪ בלבד, וליהנות משלוש שנות אחריות.

בישול עם תנור חדש דורש תרגול. לכן חשוב קודם כל ללמוד את תכונות התנור החדש שלכם ואת הפונקציות השונות שהוא מציע, גם על ידי קריאת המדריך למשתמש וגם באמצעות ניסוי וטעיה, שהם חלק מכל תהליך למידה. לכן אל תתייאשו מטעויות ראשוניות, למדו מהם ובצעו התאמות לבישול עתידי, שמרו תיעוד של זמני בישול וטמפרטורות עבור המתכונים האהובים עליכם, והכי חשוב - אל תפחדו להתנסות ולנסות מתכונים חדשים. בישול הוא תהליך יצירתי, ועם הזמן והתרגול תרגישו חופשיים ומיומנים יותר עם התנור המובנה שלכם.