Skip to content
טכנולוגיה לחיים

10 מסביב לעולם – ארוחות בוקר בינלאומיות

מה יש לארוחת בוקר? את כל העולם.

מה יש לארוחת בוקר? את כל העולם.

אנשים ברחבי העולם אוכלים ארוחות בוקר בדרכים שונות – מרקים מתובלים היטב, מתוקים טעימים, שייק פירות או דייסות עשירות. הצטרפו אלינו למסע קולינרי זה, גלו ארוחות בוקר טעימות וקבלו השראה מרעיונות אקזוטיים!

ויטמינים על הדרך

פנקייק, בראוניז או וופל בלגי - ארוחת בוקר אמריקאית לא תהיה שלמה בלי משהו מתוק על השולחן. אבל גם שייקים או סמותי'ס מתחילים להיות מאוד נפוצים. הידעתם שזהו טרנד אמריקאי, אפילו שארה"ב אינה ידועה בתור מרכז עולמי לאוכל בריא? למעשה, כבר בשנות ה-20 התחילו להופיע בארה"ב "ברי מיצים" אשר סחטו במקום סוגי פירות שונים והציעו "מיץ ויטמינים". אך מהפכת השייקים האמיתית התחילה עם "שיגעון הכושר" הקליפורני וחנויות מזון הבריאות שצצו בכל מקום במהלך שנות ה-60 העליזות.

אורז, קדימה אורז

באסיה אוהבים להכין ארוחות בוקר עשירות מאוד. לאורז יש חלק משמעותי כמעט בכל ארוחת בוקר אסיאתית. אורז רגיל, אטריות אורז ומרקים עם אורז הם עניין רציני שם. קחו את מרק פו כדוגמה – מרק בוקר חזק ומסורתי מווייטנאם. מרק עשיר וטעים זה נעשה מציר בקר או עוף, בתוספת אטריות אורז ומגוון עשבי תיבול אקזוטיים ותבלינים פיקנטיים וטעימים. לא מפתיע שיש שיצא לו שם בתור מאכל עם כוחות ריפוי.

קודם כל, קפה

זה יכול להיות באיטליה, בגרמניה או בצרפת. למעשה, ברוב מדינות אירופה כוס קפה טובה לארוחת בוקר היא דבר חיוני. מה היא וינה, או למעשה כל איטליה, ללא הקפה שלהן?

נקודת ההתחלה ברוב סוגי הקפה היא אספרסו. במיוחד במשקה הפופולרי קפוצ'ינו, שהוא למעשה מנת אספרסו עם חלב חם וקצף. לעתים קרובות מקשטים אותו באבקת קקאו או קינמון. משקה בוקר נפוץ אחר הוא לאטה מקיאטו, שהתרגום המילולי שלו הוא "חלב מוכתם". בלאטה יש יותר חלב מוקצף, וקצת פחות אספרסו, ונהוג להגיש אותו בכוס גבוהה ושקופה אשר מראה את שכבות המשקה.

להתחיל את היום כמו באוסטרליה

משמעות הסלנג האוסטרלי, "fair dinkum" הוא "אמיתי". זוהי הדרך האוסטרלית לערבב ולשלב מטבח אירופי, קליפורני ואסיאתי. אבוקדו הוא גידול מקומי, לכן הוא מצרך נפוץ בהרבה ארוחות בוקר אוסטרליות. פרוסת לחם או טוסט עם אבוקדו היא אחד המרכיבים הקלאסיים של ארוחת בוקר באוסטרליה – לפעמים לבד, ולפעמים עם ביצה, גבינת פטה, סלמון מעושן או עם עוף – האפשרויות הן אינסופיות.

ברוכים הבאים לגן עדן

כאשר מתחילים את היום עם סלט פירות אקזוטי וחלומי של פפאיה, קיווי, אננס, גויאבה ומנגו. וכוס חלב קוקוס טרי, ברור שגם המשך היום יהיה נפלא. זהו אוכל שמשפר את מצב הרוח והופך כל בוקר לבוקר טוב! ואם אתם במצב רוח עוד יותר הרפתקני, כדאי לנסות ארוחת בוקר דרום אמריקאית טיפוסית של אורז מתובל היטב בליווי שעועית שחורה. מלא כוחות ואנרגיה ליום חדש!

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו