Skip to content
טכנולוגיה לחיים

ארוחה דיגיטלית: ככה מבשלים במטבח של היום

המטבח עובר לדיגיטל.

המכשיר החשוב ביותר במטבחים היום הוא כנראה הטלפון הנייד. כולנו פונים אל הנייד בכל שלב בדרך לארוחה המושלמת: איתור המתכון המבוקש, בחירת המצרכים ורכישתם וטיפים ועצות מדויקות לבישול נכון עד הפרט האחרון.

האינטרנט מחליף את ספר הבישול המסורתי.

לפני עשרים שנה, לכל בשלן ביתי היו עשרות ספרי בישול, פתקאות בכתב היד של סבתא וגזירי עיתון מצהיבים בכל פינה של המקרר. זה היה המקור היחיד למתכונים. היום רשת האינטרנט, האתרים השונים, הבלוגים והרשתות החברתיות מספקים מאגר אינסופי של מתכונים, השראה ורעיונות הוא האינטרנט. אנחנו ממליצים תמיד לתת טאץ' אישי למתכון שמצאתם, וזאת כדי לשמור על יצירתיות ולתת לארוחה שלכם אופי ייחודי.

מחפשים עצה? תשאלו את YouTube.

ידעתם שהחיפוש "איך מכינים..." הוא החיפוש הפופולארי ביותר ביוטיוב? כי לא רק שתוכלו לאתר את המתכון המושלם, בזכות סרטוני ה-How To וההדגמות החיות שתוכלו לראות בעמודי הפייסבוק ובסטורי, תוכלו גם לקבל את המראה המדויק של המנה שחיפשתם. בלוגרי האוכל המובילים והשפים הדיגיטליים גם יספקו שלל טיפים וקיצורי דרך חשובים ומועילים.

כאשר חסר מידע: שואלים את Siri או את Alexa.

מי לא היה במצב הזה? באמצע הבישול נזכרתם שאתם חייבים לדעת מה היא טמפרטורת הבישול המדויקת, אבל הידיים כבר עמוק בתוך הבישולים. מסתבר ש- 23% מהבשלנים הדיגיטליים בעולם כבר משתמשים בעוזרות הקוליות של המכשירים הניידים שלהם באמצעות חיפוש קולי. השימוש ב- Siri או Alexa הופך לפופולריות אפילו יותר בתחום זה.

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו