Skip to content
טכנולוגיה לחיים

חמישה מרכיבים מפתיעים לעוגות יוצאות דופן

מרכיבי אפייה לא-רגילים שתתאהבו בהם בטעימה ראשונה.

בכמעט כל מתכון של עוגה או עוגיות, תוכלו למצוא קמח, חמאה, סוכר וביצים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על 5 מרכיבים שנשמעים יוצאי דופן ממבט ראשון, אך מבטיחים מאפים משודרגים, טעימים ומוצלחים כאשר עושים בהם שימוש נכון. קראו עוד על החמישייה המובילה של המרכיבים שלא הייתם מצפים לראות בעוגה שלכם.

חומץ: לתפוח בלי החמצה.

חומץ לא רק מוסיף את אותו טעם מיוחד לסלטים שלכם, הוא גם שימושי במיוחד לעוגות. הודות לתכונותיו הכימיות, החומץ יגרום לעוגות שלכם לתפוח בעת האפיה, באופן אחיד וללא טעם לוואי. במידה ואתם צריכים להשתמש בריוויון (buttermilk) במתכון ואין לכם, פשוט הוסיפו כפית אחת של חומץ וחלב לכוס מדידה, וחכו חמש דקות. לאחר מכן השתמשו בתערובת זו בהתאם להנחיות המתכון. מרגע שתנסו, תבינו מדוע חומץ יהיה כוכב עולה בתחום האפייה במטבח שלכם.

פלפל חריף: טוויסט מתובל.

השימוש המקובל לתבלינים חריפים בכלל ופלפל בפרט, הוא בתבשילים ומנות מלוחות. אבל שילוב של תבלינים ארומטיים במאפים מתוקים יכול להיות הצלחה מסחררת: החל ממשקה שוקולד חם עם טוויסט מתובל ועד עוגות הכוללות פלפל חריף. השילוב של חריף ומתוק הוא תענוג לבלוטות הטעם. הוסיפו קמצוץ מרענן של אבקת צ'ילי לבלילת עוגת השוקולד והעניקו לעוגה שלכם את החריפות המדויקת שתאזן את המתיקות לטעם מושלם.

תפוח אדמה: משמר טבעי.

מכינים כמות גדולה ורוצים שהעוגה תישמר לזמן ארוך יותר? הדרך הפשוטה והטבעית ביותר לעשות זאת היא פשוט להוסיף לבלילה תפוחי אדמה. פשוט גררו שלושה תפוחי אדמה מקולפים ולא-מבושלים לתוך הבלילה וערבבו היטב. בזכות טעמם הניטרלי, אף אחד לא ירגיש בטריק הפשוט הזה אך העוגה תישאר טרייה וטעימה לזמן ארוך יותר הודות לעמילן תפוח האדמה.

סלק: מתיקות טבעית וצבעונית.

רוצים להפחית את כמות הסוכר הלבן במאפים? פשוט נסו סלק! הוספת סלק (מגורר ולא מבושל) לבלילת העוגה תוסיף מעט מתיקות טבעית ולחות. ארומת הסלק תשתלב במיוחד עם עוגות שוקולד ואף תעניק להן טעם עמוק וצבע משגע.

קינואה: שחררו את העוגה שלכם מגלוטן.

רוב המתכונים ללא גלוטן דורשים קמחים מיוחדים שלא תמיד נמצאים במזווה שלנו. תתפלאו לדעת שקינואה מבושלת יכולה להיות תחליף מצוין! החליפו את הקמח בעוגה בקינואה מבושלת באותה כמות וקבלו עוגה לחה ועסיסית שאף אחד לא יאמין כי היא ללא גלוטן.

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו