Skip to content
טכנולוגיה לחיים

הכירו את המיקסרים של בוש

מיקסרים משולבים רבי עוצמה וקלים לשימוש

קוצץ, פורס, טורף, חותך, לש, מקציף, בוחש, טוחן, סוחט - ולא מתעייף. לא משנה איזה מיקסר מתוך סדרת המיקסרים של בוש תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שהכנסתם אליכם למטבח את השותף הכי חרוץ, חזק ויעיל שיכולתם לבקש. סדרת המיקסרים המומלצים של בוש כוללת ארבע סדרות: MUM6, MUM5, MUM2 ו- MUM9 העוצמתית.
סדרת MUM5 מציעה מיקסרים משולבים רבי עוצמה וקלים לשימוש. המיקסרים מסדרת MUM5 בעלי מנוע 1000W חזק במיוחד, קערה גדולה מנירוסטה מוברשת עם קיבולת של 3.9 ליטר המאפשרת לעבד עד 2 ק"ג בצק (1 ק"ג קמח + תוספות)
ו/או להקציף עד 10 ביצים. בכל המיקסרים ניתן למצוא בורר בעל 7 מהירויות והפעלה לסירוגין לבחירת המהירות המושלמת המאפשרים שימוש מגוון במיוחד. מערכת שליטה אלקטרונית אוטומטית שומרת על מהירות קבועה בכל עת ומבטיחה תוצאה מהירה ומושלמת בכל פעם.

מיקסר מתאים במיוחד ללחמים וחלות, שהכנתם דורשת לישה של כמות גדולה של בצק

סדרת MUM6 מציעה מיקסרים ללא זרוע, בעלי מנוע עוצמתי 1000W, כ1.3 כ"ס המסוגל לעבוד עם כמויות גדולות ללא מאמץ, וקערת נירוסטה ענקית 6.2 ליטר, ללישה של 4.2 ק"ג בצק בפעולה אחת ומאפשרת לעשות הפרשת חלה בקלות ובמהירות. נפח הקערה יחד עם שיטת הערבול המתקדמת מאפשרים להכניס 2 ק"ג קמח (כמות גדולה במיוחד) או עד 20 ביצים – מה שהופך את המיקסר למתאים במיוחד ללחמים וחלות, שהכנתם דורשת לישה של כמות גדולה של בצק.

מיקסרים optiMUM  פורסים עולם שלם של אפשרויות

דגמי האופטימום סדרה MUM9 בנויים לעבודה במאמץ ובעומסים גבוהים, ומתאימים לבצקים דחוסים מאוד. הם מגיעים עם מנוע חזק במיוחד של עד 1600W בעל 10 שנות אחריות, ועם מגוון חידושים ויתרונות.
מיקסרים optiMUM פורסים עולם שלם של אפשרויות - כל דגם והייחודיות שלו.
החל ממשקל אינטגרלי מובנה לשקילה ישירות מהקערה, תכניות אוטומטיות ייחודיות למרקם מושלם של בצק שמרים, קצפת וקצף חלבונים, טיימר מובנה ומגוון אביזרים עצום המתאים לבשר, ירקות, חלבונים, לישה ועוד.

המיקסר של בוש יכול לשמש גם כבלנדר עוצמתי וככלי עזר שימושי במטבח

מערבב את כולם

כמעט בכל מיקסר ידני או רגיל, מתקדם ככל שיהיה, מגיע השלב בו אנחנו צריכים לגרד את החומרים שנצמדו אל דפנות הקערה ולחבר אותם אל המסה הגדולה.
מנגנון ההפעלה הייחודי של דגמי ה-MUM תוכנן במיוחד כדי לאפשר לישה, קיפול וההקצפה של כמויות גדולות בצורה אחידה.
פעולתו של מנגנון ה- 3D Planetary Mixing הייחודי נועדה להבטיח שלא יישארו רכיבים דבוקים לדפנות הקערה. בזמן פעולת המיקסר, המערבל עולה ויורד על כל חלקי הקערה וכך מנצל את רוב שטחה – כולל השטח העליון. הוא מאפשר פעולת קיפול בצק בצורת שמיניות המבטיחה לישת בצק מהירה ומשפרת את תוצאות ההקצפה. התוצאה: אין אובדן נפח וכל 3.9 הליטרים של קערת המיקסר מנוצלים ומעובדים ביעילות. פעולת בצק ייחודית, בצורת שמיניות ללישת בצק מהירה, המשפרת גם את תוצאות ההקצפה. בנוסף, הפעולה דואגת כי לא יוותרו רכיבים דבוקים לדפנות הקערה. הקערה מגיעה בנפח ענק של 5.5 ליטר עם ידיות אחיזה נוחות.
יש מקום לכולם
כל מי שעומל במטבח להכנת אוכל ליותר משתי נפשות, מכיר את התסכול הנגרם מהצורך לחלק את העבודה למנות, פשוט כי המיקסר אינו בנוי לעבוד עם כמויות גדולות.
עם המיקסרים של בוש לא תצטרכו להתמודד עם התסכול הזה יותר, מכיוון שהם תוכננו לעבודה עם כמויות גדולות של מרכיבים ולעבד כמויות מזון גדולות. דגמי ה-MUM5 מגיעים עם קערה בעלת קיבולת של 3.9 ליטר ואחיזה נוחה מאפשרת לעבד עד 2 ק"ג בצק, ואילו דגמי ה-optiMUM מגיעים עם קערה ענקית בעלת קיבולת של 5.5 ליטר בה ניתן ללוש בפעם אחת כמויות גדולות של עד 3.5 קילו בצק.
בשיא הכוח
הפעולות הרבות הנדרשות מהמיקסר הביתי שלכם דורשות מנוע בעל כוח רב. סדרת המיקסרים של בוש מגיעה עם מנועים חזקים במיוחד בעלי הספק של עד 1000W ו-1.35 כ"ס בדגמי בוש MUM5 ועד המנוע החזק והעוצמתי במיוחד של דגמי ה-optiMUM בהספק של 1600W וכ-2.1 כ"ס.
הרבה יותר ממיקסר
בנוסף לתפקידו העיקרי, המיקסר של בוש יכול לשמש גם כבלנדר עוצמתי וככלי עזר שימושי במטבח, זאת באמצעות אביזר מעבד מזון בעל מס' דיסקיות שמתחברות אל המיקסר לפעולות של גירוד גס או עדין ופריסה עבה או דקה.

דגמי ה-MUM6 מגיעים עם וו לישה וזוג מקצפים מנירוסטה, וכן עם מיקסר מובנה המאפשר להכין שייקים מדהימים בקלות, במהירות ובכמויות גדולות.
גם דגמי optiMUM מגיעים עם מגוון רחב של אביזרים: סט אביזרי קונדיטוריה מקצועיים, מעבד מזון סגור, קוצץ, מסחטת הדרים ובלנדר אישי עם מכסה לנשיאה קלה של משקאות ומזון.
כל האביזרים הנלווים מגיעים עם תיק אחסון שימושי, אשר נכנס לקערה בקלות וחוסך לך מקום במטבח.
תוכלו לשלב אותו במטבח בתיאום מושלם לעיצוב ולחלל ע"י בחירת הצבע שלכם. מיקסר אופטימום מגיע בצבעי ורוד, אדום ונירוסטה מוברשת.
גם אופה וגם יפה
ואי אפשר לדבר על המיקסרים של בוש מבלי להזכיר את העיצוב היפה והאלגנטי של הכוכב של המטבח שלכם. בנוסף, הדגמים השונים מגיעים בשלל צבעים מרהיבים ומאפשרים לכם להתרשם מגוונים ייחודיים, ולבחור מיקסר מומלץ עם העיצוב המתאים ביותר למטבח שלכם.
הודות לתוכניות האוטומטיות במיקסר, תוכלו להשיג מרקם מושלם של בצק שמרים, קצפת וקצף חלבונים. בנוסף ניתן לקבוע זמן פעולה ידנית עם טיימר מובנה.
אחריות – 10 שנים של שקט
המיקסרים של בוש מגיעים עם 10 שנות אחריות על המנוע
(8 שנות אחריות נוספת מוגבלת על המנוע בלבד, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנתיים ממועד הרכישה, כמפורט בתעודת האחריות)

קטלוג מיקסרים ומעבדי מזון