Skip to content
טכנולוגיה לחיים

להבה בשליטה מלאה – כיריים FlameSelect

כיריים גז בטכנולוגיית FlameSelect של בוש: לוקחות את האש לרמה חדשה

כיריים גז בטכנולוגיית FlameSelect של בוש: לוקחות את האש לרמה חדשה

הישראלים אוהבים לבשל על להבה ממש, שאפשר לראות בעין. מחקרים רבים מראים זאת. וכך גם נתוני המכירות בישראל של סוגי הכיריים השונות. אש אמיתית חשובה לאנשים כבר שנים רבות, אבל כאן מתחילה הבעיה - את עוצמת הלהבה הגלויה לא ניתן למדוד באופן מדויק.
בניגוד לצלייה או אפיה בתנור, לבישול בגז תמיד נלוותה אקראיות מסוימת. אמנם, אחרי שאנחנו מתרגלים לכיריים הפרטיות שלנו אנחנו יכולים לדעת מה זו אש חזקה, אש נמוכה, ולפעמים גם מצליחים להשיג להבה בינונית. אבל אין לנו דרך לדעת את עוצמת הלהבה המדויקת לפעם הבאה שנרצה לבשל את אותה המנה. זה לא תנור שאפשר לכוון את הטמפרטורה שלו (ובטח לא בישול מדויק בסו-וויד).
ובכן, הדילמה הזו, בין בישול מדויק ומדיד לבין בישול עם רגש ואש אמיתית, כמו שאנו אוהבים, הסתיימה. בכיריים גז של בוש עם טכנולוגיית FlameSelect, אנו כבר בשלב הבא של בישול באש: זו להבה, אמיתית ולוהטת שמחממת את הווק, הסיר או המחבת שלנו. והיא גם מדידה ומדויקת: יש תשע רמות שונות של להבה ומידת החום שלהן תישאר מדויקת תמיד. כך שאתם יכולים להפסיק לנחש.

לבשל על כיריים גז עם יכולת שליטה מלאה בעוצמת החום כפי שקיימת במוצרים אחרים שאנו מבשלים איתם

כיריים גז עם טכנולוגיית FlameSelect מאפשרות, בפעם הראשונה, לדעת תמיד מה מידת החום המדויקת שאתם צריכים ורוצים, או שהשתמשתם בה פעם ואתם רוצים לשחזר. מדויקת, ולא בערך, בהחלט אפשרי "לפי העין"
שרואה את סימון מידת עוצמת הלהבה בכפתור השליטה בכיריים. ויש תשע רמות מדויקות כאלה, כך שתוצאות הבישול (או האידוי, או הטיגון, או ההקפצה) שלכם יהיו מדויקות בכל פעם מחדש.
חברת בוש זיהתה את הצורך שלנו באש גלויה לבישול מצד אחד, ואת הבעיה והקושי של כיוון עוצמה מדויקת מצד שני, וייצרה את הטכנולוגיה המשובחת המאפשרת למשתמשים בכיריים FlameSelect לבשל על כיריים גז עם יכולת שליטה מלאה בעוצמת החום כפי שקיימת במוצרים אחרים שאנו מבשלים איתם.
המבערים של הכיריים FleameSelect מוגנים בפטנט, כמובן, ומאפשרים כאמור 9 דרגות שונות ומדויקות של עוצמה. סוף סוף תוכלו למצוא את המידה המדויקת להלהטת הווק או לבישול עדין של רוטב בסיר קטן, ברתיחה עדינה, בלי להתקרר ובלי להישרף.

וכמו כל מוצר של בוש, הנדסת האנוש וקלות התפעול של הכיריים

וכמו כל מוצר של בוש, הנדסת האנוש וקלות התפעול של הכיריים פשוט ממכרים, והבטיחות אף היא לא נזנחת – כפתור ייעודי מאפשר לכבות מיד את כל המבערים, או לנעול את הכיריים מפני ילדים כאשר הן אינן בשימוש. הכיריים מעוצבות בכמה דגמים יפהפיים מזכוכית מחוסמת או מנירוסטה איכותית, ובכמה צבעים – מכסוף כהה ואלגנטי ועד שחור קלאסי - שיתאימו בדיוק למטבח שלכם. הן קלות לניקוי ומשדרות מעל לכל בדיוק את מה שהן – יעילות, מדויקות ואיכותיות.

אנחנו שמחים לשתף אתכם בכמה מתכונים שהכי טוב להכין, בצורה מדויקת

ואם כבר התחדשתם בכאלו, אנחנו שמחים לשתף אתכם בכמה מתכונים שהכי טוב להכין, בצורה מדויקת: