Skip to content
טכנולוגיה לחיים

בישול טעים ובריא - בקלות.

בישול עדין כל כך, עד שגם הויטמינים ישארו לארוחה

האופן בו אתם מבשלים את האוכל שלכם יכול להשפיע רבות על ערכו התזונתי. זאת מאחר שוויטמינים רבים רגישים לחום וחשיפה לאוויר – בעיקר ויטמין C, כל סוגי ויטמין B וחומצה פולית. אובדן הערכים התזונתיים הולך וגובר ככל שזמני הבישול ארוכים יותר והטמפרטורות גבוהות יותר. אך ישנן שיטות בישול אשר מצמצמות את זמן הבישול, הטמפרטורה וכמות המים לה נזדקק למינימום הנדרש.

1: אידוי

אידוי הוא הדרך העדינה והבריאה ביותר להכנת מזון. האדים החמים מבשלים את המזון בעדינות רבה והמשמעות היא שהוויטמינים והמינרלים יקרי הערך נשמרים. הטעמים יכולים להתפתח והירקות שומרים על צבעם. בקצרה, אם אתם רוצים לבשל בריא ככל הניתן, אידוי הוא השיטה הנכונה עבורכם.

אנו ממליצים לאדות את המזון על עוצמה 6 בלבד, וזאת כדי להרתיח את המים בעדינות על מנת שהם לא יתאדו לחלוטין טרם בישול המוצרים.

לכל דגמי הכיריים של בוש עם עוצמת להבת מדויקת

2: צלייה

צלייה מאפשרת לכם שמירה על מקסימום ערכים תזונתיים לירקות ומקסימום טעם. על מנת לשמר כמה שיותר מהערכים התזונתיים, חשוב לא לחמם את המזון יתר על המידה. שימו את הירקות שלכם על משטח הצלייה ומשחו אותם בעדינות בשמן זית. הצלייה מסייעת בשבירת מעטה תאי-הצמח, כך שיותר נוגדי חמצון משתחררים, בעוד שמן הזית עוזר לגופך לקלוט יותר קרוטינואידים.

על כיריים האינדוקציה שלנו, עם טכנולוגיית FlexInduction, ניתן משטחי צלייה מאורכים ולזכות בשטח חימום גדול יותר, בקלות ובמהירות.

לכל הכיריים אינדוקציה עם טכנולוגיית FlexInduction

3: אפייה

אפייה של הירקות היא אפשרות נהדרת שתמצה את טעמם העשיר. היעדר המים בתהליך האפייה, משמר את טעם הירקות ואת ערכם התזונתי בתוך הירק עצמו, מבלי שאלו "משתחררים" למי הבישול.

זלפו על הירקות מעט שמן זית איכותי לפני האפייה ותיהנו מערכים תזונתיים חשובים בירקות כגון גזרים, תפוחי-אדמה ובצלים.

בזכות טכנלוגיית הטורבו 4D בתנורים שלנו, תוכלו לאפות בבת אחת כמות גדולה של ירקות, וליהנות מתוצאה שווה ואחידה בכל מפלס

לכל התנורים עם טכנולוגיית טורבו 4D

4: הקפצה

בשיטת בישול זו משתמשים בכמות קטנה, אם בכלל, של שמן או שומן במחבת נמוכה ומבשלים את המזון בחום יחסית גבוה – זו יכולה להיות בחירה טובה לירקות מסוימים. קייל, למשל, מכיל פוליפנולים שהם מיקרונוטריאנטים, וקרוטנואידים, שהם נוגדי חמצון חזקים. אלו נשמרים בטיגון קל אך הולכים לאיבוד באידוי או ברתיחה.

5: חימום במיקרוגל

בישול במיקרוגל הוא לא רק מהיר יותר אלא גם יכול להיות בחירה טובה שתשמור על ערכים תזונתיים בירקות, כגון ויטמין C. זמן הבישול הקצר יחסית במיקרוגל ואי חשיפת המזון למקור חום ישיר מונעים את איבוד הערכים התזונתיים ומסייעים למזון לשמר את טעמו המלא.

לכל המיקרוגלים והתנורים משולבי המיקרוגל של בוש

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו