Skip to content
טכנולוגיה לחיים

המיקסרים המומלצים לשנת 2024

המיקסרים המומלצים לשנת 2023

ספרו לנו מי אתם ונגיד לכם מהו המיקסר המומלץ עבורכם

הם מקצועיים, חזקים, יודעים לעשות מספר רב של פעולות ולטפל בכמויות גדולות של בצק וחומרי גלם – אלו הם המיקסרים המומלצים של בוש לשנת 2024.

סדרת המיקסרים של בוש כוללת ארבעה דגמים
• מיקסרים מסדרת MUM2
• מיקסרים מסדרת MUM5
• מיקסרים מסדרת MUM6
• מיקסרים מסדרת MUM9
לכל אחד מהם המאפיינים והיתרונות שלו, וכל אחד מהם יכול להיות המיקסר האידיאלי עבורכם.

מעוניינים שנתאים לכם מיקסר?
עכשיו נשאר רק לבדוק איזה אופים אתם, ולאיזה מיקסר אתם מתאימים.

MUM5

MUM5 – לאופים המתחילים

אתם יודעים לאפות, וגם קצת נהנים מזה, אבל עדיין לא צברתם מספיק ניסיון כדי להפוך את האפייה לסימן ההיכר שלכם. ברוב ימות השבוע המיקסר מונח אצלכם בארון, אבל הוא תמיד נמצא בהישג יד ומוכן לשליפה מהירה, למקרה שיזדמן לידיכם מתכון חדש שמתחשק לכם לנסות, או שתרצו להפתיע את האורחים במאפים ביתיים.
אם התיאור הזה מתאים לכם, אתם כנראה עושים את צעדיכם הראשונים בעולם האפייה, והמיקסר שיתאים לכם הוא מיקסר מסדרת MUM5.
סדרת MUM5 מציעה מיקסרים משולבים רבי עוצמה וקלים לשימוש. המיקסרים מסדרת MUM5 בעלי מנוע W1000 חזק במיוחד, קערה גדולה מנירוסטה מוברשת עם קיבולת של 3.9 ליטר המאפשרת לעבד עד 2 ק"ג בצק ולהקציף עד 10 ביצים. הבורר בעל 7 מהירויות והפעלה לסירוגין מאפשר את בחירת המהירות האידיאלית והופך את המיקסר למתאים למגוון שימושים. מערכת שליטה אלקטרונית אוטומטית שומרת על מהירות קבועה בכל עת ומבטיחה תוצאה הקצפה ולישה מושלמת בכל פעם. ועכשיו דגם חדש המגיע עם משקל אינטגרלי מובנה.

האופים המתחילים משבחים וממליצים על מיקסר מסדרת MUM5 ומעניקים לו דירוג של 5 כוכבים.
"מרוצה מאוד", כתבה אורטל באתר חוות הדעת של בוש, "מיקסר מצוין עובד כמו שצריך וכל מה שצריך".
מיקסר מומלץ", כתבה הדר, "קומפקטי. עושה את העבודה מצוין. לא נח אצלי לרגע...נהנית ממנו כבר מעל ל-3 שנים"
"מיקסר מצוין במיוחד למטבחים קטנים", כתבה נגה, "מיקסר קל לתפעול. למרות המשקל הקל שמאפשר הוצאה והכנסה קלילה לארון (למי שאין מקום על השיש) המיקסר חזק, שקט ועובד מצוין. מכינה איתו חלות בקלות וכאמור מכניסה ומוציאה בקלות מהארון"
.

MUM9 – לאופים המקצוענים

MUM9 – לאופים המקצוענים

אפייה עבורכם היא לא רק תחביב, אלא דרך חיים. אתם אוהבים ללוש, לטרוף, להקציף ולבחוש, ולהתחיל הכל מחדש. אין בצק שאתם לא מכירים ומתכון שלא ניסיתם.
אם אתם מקצוענים כמו שאנחנו חושבים שאתם, תצטרכו מיקסר מסדרת דגמי האופטימום MUM9.
דגמי סדרה MUM9 בנויים לעבודה במאמץ ובעומסים גבוהים ומתאימים לבצקים דחוסים מאוד. הם מגיעים עם מנוע חזק במיוחד של עד W1600 ועם מגוון חידושים ויתרונות שכל אופה מקצוען ידע להעריך כמו– משקל אינטגרלי מובנה לשקילה ישירות מהקערה, תכניות אוטומטיות ייחודיות, טיימר מובנה ומגוון אביזרים עצום להוספה המתאים לטחינת בשר, קציצת ירקות, הקצפת חלבונים, לישה ועוד.

כך למשל מתארת נגה את חווית השימוש שלה ב-MUM9 בהמלצתה באתר בוש: "מה עוד נותר להגיד על בוש, מיקסר מדהים שקט חזק , חכם בטרוף. לפעמים אנחנו עושים תחרות מי ידע ראשון מתי הבצק מוכן, הוא תמיד מנצח. סוס עבודה עם איכות בנייה ואמינות כמו שרק בוש יודעים לעשות. תודה לכם על עוד מוצר מדהים".
וקרן, שמשתמשת אף היא במיקסר מסדרת MUM9 ממליצה גם היא: "מיקסר מעולה. אחרי שנים עם קיטשן עברתי לבוש לא מבינה איך לא עשיתי את זה לפני.. מיקסר עוצמתי שנותן מענה להכל"

מעוניינים שנתאים לכם מיקסר?

MUM2 – לאופים החובבנים שביננו

אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם האפייה, והתוכניות שלכם לתקופה הקרובה מסתכמות בלנסות להכין במטבח הרווקים שלכם את מתכוני העוגיות ששלחו לכם בקבוצת הווטסאפ המשפחתית.

במקרה כזה המיקסר המתאים לכם הוא מיקסר מסדרת MUM2.

המיקסרים מסדרת MUM2 מגיעים בגודל קומפקטי המתאים אפילו למטבחים קטנים במיוחד. אך הגודל לא בא על חשבון הביצועים - מנוע חזק של 700 עד 900 וואט וקערה בגודל 3.8 ליטר יוצרים שילוב מושלם להכנת בצק והקצפה מושלמת. באמצעות מגוון אביזרים הניתנים להוספה בתשלום, המיקסר הקומפקטי מעניק פתרון לכל מטרה במטבח.

MUM6 – לאופים בכמויות גדולות

MUM6 – לאופים בכמויות גדולות

אתם אופים בכמויות גדולות לכל לבני המשפחה. בכל שישי החלות תוצרת הבית שהכנתם מונחות על שולחן השבת, מוכיחות לכולם את כישורי האפייה שלכם וגורמות לכם לקצור מחמאות.
אם אתם אופים בכמויות גדולות, מיקסר מסדרת MUM6 הוא המיקסר המתאים לכם.
סדרת MUM6 מציעה מיקסרים ללא זרוע, בעלי מנוע עוצמתי עד 1000W המסוגל לעבד כמויות גדולות ללא מאמץ, וקערת נירוסטה ענקית 6.2 ליטר, ללישה של 4.2 ק"ג בצק בפעולה אחת.
נפח הקערה יחד עם שיטת הערבול המתקדמת מאפשרים להכניס 2 ק"ג קמח או עד 20 ביצים – מה שהופך את המיקסר למתאים במיוחד ללחמים וחלות, שהכנתם דורשת לישה של כמות גדולה של בצק, ואידאלי לקיום מצוות הפרשת חלה בקלות ובמהירות.

אופים בכמויות גדולות כבר זיהו את הפוטנציאל של המיקסר מסדרת MUM6 והמליצו עליו באתר של בוש:
"קל נוח ופרקטי", כתבה יפעת
"סופסוף יש מקום בארון מטבח. קל לאחסון. קל להפעלה. יחסית קל משקל ולכן ההכנסה וההוצאה מהארון פשוטה. כנכת צה"ל הסובלת מבעיות גב הייתרון הנ"ל משמעותי לי מאוד. קל לניקוי. עד כה הקצפתי ביצים מדהים ומהר ובצק... ועושה זאת בקלי קלות. חיכיתי שהמכשיר הישן יתקלקל שנתיים ואז זה קרה ואני פינקתי את עצמי במכשיר הנ"ל. תענוג".
"מדהים. מוצר מדהים. לש בצק מדהים. עושה קצפות מדהימות. ממליץ ממש". דרור "העוזר האמיתי. עובד ללא חת. זהו מיקסר אחר מכל מיקסר שהיכרתי. עוצמתי בכמה רמות מכל מיקסר אחר, אך גם עדין ויכול להקציף או ללוש בצקים עדינים. אפשר להגיע איתו לתוצאות שאפשר היה רק לחלום עם מיקסרים אחרים. בנוסף - הקערה הגדולה. וואו. איזה כיף. לא עוד קערונת אלא מיקסר אמיתי לכיף אמיתי". בלה

מיקסר לכל סגנון

בוש נותנת פיתרון מושלם לכל סגנון

בחרתם את המיקסר המומלץ עבורכם? נהדר! הכנסו לקטלוג המיקסרים המלא ובחרו את המיקסר המושלם למטבח שלכם ותתחילו לאפות.

לקטלוג המיקסרים המלא של בוש