Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מתקררים עם בוש: כל מה שרציתם לדעת על המקרר הבא שלכם

התקופה האחרונה גרמה לנו לאכול יותר בבית וכך לימדה אותנו להעריך את האוכל הביתי - את הטריות ואת היצירתיות, ואת העובדה שאוכל ביתי הוא יותר טרי, בריא וטעים.
במציאות החדשה אנחנו צורכים יותר מזון בבית ופחות בחוץ, ולכן זקוקים למקרר גדול יותר.
סדרת המקררים של בוש מציעה מקררים בנפחים גדולים במיוחד של 517 ליטר ו-617 ליטר בעלי דירוג אנרגיה A הכוללים מגוון חידושים טכנולוגיים להארכת טריות המזון.

כמה טרי זה טרי באמת?

כמה טרי זה טרי באמת?

אחת הדרישות הבסיסיות מכל מקרר היא שמירה על טריות המזון המאוחסן בתאי המקרר השונים. המקררים של בוש מצוידים בשתי מערכות קירור ייחודיות המסייעות לשמירה על טריות המזון ומאריכות את חיי המדף שלו.
טכנולוגיית הקירור החדשנית VitaFresh Plus שפותחה במיוחד עבור מקררי בוש, שומרת על טמפרטורה קבועה במגירות המיועדות לאחסון פירות וירקות או בשר ודגים טריים. מגירות אלו בעלות 2 אזורים נפרדים של לחות ומספקות תנאי אחסון מושלמים עבור כל סוגי המזון, ומבטיחות כי המזון המאוחסן בהן נשמר טרי לאורך זמן.
מערכת Multi Air Flow מאפשרת פיזור קור שווה ואחיד בחלל המקרר, ובכך מסייעת לקירור מהיר שלו. שמירה על טמפרטורה אחידה וקבועה בחלל המקרר מסייעת להאריך את חיי המדף של המזון, הפירות והירקות ולשמור על טריותם לאורך זמן.

כמה גדול זה גדול באמת?

כמה קר זה קר באמת?

המקרר הביתי מתוכנן לשמור על רמת הטמפרטורה שלו, אך לא תמיד הוא יכול להתמודד עם השפעות מבחוץ. פתיחה וסגירה של דלתות המקרר פעמים רבות, הכנסה של סיר חם למקרר לאחר הבישול או הכנסה של כמות מזון גדולה למקרר לאחר הקניות, כל אלו עלולים להוריד משמעותית את הטמפרטורה ולפגוע בהליך הקירור.
המקררים של בוש מגיעים עם לחצן "סופר קירור" שנועד להאיץ את תהליך הקירור על מנת לקרר במהירות מזון טרי שזה עתה הוכנס למקרר. בדגמי המקררים של בוש קיים גם לחצן "סופר הקפאה" המבצע פעולה זהה בתא ההקפאה
מקררי המקפיא התחתון של בוש דואגים גם למנוע התקררות יתר. טכנולוגית ה - No Frost האוטומטית גורמת להקפאה מהירה של המזון המוכנס למקפיא ע"י האוויר הקר והיבש שמפוזר באופן שווה בכל התאים. כך, המקרר מפשיר אוטומטית ואינו צובר שכבה של קרח.

כמה גדול זה גדול באמת?

מקררים של בוש מגיעים בעיצוב של מקרר עם מקפיא תחתון לנוחות מרבית, ומציעים מקררים גדולים במיוחד עם נפח אחסון כולל של עד 617 ליטר, ומקפיא בנפח אחסון של עד 144 ליטר.
נפח האחסון הגדול מנוצל בצורה החכמה ביותר לאחסון מקסימלי. כך למשל במקפיא של בוש תוכלו למצוא את מגירת ה- BigBox, מגירה בגודל XXL לאחסון מוצרי מזון קפואים בכל הגדלים והצורות, המאפשרת להקפיא בקלות עוגה ענקית או פיצה משפחתית בלי בעיה.
במקרר עצמו תוכלו למצוא מדפים מתכווננים מזכוכית מחוסמת הניתנים לשליפה מהירה על מנת להתאים את מיקום המדפים בהתאם לגובה הסירים. בנוסף, קיימת תאורה בחלל המקרר המאפשרת ראות טובה יותר של כל מוצרי המזון, כך גם המוצרים מאחור לא נשכחים.
מידות המקרר וגודלו יכולים להיות מבלבלים.
אם חשקה נפשכם במקררים שישתלבו באופן מושלם עם ארונות המטבח מבלי לבלוט, וייכנסו בצורתם המדויקת לתוך נישה, חשוב שתחפשו מקרר עומק 60 כדי שהמקררים יהיה בקו ישר עם שאר ארונות האחסון.
מקררים בעומק 60 ללא דלת כך שאם רוצים שלא יבלטו יש לתכנן ארונות מטבח בעומק 66 ס"מ (כולל את עומק הדלת).
ניתן להשיג את המקררים בגימור נירוסטה דוחה טביעות אצבעות עם ידיות נירוסטה או בגימור צבעוני (20 גוונים) ללא ידיות מובלטת (אלא אינטגרלית).
אם תרצו מקרר רחב ברוחב 120 ס"מ בצורת 4 דלתות עם מקפיא תחתון, תוכלו להצמיד 2 יח' מקרר עומק ארונות ליצירת מקרר ענק בנפח 646 ליטר (ברכישת קיט חיבור מתאים).

בוש לוקחים אחריות
10 שנות אחריות על מדחס המקרר
* 9 שנות אחריות נוספת מוגבלת על המדחס בלבד, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנה אחת ע"פ דין, בכפוף לתעודת האחריות
* 9 שנים נוספות מוגבלות למנוע בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו למשך שנה אחת ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות. מימוש ההטבה כפוף לביצוע התקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר בוש..

לצפייה בקטלוג המקררים שלנו