Skip to content
טכנולוגיה לחיים

הדבר הכי חשוב בכל מסיבה: מקרר של בוש!

הדבר הכי חשוב בכל מסיבה: מקרר של בוש!

המקררים של בוש אינם רק חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם, הם גם נמצאים שם כדי להקל עליכם. דמיינו שאתם מתכננים מסיבה יום הולדת בבית. מגוון מקררי בוש בעלי פונקציות מגוונות עוזרים נהדרים, לא רק במסיבות.

בואו נכין עוגת יום הולדת ענננננקית.

בואו נכין עוגת יום הולדת ענננננקית.

עוגת יום ההולדת כבר מוכנה יומיים לפני המסיבה? בדגמים מקררים מסויימים אפשר להשתמש בBigBox. בין אם מדובר במיכל גדול במיוחד של גלידה הדורש הקפאה, ערימה של לחם שום או פיצות, עם גובה אחסון של 26 ס"מ בBigBox יש מקום להקפיא ולאחסן כמעט כל דבר גדול.

רעננו את המסיבה שלכם

רעננו את המסיבה שלכם

רוצים להכין כמות סלט וירקות חתוכים שתספיק לכל המסיבה, אז קניתם אותם יומיים מראש? ואולי אתם צריכים בכלל לאחסן בשר ודגים בקירור? עם המקררים של בו זו לא בעיה! במגירות הVitaFresh טריות מוצרי המזון נשמרת עד פי 2 מהרגיל. דרך אגב, אנחנו ממליצים להפעיל את פונקציית ה- SuperCool וה-SuperFreeze לפני היציאה לקניות ובכך תוכלו לקרר ולהקפיא במהירות את המזון הטרי שקניתם עכשיו.

הרבה מקום למגוון של בקבוקים

הרבה מקום למגוון של בקבוקים

כולנו היינו שם. המסיבה בשיאה, ולפתע המשקאות נגמרו, או גרוע מכך הם מאוחסנים ואינם קרים. טוב לדעת, שבמקררי בוש יש מקום לבקבוקים רבים. מקום פרקטי במיוחד לאחסן מגוון בקבוקי משקה הודות למדפים מתכווננים, המקרר שלכם גמיש במיוחד ומאפשר לאחסן כמעט כל בקבוק שתרצו.