Skip to content
טכנולוגיה לחיים

כך תשמרו על טריות הירקות והפירות שלכם לאורך זמן

איך תשמרו על האוכל הטרי שלכם לזמן ארוך יותר?

אין דבר גרוע יותר מאשר לקנות ירקות ופירות טריים ולזרוק אותם בגלל שהם העלו עובש, עוד לפני שהספקתם לבשל או לאכול אותם. לכן, אספנו 5 טיפים מעניינים וקלים לביצוע אשר יעזרו לכם להאריך את חיי המדף של הפירות והירקות הטריים.

ירקות ופירות של אוכל שמחזיק יותר זמן

הפרידו סוגים מסוימים של פירות מסוגים מסוימים של ירקות.

קערת הפירות שלך או מגירת המקרר מתחילה להיראות כמו פרויקט בביולוגיה של הצמח רק כמה ימים לאחר שמילאת אותה? הסיבה לכך היא שפירות מסוימים משחררים גז מסוג אתילן הגורם להבשלת פירות וירקות אחרים. מנה עודפת של אתילן תגרום לפירות והירקות הללו להתרכך יתר על המידה. כדי למנוע זאת, שמרו על פירות וירקות רגישים לאתילן בנפרד מזנים הפולטים את הגז. בננות ומלונים רגישים מאוד לאתילן, למשל, ואילו תפוחים ועגבניות פולטים אתילן רב ככל שהם מבשילים.

תותים בסיר

תותים וחומץ – פשוט וטוב

תותים טריים הם פרי נפלא, בעח ערכים תזונתיים רבים, אך הם עלולים לאבד את טריותם במהירות רבה. הסוד להארכת חיי התותים הוא פשוט למדי – חומץ! הוא הורג בקטריות ונבגי עובש, וכך עוזר לתותים לחיות יותר זמן.

הניחו את התותים בקערה גדולה עם שלוש כוסות מים וכוס אחת של חומץ לבן וערבבו בעדינות כך שכל התותים יישטפו. רוקנו דרך מסננת ושטפו תחת זרם מים. לאחר מכן, הניחו את התותים בכלי לייבוש חסה על שלוש שכבות מגבת נייר וסובבו בעדינות למשך 15 שניות או עד שהתותים יבשים לגמרי. אחסנו אותם בכלי אטום מרופד במגבות נייר. שימו לב לעשות כל זאת בעדינות רבה מכיוון שהתותים רגישים יותר כאשר הקליפה החיצונית שלהם נפגעת.

אבוקדו פרוס עם לימון על פרוסה

שמרו על האבוקדו שלכם מפני השחרה.

העצה הנפוצה ביותר למניעת השחרה של אבוקדו היא להשאיר את הגלעין בחצי אחד של האבוקדו ולהשתמש תחילה בשני. עם זאת, בעוד חלקי הבשר של האבוקדו אשר במגע עם הגלעין נותרים טריים, שארית האבוקדו תשחיר בקלות. זאת מאחר שהגלעין מונע מהאוויר להגיע אל חלקים אלו של בשר האבוקדו. על מנת למנוע השחרה של שאר האבוקדו, הברישו אותו במעט מיץ לימון. החומצה הציטרית שבמיץ הלימון תאט את תהליך ההשחרה הנובע מחמצון. אחסנו את האבוקדו בכלי אטום לחדירת אוויר להגנה נוספת.

מקרר של בוש עם אבטיח ותבלינים וביצים

שמרו על התבלינים האדומים והחריפים שלכם בקירור.

תבלינים נשמרים היטב יחסית לאורך זמן, אך הם מאבדים את עוצמתם וצבעם. עם זאת, כאשר מאחסנים אותם כראוי תבלינים משמרים את עוצמתם לזמן ארוך יותר מפי שאתם יודעים. אחסנו תבלינים אדומים, כגון פפריקה ופלפל אדום, במקרר. הם ישמרו את צבעם וטעמם לזמן ארוך יותר.

מקרר של בוש וליד צנצנת עם גבעולים

אחסנו אספרגוס כמו פרחים שנקטפו.

אולי זה יראה מוזר בהתחלה, אך גבעולי האספרגוס דומים בהחלט לפרחים: יש לאחסנם במצב מאונך ועם מעט מים כדי שהם יישארו טריים. אז, כאשר אתם מביאים אספרגוס הביתה, קצצו מעט מקצה כל גבעול (כסנטימטר-שניים) ומצאו כלי אחסון מאונך מתאים. צנצנת זכוכית פשוטה היא בדרך כלל בגודל הנכון לצרור אספרגוס. מלאו את הצנצנת במים, שימו בה את האספרגוסים ואחסנו את "פרחי האספרגוס" שלכם במצב מאונך במקרר. אנו ממליצים לכסות את קצות האספרגוס והצנצנת מלמעלה בשקית פלסטיק, מאחר שבלעדיה הם עלולים לספוח את טעמם של מזונות אחרים במקרר.

מקררים עם טכנולוגיית VitaFresh Plus

אורח חיים בריא מתחיל מבפנים. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הדלת

טכנולוגיית VitaFresh Plus מסייעת לכם לשמור על אורח חיים בריא. הטכנולוגיה מצוידת בשני איזורי אקלים שונים ומציעה לכם תנאי אחסון אופטימליים. כך תוכלו לשמור על טריות המצרכים לאורך זמן.

לכל המקררים עם טכנולוגיית VitaFresh Plus

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו