Skip to content
טכנולוגיה לחיים

המרענן הרשמי: מקרר Vario Style מעוצב עם 20 צבעים לבחירה

למה לעצב את כל המטבח מחדש כשאפשר פשוט להחליף את צבע המקרר? בוש משיקה: מקרר Vario Style עם פאנל חיפוי ב-20 גוונים מרהיבים

עולם המטבחים עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות, בעיקר מאז שהפך לחלל משותף עם הסלון. שינוי זה גרם לשני דברים מרכזיים: המטבח הוא כבר מזמן לא חלל שרק מבשלים בו, אלא גם מקום מפגש של כל בני המשפחה, שמבלים בו לא פחות מהסלון. לכן, מלבד הפונקציונאליות שלו, עליו להיות גם נעים ומזמין לאירוח. שינוי בולט נוסף הוא המטבח הפתוח שצריך להמשיך את עיצוב הסלון, להשלים אותו ולהחמיא לו.

יותר ויותר אנשים משקיעים בעיצוב המטבח שלהם ובהתאמה – גם בבחירת מכשירי החשמל, שהיום הם חלק בלתי נפרד מהחלל. ואם יש אלמנט אחד גדול שנמצא במטבח ושכדאי להשקיע בעיצוב שלו - זה כמובן המקרר. אז נכון, אפשר לבחור בגוונים אפורים ולבנים סטנדרטיים, אבל אם כבר השקעתם בעיצוב או שאתם רוצים לשדרג את המטבח הקיים, למה לא לבחור באפשרות צבעונית ומרעננת שתהפוך את המקרר למוקד הסטייל בחלל?

הכירו את מקרר Vario Style של בוש, הפתרון המושלם למטבח מעוצב בסטייל צבעוני וייחודי. וזה לא הכל - לא רק שהמקרר החדש שלכם יוסיף צבע למטבח, אתם גם יכולים להחליף ולגוון את הסטייל שלו מתי שתרצו בזכות פאנל לחיפוי שמגיע ב20 גוונים שונים.

בול בשבילכם

הביטו לרגע בבית שלכם או דמיינו את הבית שאתם בונים: האם חשוב לכם שהעיצוב שלו ישקף את האישיות שלכם ואת מה שאתם אוהבים? אז למה שהמקרר לא יעשה זאת גם? מקרר בוש החדש מסדרת Vario Style חדשני ופורץ דרך בזכות האפשרות לבחור מבין 20 צבעים שונים של פאנל לחיפוי איכותי במיוחד. זה אומר שאתם יכולים לבחור את הצבע המדויק לעיצוב הבית שלכם, לסטייל שאתם אוהבים, לאופי שלכם ואפילו למצב הרוח בו אתם נמצאים כעת. ומה קורה כשמצב הרוח משתנה? גם צבע המקרר משתנה.

כן, היום אתם כבר לא מחויבים לצבע אחד שנשאר אתכם שנים. הפאנל של מקרר Vario Style החדש יכול להשתנות ולהתחלף מתי שרוצים. למה זה פשוט פתרון מושלם? גם כי אפשר לגוון כל כמה זמן בהתאם לעיצוב המתחלף של הבית וגם כי כבר לא צריך לעצב את כל המטבח מחדש, אפשר פשוט להחליף את צבע המקרר ולרענן את העיצוב מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. תודו שזה אדיר!

צבע שמתאים לסטייל שלך

המומחים של בוש בחרו 20 צבעים מרהיבים, כך שכל אחד יוכל לבחור את הגוון שהכי מתאים לו. בין אם מחפשים גוון שמתאים לעיצוב בית מודרני, קלאסי, אורבני וכדומה, בין אם מחפשים גוון שמתאים למצב רוח, חגים או עונות השנה ובין אם מחפשים גוון שמתאים לאופי המיוחד שלכם. יש גוונים נועזים ובולטים, יש עדינים ורגועים. יש מבחר עצום ולכם נשאר רק לבחור.

• מטורפים על הקיץ? בחרו במקרר Vario Style עם פאנל לחיפוי בצבע כחול ים והעניקו למטבח משב של בריזה מרעננת.

• רוצים לשדר יוקרה ואלגנטיות? אתם חייבים במטבח מקרר שחור בגימור מאט. מקררים שחורים הם סופר-טרנדיים היום ויוסיפו למטבח שלכם נוכחות אופנתיות.

• אוהבים לבשל? מקרר Vario Style בצבע אדום דובדבן יוסיף ניגוד צבעוני ועכשווי לכל מטבח וילך נהדר עם העגבניות העסיסיות והצ'ילי החריף שאתם מקפיצים במחבת או עם קערת הדובדבנים שמונחת על הדלפק.

• מחפשים להוסיף חמימות לבית? מקרר בצבע ורוד יעניק לבית שלכם אווירה רכה ונעימה. אין כמו צבעי פסטל להוספת אופטימיות ושמחה לבית.

אילו עוד צבעים יש? מניפת הצבעים של מקרר Vario Style כוללת 20 גוונים שונים: כתום, ורוד בהיר, אדום פטל, אדום דובדבן, שזיף, צהוב, ירוק ליים, ירוק, תכלת, כחול ים, כחול חצות, לבן פנינה, כסוף, שמפניה, אפור אבן, קפה, זהב, חום אספרסו, אפור גרפיט, סגול עמוק, ירוק פנינה, ירוק ים.

מקרר DIY

אם אתם חוששים מההתקנה וביקורים יקרים של טכנאי מקררים, יש לנו חדשות בשבילכם: את החלפת הפאנל אפשר לעשות לגמרי לבד! מקרר Vario Style החדשני כולל שילוב חכם של תפסים קטנים ומגנטים בלתי נראים, כך שאתם יכולים לשנות את צבע דלת המקרר שלכם בכל זמן, ללא מאמץ או כלים מיוחדים.

תוך דקות ספורות ובעזרת שלושה צעדים פשוטים, ניתן להחליף לכל אחד מ0 2הצבעים השונים של מקררי Vario Style.

מה עושים?

1. מנתקים את הקצה התחתון של החיפוי מהמקרר.

2. מסירים את החיפוי תוך כדי משיכה עד שחלקו העליון מתנתק אף הוא.

3. מניחים את החיפוי החדש שבחרתם מהחלק העליון כלפי מטה.

וזהו. המקרר החליף צבע ושינה את הסטייל של המטבע ברגע!

אופנתי, טכנולוגי וחדשני

הנה עוד כמה דברים חשובים שכדאי שתדעו על מקרר Vario Style:

• הוא הראשון בעולם עם פאנל מתחלף ב 20 צבעים שונים, והייחודיות הזו שלו זיכתה אותו בפרסי העיצוב הטוב ביותר וחדשנות המוצר: פרס Top 10 לחדשנות ופרס iF Design לשנת 2018.

• הוא כולל מדפים מרווחים להעמסה ופריקה והתאורה בו בהירה ואיכותית כך שתמיד תוכלו לראות מה יש בו, גם כשאתם מתגנבים אליו בלילה.

• למקרר מקפיא תחתון בסדרת Vario Style המגיע בגובה 186 ס"מ ורוחב 60 ס"מ. ואם אתם משפחה גדולה וזקוקים לחלל אחסון גדול יותר, ניתן להצמיד שני מקררים בעזרת ערכת חיבור מיוחדת ולקבל מקרר ארבע דלתות ברוחב 120 ס"מ ובנפח אחסון של 646 ליטר.

• הוא מגיע עם תאי קירור בטכנולוגיית VitaFresh השומרים על תנאי האחסון בצורה מיטבית, הודות לשני אזורי אקלים שונים: יבשים ולחים. בשר ודגים וחומרי גלם טריים אחרים, מאחסנים באזור היבש בשתי מגירות נפרדות באופן היגייני בטמפרטורה נמוכה הנעה סביב 0 מעלות צלזיוס. המגירה התחתונה הגדולה מצוידת במתג הזזה, שמאפשר שליטה על רמת הלחות, וזאת על מנת לשמור על טריות הירקות והפירות למשך זמן ארוך יותר.

אמרנו כבר שהוא מושלם?