Skip to content
טכנולוגיה לחיים

נכון או לא נכון. מה כדאי להקפיא ומה עדיף שלא

להקפיא או לא להקפיא? זו השאלה

תא המקפיא נוח ויעיל מאוד לשמירת שאריות, או אם אתם אוהבים כשיש לכם מלאי ארוחות מוכנות לעתיד. אך האם באמת ניתן לשים כל דבר במקפיא? האם המקפיא שומר על טעם העגבניות? ומה לגבי ביצים? הנה מספר תשובות!

ביצים לא אוהבות קור.

חמוד, הדובי ישן במקפיא היום

מעניין לגלות דרך קלה להרוג את קרדית האבק שמתגוררת בצעצועי ילדים רכים או בשמיכות. פשוט צריך להקפיא את הפריטים בשקית פלסטיק קטנה למשך 24 שעות. לאחר מכן יש לכבס אותם היטב ולייבש, ואז ניתן לחבק אותם בלילה ללא דאגות.

ביצים לא אוהבות קור.

ביצים קשות הן לא משהו שאתם רוצים לשמור במקפיא שלכם. הקליפה שלהן נשברת בטמפרטורה מתחת לאפס. והכי גרוע - כשתרצו לאכול אותן, תגלו שהטעם פשוט נעלם לאחר ההפשרה.
אבל! שימו לב שניתן להקפיא חלבון וחלמון ביצה (לא מבושלים) בקלות. יש להפריד אותם ולהקפיא בקערות קטנות עם מכסה, או בשקית הקפאה ייעודית

שעווה? הקפאה ומהר.

שעווה? הקפאה ומהר.

אופס! האם מפת השולחן עברה תאונה קטנה שכללה שעוות נרות? אין בעיה. כל מה שצריך זה לשים את הבד במקפיא למשך כמה שעות. לאחר שהשעווה תתקשה, ניתן יהיה לגרד אותה בקלות.

הצילו את הסלט

סלטים המכילים מלפפונים ועלים ירוקים אינם מתאימים להקפאה, בגלל כמות המים הגבוהה בירקות האלו. כשהמים בתוך הירק קופאים והופכים לגבישים, התהליך הורס את מבנה הירק, והופך אותו לרך ולח.

מספיק עם המסטיק.

מספיק עם המסטיק.

לחולצה או למכנסיים האהובים שלכם נדבק מסטיק? כל מה שעליכם לעשות זה לשים את הבגד בשקית פלסטיק ולהניח במקפיא. לאחר שיקפא, ניתן יהיה לשבור את המסטיק בקלות או לגרד אותו מהבד.

תותים ועגבניות? עדיף שלא.

כמובן שאפשר להקפיא תותים ועגבניות, אבל יש לקחת בחשבון שהם יאבדו מהטעם ומהמרקם שלהם.

בדים אוהבים קור. עש לא

בדים אוהבים קור. עש לא

אם יש לכם בגדים או כלי מיטה שלא מומלץ לכבס במים חמים, אבל הם מושכים עשים, נסו לשים אותם בשקית פלסטיק ולהשאיר במקפיא למשך יומיים-שלושה. הקור יהרוג את כל החרקים או את הביצים שלהם אחת ולתמיד.

חלב על הזמן

רוב מוצרי החלב הופכים להיות גבשושיים כשמנסים להקפיא אותם. המרקם של יוגורט ושמנת, למשל, יהפוך לגושי. גם מיונז יאבד את המרקם הקרמי שלו כשהוא עובר הקפאה. עם זאת, ניתן להקפיא חלב דל שומן ללא בעיה.

במקרר המשפחתי של בוש, יש מקום לכל אחד.

במקרר המשפחתי של בוש, יש מקום לכל אחד.

כל אחד רוצה שיהיה לו שפע של מקום לכל הדברים ששייכים לו ואהובים עליו. עם סדרת המקררים בנפח גדול ממשפחת בוש, כל אחד מבני המשפחה יכול למלא את המקרר במצרכים שהוא הכי אוהב וליהנות מהשפע. המקררים מכילים נפח אחסון גדול במיוחד עד 617 ליטר, ומעוצבים ביעילות המאפשרת גישה נוחה לכל פינה במקרר. בנוסף עם טכנולוגיית VarioZone, ניתן להסיר בנוחות את כל המגרות בתא ההקפאה וכך להשיג יותר מקום לפי הצורך. באופן זה, ניתן לאחסן בנוחות ובקלות מצרכי מזון קפואים ממגוון רחב של סוגים וגדלים, כגון עוף שלם.

לכל הטיפים של בוש לקירור נכון ואיכותי