Skip to content
טכנולוגיה לחיים

נכון או לא נכון: מה מותר לשים במקרר ומה לא

המקרר שלכם אוהב אודם, אבל לא עגבניות

המקרר שלכם אוהב אודם, אבל לא עגבניות

רוב המוצרים הטריים אוהבים להיות קרירים ולא חמים, כך שהם מאושרים ביותר במקרר שלכם. אבל קור לא תמיד מתאים לכל מזון. ודווקא לחלק ממוצרי הקוסמטיקה המקרר מושלם. אילו מוצרים מתאימים למקרר שלכם ואילו לא? הנה מספר עצות

המקרר שלכם אוהב אודם, אבל לא עגבניות

קוסמטיקה קרה

רוב מוצרי הקוסמטיקה נבדקים וצריכים להיות עמידים בטמפרטורות רגילות או חמות. אבל אם מאחסנים אותם בסביבה חמה מדי הם עלולים להינמס. לכן טוב לדעת שכדאי לאחסן את האודם והאייליינר במקרר. הטמפרטורה הקרה תסייע גם בשמירת צבע המוצר לאורך זמן רב יותר.

עגבניות? ממש לא

האוויר הקר במקרר שלכם מונע את תהליך ההבשלה ועגבניות יאבדו את טעמן הארומטי. הכי טוב לאחסן עגבניות בקערה, בסל, או על צלחת על משטח העבודה במטבח.

קוסמטיקה קרה

כוח הפרחים

רוצים לשמור את הזר שהגיע היום לארוחת שישי מחר?, אם תשמרו את הפרחים שלכם במקרר, הם ישמרו על מראם המיטבי ויחזיקו מעמד זמן רב יותר. הדרך הנכונה לעשות זאת היא לאחסן אותם עומדים בתוך כד עם מעט מים בדלת המקרר. במידה ואתם מניחים אותם שוכבים על מדף, רעיון טוב נוסף יהיה להרטיב מעט נייר סופג ולעטוף אותו סביב הגבעולים כדי שהם לא יתייבשו.

בזיליקום? אולי

בזיליקום זקוק לאור ורגיש מאוד לקור. במקרר שלכם הוא ידהה במהירות וגם יאבד את טעמו. אבל אפשר להקפיא עלי בזיליקום טריים. רעיון טוב הוא להניח את העלים הקצוצים במכלי קוביית קרח עם מעט שמן. כך יהיו לכם מנות קטנות מוכנות כשאתם זקוקים להן.

כוח הפרחים

הטבע אוהב קור

צמח האלוורה יכול להיות מושלם כטיפול טבעי לכוויות שמש. בין אם מדובר בצמח טרי או בקרם בצנצנת, מומלץ לאחסן אותם במקרר לתוספת קור טבעי ויעיל לטיפול. זוהי קוסמטיקה טבעית תוצרת בית נהדרת מכיוון שאינה מכילה חומרים משמרים כימיים.

תפוח אדמה פחות

תפוחי אדמה אוהבים להיות מאוחסנים במקומות קרירים וחשוכים, אבל המקרר שלכם קריר מדי בשבילם. העמילן שבתפוח האדמה מומר לסוכר על ידי הקור. וכשזה קורה, טעם תפוח האדמה הופך להיות מעט מתוק מדי ורך מדי.

הטבע אוהב קור  תפוח אדמה פחות

קררו את לק הציפורניים

לק הציפורניים שלך יישאר נוזלי יותר וישמר את יכולת הכיסוי והצבע שלו טוב במקרר. טמפרטורה גבוהה מדי ואור שמש חזק לא טובים לצבעים האהובים עליך.

לא נשאר לחם

הלחם יתייבש במקרר. עדיף לאחסן אותו בקופסת לחם. כמו כן ניתן להקפיא לחם טרי בקלות. עוד רעיון טוב הוא להקפיא פרוסות בודדות. ואז תוכלו להפשיר אותן במהירות בטוסטר.

קררו את לק הציפורניים  לא נשאר לחם

קרם עיניים קפוא

מעט קור יסייע לקרם העיניים שלך להילחם טוב יותר בנפיחות סביב העיניים או בשקיות כהות מתחתיהן. הקרם גם יישמר פעיל לזמן ארוך יותר. התחושה הנעימה על העור תהיה בונוס נחמד.

דבש? ממש לא

דבש מחזיק מעמד זמן רב מאוד. אבל במקרר והוא יתגבש ממש מהר, כך שזה בהחלט המקום הלא נכון לאחסן אותו. אתם יכולים לנצל את המקום במקרר לדברים מתאימים יותר.

הדרך הקרירה לאחסון נכון – כך תשדרגו את המקרר שלכם

בשביל לאחסן את כל האוכל של המשפחה שלכם אתם צריכים כמובן מקרר בנפח גדול, אבל לא רק. הטיפים שלנו יעזרו לכם לנצל ביעילות מירבית את כל פנים המקרר, כך שהאוכל שלכם יוכל להישמר טרי לאורך זמן רב ככל האפשר, ואתם תוכלו למצוא כל דבר בקלות ובמהירות.

הדרך הקרירה לאחסון נכון – כך תשדרגו את המקרר שלכם