Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מקררי בוש גדולים במיוחד XXL

בשורה ענקית למטבח הישראלי

מכירים את זה שהכנתם תבנית גדולה עם עוף ותפוחי אדמה או אנטיפסטי, ואתם רוצים להכניס אותה למקרר עד הארוחה המשפחתית? ועכשיו מנסים לעשות סדר סטייל מארי קונדו כוהנת הסדר היפנית, להוציא הכול ולארגן מחדש, או להיזכר בשיעורי הנדסה ולחשב נפח ומיקום. ואותו האתגר גם עם אבטיח ענק שכדאי לקרר לפני החיתוך, או עוגת יומולדת חגיגית וגבוהה במיוחד, או אפילו סיר סונטז' שטוח עם קציצות או דגים.

מקררים גדולים במיוחד XXL - בוש

מעכשיו יש מקום לכולם!

הכירו את נבחרת מקררי ה-XXL של בוש. סדרת מקררים גדולים 2 ו-4 דלתות, רחבי ידיים בנפח של עד 631 ליטר נטו, שיודעים להתאים את עצמם למטבח שלכם ולשדרג את החיים באופן שלא חשבתם עליו.
למטבח הישראלי יש מקום של כבוד בתכנון ובעיצוב הפנים של הבית. תרבות האירוח הישראלית רחבת הלב עם ארוחות שישי וארוחות חג, והתשוקה שלא יחסר דבר – מחייבת מקרר גדול שופע בכל טוב. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ניתן לשנות את כיוון פתיחת הדלת להתאמה מושלמת וכך בעצם, כמעט כל מטבח בגודל סטנדרט יכול לארח את מקררי הענק של בוש, שמגיעים במגוון דגמים עם התאמה לקו הארונות ויצירת מטבח בעל מראה אחיד ואסתטי. בנוסף, כשמדובר במקררי נירוסטה רגילים אין מראה מעצבן יותר מטביעות אצבע ומאוסף הנגיעות על דלתות המקרר. לכן, מקררי בוש מיוצרים מנירוסטה מוברשת איכותית, לאפס עקבות וסימנים.

למקררים 4 דלתות

מקרר גדול עם גמישות ונוחות אחסון מקסימלית

גמישות ונוחות אחסון מקסימלית

אם היינו חיים בפריז למשל, היינו כמו פעם, קונים כל יום את המעט הנדרש לאותו היום. אבל קצב החיים, השפע המבורך והמנטליות הישראלית שאוהבת לארח בגדול, מאפשר לנו קניות גדולות שיספיקו לכל בני הבית מקררי הענק של בוש, ולארוחות שבת וחג לכל המשפחה, תוכננו בדיוק לסגנון החיים הזה, וחוויית סידור מצרכים נוחה וגמישה מאי פעם.
זה מתחיל עם מקפיא ענק הממוקם בחלק התחתון של המקרר, מקפיא מרווח, שעושה לכם סדר –ומאפשר אחסון פריטי מזון קפואים גדולים, והפתעה - מגירת BigBox לאחסון קופסאות ומיכלים. מיקום המקפיא בחלק התחתון, מקל על החיים גם בחלק העליון והמרכזי. כל מה שצריך לשימוש יומיומי נמצא ממש בגובה העיניים ולא צריך להתכופף למדפים נמוכים ולחפש. כל הסידור הפנימי גמיש, כך שניתן לתכנן את גובה ומיקום המדפים.
ואם נניח הכנסתם פריט חדש למקרר, המהנדסים של בוש פיתחו את SuperCooling, טכנולוגיה סופר חכמה, היודעת לנטר ולקרר במהירות גבוהה יותר מוצרי מזון חדשים שמוכנסים למקרר, ובכך להגן על המוצרים הקרים שכבר נמצאים בו.
כמו כן, המקררים שלנו מגיעים שתי מגירות אחסון מציעות שיא של נוחות וטמפרטורה אידיאלית עד אפס מעלות לשמירה מושלמת על טריות לאורך זמן למוצרי מזון רגישים יותר- כמו פירות, ירקות, עשבי תיבול, בשר ודגים טריים. אין כמו להוציא מהמקרר ירקות פריכים ששמרו על הטריות שלהם לאורך זמן, או עשבי תיבול ששמרו על רעננות מקסימלית.
גם פה, בזכות טכנולוגיית VitaFreshתנאי האחסון אופטימליים ומאפשרים לאחסן בשר או דגים טריים, מבלי לערבב אותם עם שאר המצרכים במקרר בזכות אחסון נפרד ומנגנון ייחודי המונע מעבר של ריחות.

מקררי בוש XXL 2,3 ו-4 דלתות - שליטה דרך הסמארטפון

שליטה על פעולת המקרר דרך הסמארטפון

עשינו סדר והכל נעים מול העיניים גם בזכות קונספט תאורה היקפי שפותח במיוחד למקררים הגדולים במיוחד ,תאורת LED פנימית מתוכננת בקפידה להאיר את פנים המקרר באופן אחיד, נעים לעין וללא סנוור. כדאי לדעת שתאורת ה-LED גם חסכונית יותר מתאורת מקררים רגילה ונשמרת לכל אורך חיי המקרר,
ואפרופו הקפאה, אין כמו בר מים קרים פרטי במקרר. במיוחד עם פינוק של קוביות קרח, אבל לא כאלה שנדבקות זו לזו.
אבל ההתפעלות האמיתית היא לגלות שהשליטה על המקררים הגדולים במיוחד הללו, היא בכלל בכף ידכם, בקצות האצבעות! תארו לעצמכם שאתם בחופשה מחוץ לבית ותיעדרו מס' ימים, או יצאתם לכמה שעות. דרך היישום HomeConnect יש לכם שליטה וניטור מרחוק באמצעות אפליקציה מהנייד. תוכלו לשלוט על הטמפרטורה במקרר אם הוא לא בתפוסה מלאה, להפעיל מצב Super Cooling כשנמצאים בסופרמרקט ורוצים להגיע עם מצרכים שיקבלו מיד את מנת הקור הנדרשת, ואפילו היי, קיבלתם התראה ששכחתם את דלת המקרר פתוחה.

זה הזמן ליהנות בענק

מקררי בוש XXL 2 ו-4 דלתות, הם יותר מסתם מקרר גדול. הם בשורה אמיתית המתחברת לסגנון חיים, לניהול היום יום ולאיכות טוטאלית של כל פרט ופרט. זה הזמן ליהנות גם בישראל מחוויית מקררי XXL בביטחון מלא- טכנולוגיה מתקדמת ו- 10 שנות אחריות על המדחס. גם בשירות, גם באחריות – מגיע לכם ליהנות בענק. מוזמנים לבחור את הדגם המתאים לכם.
*9 שנות אחריות נוספת מוגבלת על המדחס בלבד, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנה אחת ע"פ דין, בכפוף לתעודת האחריות.
*9 שנים נוספות מוגבלות למנוע בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו למשך שנה אחת ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות. מימוש ההטבה כפוף לביצוע התקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר בוש.