Skip to content
טכנולוגיה לחיים

בוש, מערכת אחסון בוואקום

גלו דרך חדשה להעריך אוכל.

שמרו על הטריות של המזון למשך זמן ארוך עד פי 2* והמריצו את סגנון החיים הקולינרי שלכם עם מערכת האחסון בוואקום של בוש .פשוט הפכו את הבלנדר מוט הידני, הבלנדר או המיקסר 2 ב-1 של Bosch בן רגע למכשיר ואקום עוצמתי. עם מכלי ואקום ושקיות ואקום, המשמרים לא רק את הטעם אלא גם את המרקם וערך התזונתי של השאריות והמרכיבים הטריים שלכם. מערכת האחסון בוואקום של בוש עוזרת לכם לצמצם את כמות המזון המבוזבז באמצעות שמירה על הטריות למשך זמן רב יותר וגם לגלות אפשרויות חדשות עבור הפעולות השגרתיות שלכם במטבח: בישול סו-וויד טעים ומהיר יותר השריה בחומץ, רמה חדשה של הכנת ארוחות ו הקפאה לשימוש מאוחר יותר. גלו כיצד טכנולוגיית ואקום ויישומים ייחודיים יכולים להעלות את הרמה של הבישול היומיומי שלכם.

דרך חדשה להעריך אוכל
מי אטימה בוואקום

מהי אטימה בוואקום?

טכנולוגיית ואקום משמשת לעתים קרובות לאחסון מצרכי מזון יבשים לפרקי זמן ארוכים - כמו אגוזים או דגים מיובשים. כאשר מדובר בטווח קצר יותר, אטימה בוואקום ו אחסון בוואקום יכולים גם להאריך את חיי המדף של מוצרי מזון טריים. עכשיו, מערכת האחסון בוואקום של בוש הופכת את השימוש באטימה בוואקום והשמירה על הטריות של פירות וירקות לפרק זמן ארוך עד פי שניים* לקלים מאי פעם עבור כולם. אטימה בוואקום טומנת בחובה גם יתרונות נוספים: בשר או דגים יכולים לספוג טעמים מתבלינים או מרינדות הרבה יותר מהר, החומרים המזינים והלחות אינם יכולים להימלט וגבישי קרח אינם יכולים להיווצר במהלך ההקפאה.

איך אטימה בוואקום עובדת

איך אטימה בוואקום עובדת?

על קצה המזלג, אטימה בוואקום מרוקנת את החמצן ממכלי או שקיות ואקום, יוצרת תנאים של לחץ אטמוספרי נמוך מהרגיל ומגנה על התכולה שבפנים מפני חדירת אוויר. העדר החמצן מגביל את יכולת ההתפתחות של חיידקים או פטריות ומאפשר להאריך את חיי המדף של המזון. מערכת האחסון בוואקום של בוש הופכת את האטימה בוואקום של מזון טרי או שאריות לקלה מאי פעם: פשוט הניחו את הפריטים באריזה, חברו את משאבת הוואקום לפתח האוורור של המכל, רוקנו את האוויר בלחיצת כפתור ואחסנו המזון האטום לשימוש מאוחר יותר.

בישול עם טכנולוגיית ואקום

טיפ נוסף:

העלו את הרמה של הבישול היומיומי שלכם עם טכנולוגיית ואקום: בישול סו-וויד, כבישה מהירה יותר, הקפאה ללא כוויות מקפיא או הכנת ארוחות לכל השבוע.

שמרו את מוצרי המזון היקרים שלכם עם האביזרים הרב-פעמיים שלנו.

המריצו את סגנון החיים הקולינרי עם שיפור, לא אלתור.

מערכת האחסון בוואקום של בוש מאפשרת לכם לגלות דרכים חדשות להעלות את רמת הבישול היומיומית שלכם: להכין ארוחות וליהנות מארוחות טעימות לכל השבוע, לשלוט באומנות הכבישה המהירה,בישול מושלם בשר, דגים או ירקות בשיטת סו-וויד או למדו כיצד להפחית את בזבוז המזון במספר פעולות פשוטות בלבד. קבלו השראה מהטיפים והטריקים שלנו וגלו את יתרונות האטימה בוואקום.

[n3.socialhub.lbl.selected.categories]

גלו דרכים נוספות לשמירה על המזון שלכם טרי במקרר עם VitaFresh

* באחסון במכל ובשקיות ואקום במקרר, בהשוואה לשיטות אחסון רגילות ללא ואקום, המחקר בוצע ע"י מעבדה בלתי תלויה ב-09/2018, 6/2019 ו-12/2019.