Skip to content
טכנולוגיה לחיים

איך לבחור מכונת כביסה שתתאים לכם

בין אם אתם מפעילים מכונת כביסה פעם בשבוע ביום קבוע, או נדרשים להפעיל מכונת כביסה בכל יום, כביסה היא חלק מהחיים של כולנו. למזלנו, מכונת הכביסה חוללה מהפך בדרך בה אנו מכבסים, וכיום כל מה שצריך בשביל להבטיח יעילות, נוחות וניקיון של הכביסה שלנו, זה לבחור את מכונת הכביסה המתאימה לנו.

גם כשמדובר בכמויות גדולות של כביסה ובפריטים גדולים במיוחד, המבחר הגדול של מכונות כביסה גדולות בקיבולת של עד 10 ק"ג, מאפשר להתמודד עם עומסים גדולים יותר ולנקות ביעילות את הפריטים המסורבלים ביותר.

שדרוג מכונת כביסה לגדולה לא חייב להיות מטלה. בחינה נכונה של מאפייני מכונת הכביסה יכולה להיות הזדמנות לבחינה של צרכי הכביסה האישיים שלכם, ולבחירה של מכונת כביסה מומלצת שתהפוך את פעולת הכביסה להרפתקה מהנה וקוצפת.

הגדירו את המרחב שלכם

בשלב הראשון עליכם למדוד את חדר הכביסה שלכם ולוודא מהו המרחב הפנוי שיש לכם עבור מכונת הכביסה החדשה. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להביא הביתה את מכונת הכביסה שבחרתם ולגלות שהיא בקושי נכנסת דרך הדלת.

שיקול נוסף הקשור לגודלה של מכונת הכביסה הוא הקיבולת של מכונת הכביסה. הקיבולת נמדדת בדרך כלל בליטרים ומציינת את כמות הכביסה בה המכונה יכולה לטפל במחזור כביסה בודד.

אם אתם מתמודדים עם כמויות כביסה גדולות, מכונת כביסה בעלת קיבולת גבוהה יותר היא חיונית עבורכם. מכונות הכביסה הגדולות של בוש מגיעות בקיבולת של 8 ק"ג בעלות תוף בנפח 55 ליטר ועד למכונת כביסה 10 ק"ג עם תוף XXL בנפח של 70 ליטר, כך שגם בטווח המכונות הגדולות יש באפשרותכם לבחור את זו שמתאימה לצרכים שלכם ולמקום שלכם בבית.

יעילות אנרגטית וחסכון באנרגיה

יעילות אנרגטית היא גורם מכריע שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מכונת כביסה גדולה. למרות גודלן, מכונות כביסה גדולות אינן בהכרח צורכות אנרגיה רבה יותר ממכונות כביסה בעלות נפח קטן יותר. מכונות הכביסה 10 ק"ג של בוש הן בעלות דירוג אנרגטי A המבטיח צריכת חשמל נמוכה, בין השאר בזכות מנוע EcoSilence Drive™ השקט והחסכוני באנרגיה, המגיע עם 10 שנות אחריות.

מלבד יעילות אנרגטית, קחו בחשבון את צריכת המים של מכונת הכביסה. מכונת כביסה ירוקה היא כזו שחוסכת אנרגיה בזמן פעולתה ומסייעת לשמירה על איכות הסביבה, אך במקביל גם חוסכת לכם כסף על חשבונות המים לאורך זמן. מכונות הכביסה 10 ק"ג של בוש מצוידות בטכנולוגית ActiveWater™ Plus - המספקת תוצאות מושלמות תוך שימוש בכמות המים הנדרשת בלבד. זאת בעזרת חיישנים מובנים המתאימים את צריכת המים בהתאם לסוג הבד ומזהים אוטומטית את התכולה, בזמן שהתוף ומערכת הצינורות הרשומים כפטנט מאפשרים סחיטה מהירה יותר.

תוכניות כביסה

מכונות כביסה שונות מגיעות עם תוכניות כביסה שונות שנועדו לתת מענה לצרכי כביסה ספציפיים. תוכניות הכביסה הנפוצות כוללות תכנית לכביסה רגילה, כביסה עדינה ותוכנית כביסה מהירה, אך כיום ניתן למצוא מכונות כביסה בעלות מגוון תוכניות המותאמות לפריטים ספציפיים כמו מצעים, בגדי ספורט או בגדי תינוקות.

במכונות הכביסה של בוש תמצאו, בנוסף לכל אלו, גם תכניות כביסה ייחודיות שנועדו להקל עליכם את פעולת הכביסה, כמו תכנית AntiStain המסירה בקלות ובאוטומטיות את ארבעת סוגי כתמים העקשניים ביותר - שמן, דשא, יין אדום ודם (ללא שימוש במסיר כתמים), או תכנית רענון לבגדים יבשים המרעננת את הבגדים תוך 23 דקות וגם דואגת לצמצום הקמטים וגיהוץ קל .

לממהרים מביניכם, מכונות הכביסה של בוש מציעות תכונה ייחודית - לחצן SpeedPerfect המקצר את תהליך הכביסה בעד 65% מהזמן מבלי להתפשר על התוצאות. SpeedPerfect ניתן להפעלה בשילוב עם רוב תכניות הכביסה, כך לדוגמא, בבחירה של תכנית כביסה מעורבת יחד עם SpeedPerfect תוכלו לכבס עד 4 קילו של כביסה מעורבת ב-46 דקות בלבד.

מכונות הכביסה של בוש לא שוכחות גם את השכחנים שביניכם, שנוטים להזכר בפריט נוסף אחרי שמכונת הכביסה כבר פועלת - פעולת טעינה מחדש Reload מאפשרת הוספת פריטים למכונת הכביסה בזמן פעולת הכביסה ומבטיחה שיותר לא תפספסו אף פריט. שכחתם להוסיף את הגרב של הילד או חולצה תועה? אין בעיה! פשוט לחצו על כפתור ה-Reload ופתחו את הדלת, הוסיפו את הפריטים הנשכחים והמשיכו את הכביסה. כפתור ה-Reload מאפשר לנו גם לתקן טעויות ולהוציא פריטים מהמכונה לאחר שהיא הופעלה – גיליתם גרב אדומה שהסתננה לכביסה הלבנה? לחצו על כפתור ה-Reload, פתחו את דלת המכונה, הוציאו את הגרב ותכנית הכביסה תמשיך בדיוק מאיפה שהפסיקה.

חווית פרימיום בכל כביסה

אל מכונות הכביסה הגדולות של בוש הצטרפה לאחרונה סדרת מכונות הפרימיום, שהופכות את פעולת הכביסה לחוויה אחרת. מכונות הכביסה פרימיום בגודל 9 ק"ג ו-10 ק"ג מגיעות עם תוספות ייחודיות כמו תכנית הסרת כתמים מורחבת המטפלת בשישה סוגי כתמים קשים, מערכת System Wash 4D לשטיפה עוצמתית ומהירה, מסך מגע איכותי עם הפעלה ע"י מגע בגלישה "סליידר" ואפשרות להפעלה ושליטה מרחוק באמצעות אפליקצית HOME CONNECT לטלפון הנייד.

עמידות ואמינות

השקעה במכונת כביסה גדולה היא התחייבות כספית משמעותית, לכן חשוב לרכוש מכונת כביסה עמידה ואמינה שתשרת אתכם לאורך שנים רבות. ברכישת מכונת כביסה של בוש מהיבואן הרשמי, אתם נהנים מאחריות של 10 שנים על מנוע מכונת הכביסה, המבטיחה לכם עשור של כביסה בראש שקט. ובנוסף אחריות יבואן לשנה, אותה תוכלו להאריך בשנתיים נוספות בעלות של 199 ₪ בלבד *.

אז איך לבחור מכונת כביסה מומלצת לצרכים שלכם? מדדו, שימו עין צריכת מים ואנרגיה, חקרו את תכניות הכביסה, וודאו שמכונת הכביסה מגיעה עם אחריות. השקעת זמן ומאמץ בבחירת מכונת הכביסה הגדולה והמושלמת תהפוך את פעילות הכביסה לנוחה ומהנה יותר .

*שנתיים אחריות ב-199 ₪ בנוסף לשנת אחריות ע"פ חוק, בהתאם לתנאי תעודת האחריות. בכפוף לתקנון באתר. התשלום יתבצע מול חברת השירות 2220*.

לתנאי ההטבה לחץ כאן.