Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מייבש כביסה עם טכנולוגיית Auto Clean – מנקים את המוך רק פעם בחודש!

הדור החדש של מייבשי הכביסה המומלצים של בוש

כשכבר חשבנו שאין אפשרות ודרך להמציא משהו חדש בתחום מייבשי הכביסה, בוש הוכיחו, שוב, שאין גבול לחתירה למצוינות טכנולוגית. הדור החדש של מייבשי הכביסה המומלצים של בוש יודע לנקות את המוך לבד, להשתמש במים הנאספים מהבגדים כדי לשטוף את המעבה ולקבל דרך האפליקציה מידע ממכונת הכביסה על הסבב האחרון – כדי לבחור לבד בתוכנית המתאימה. אלו רק הנקודות הבולטות, אבל עד שלא תוציאו את הבגדים מהמייבש – יבשים ורכים בדיוק במידה הנכונה, ללא הרס של סיבי הבד או חימום יתר – לא תוכלו להבין למה הכוונה.

בואו נתחיל.

הרעיון של ייבוש בגדים ואריגים שכובסו באמצעות אוויר חם, ולא באמצעות תליה לייבוש, נשמע פשוט, וקיים לא מהיום. אבל הטכנולוגיה של בוש דוחפת את הרעיון הלכאורה פשוט הזה פעם אחר פעם קדימה. אז מהם החידושים במייבש החדש של בוש, המסוגל לטפל ב-9 ק"ג כביסה במהירות וביעילות?

לא תאמינו כמה מוך מצטבר במייבש כביסה בהפעלה אחת בלבד!

איסוף המוך

מוך הוא סיבי בד קטנים הניתקים מהבגדים ונצמדים יחד עקב חשמל סטטי. מוך ניתן למצוא בכמה מקומות: בכיסי מכנסיים, לפעמים בטבור שלנו – ובמייבש הכביסה. למעשה, לא תאמינו כמה מוך מצטבר במייבש כביסה בהפעלה אחת בלבד! מה שמחייב ניקוי של מסנן המייבש לאחר כל שימוש ושימוש, אחרת צריכת החשמל עולה ויעילות הייבוש יורדת. במייבש הכביסה החדש של בוש, עם טכנולוגיית Auto-Clean, המוך נאסף למגירה ייעודית, אותה יש לנקות רק פעם בחודש (ממוצע 20 הפעלות של המייבש). כמו כן, על הצג הדיגיטלי ישנו אינדיקטור המורה לנו מתי הגיע הזמן לנקות את המגירה.

בדור החדש של מייבשי הכביסה, אנו משתמשים במעבה

מערכת ניקוי המעבה

מייבשי כביסה מהדור הישן חייבו צינור שיוביל את האוויר הלח ממייבש הכביסה החוצה. בדור החדש של מייבשי הכביסה, אנו משתמשים במעבה – ההופך את הלחות באוויר למים ושומר אותם במיכל מיוחד (או מחובר ישירות לביוב), מה שמייתר את הצורך למקם את המייבש במקום שיש בו מוצא החוצה עבור צינור הייבוש. המעבה במייבש הכביסה של בוש כולל מערכת ניקוי אוטומטית, SelfCleaning Condenser, המשתמשת במים שיובשו מהבגדים ונהפכו שוב לנוזל כדי לשטוף את המעבה עצמו עד 4 פעמים לאורך תהליך הייבוש משאריות סיבים ומוך וכך לשמור על יעילותו האנרגטית (דירוג אנרגיה A לכל אורך חיי המוצר) ולהאריך את חייו. למערכת גם משאבת חום השומרת על החום בתוך המייבש, כך שצריכת האנרגיה שלו נמוכה עוד יותר.

מייבש הכביסה החדש של בוש מתחבר לאפליקצייתHome Connect המאפשרת להפעיל ולשלוט מרחוק על המייבש באמצעות הסמארטפון

הום קונקט וקישור למכונת הכביסה

כיאה למכשיר חשמלי חכם ומודרני, מייבש הכביסה החדש של בוש מתחבר לאפליקצייתHome Connect המאפשרת להפעיל ולשלוט מרחוק על המייבש באמצעות הסמארטפון. לא מדובר רק בפאנל שליטה לטלפון הנייד – טכנולוגיית ה-Smart Dry מאפשרת למייבש "לתקשר" ישירות עם מכונת הכביסה (במידה וגם מכונת הכביסה מצוידת במערכת Home Connect מבית בוש).

המייבש יודע להתאים אוטומטית את התכנית המתאימה ביותר לפי כל הנתונים שנאספו ממחזור הכביסה האחרון של מכונת הכביסה!

וזה עוד לא הכל

מעבר לחידושים הטכנולוגיים הללו, במייבשים החדשים של בוש נמצא את אותה איכות, יעילות ונוחות הפעלה ללא פשרות שמאפיינת תמיד את מוצרי בוש. חיישני לחות מתוחכמים מנטרים כל עת את הפעילות בתוף הייבוש, הטמפרטורה ואחוזי הלחות. תוצאת הניטור הרציף - ייבוש הבגדים מותאם תמיד בתנאים האופטימליים לסוג הבגד ולתוצאה המבוקשת – בגדים המיועדים לאחסון בארון, לגיהוץ או לתליה, למשל. למייבש יש בקרת יציבות נגד רעידות, מגוון רחב של תכניות, נעילת בטיחות לילדים, תאורה פנימית, לחצני מגע וגם – לא פחות חשוב – תכנית ייבוש קצרה של 40 דק' בלבד, המתאימה במיוחד לייבוש כמות קטנה של בגדים בזמן קצר.

מייבשי הכביסה החדשים של בוש עם טכנולוגיית Auto-Clean מנקים את עצמם פעם בחודש, יעילים אנרגטית וחסכוניים במים והופכים את מטלת ייבוש הכביסה לחוויה אמיתית – עם תוצאות מדויקות פעם אחר פעם, תוך שמירה אופטימלית על איכות הבגדים.

מייבשי הכביסה של בוש - כל המידע שאתם צריכים

מייבשי הכביסה של בוש - כל המידע שאתם צריכים

מה ההבדל בין סוגי המייבשים, כיצד מנקים את המייבש ועוד ועוד.. כל מה שרציתם לדעת על מייבש כביסה במקום אחד.