Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מה זה מייבש כביסה קונדנסור ולמה הוא כל כך מומלץ

כל מי שחיפש מייבש כביסה איכותי בשנים האחרונות בוודאי נתקל בהמלצות חמות על מייבשי כביסה עם קונדנסור של המותג הבינלאומי בוש, הנחשבים ליעילים ולטובים בעולם. מה זה מייבש כביסה קונדנסור ומדוע הוא כל כך מומלץ? על כך תוכלו לקרוא להלן.

אז מה זה מייבש כביסה קונדנסור?

אז מה זה מייבש כביסה קונדנסור?

מייבש כביסה קונדנסור מבית בוש, או בעברית מייבש כביסה עם מעבה, הינו מייבש מתקדם ופשוט להתקנה. עד היום מייבשי כביסה סטנדרטיים נדרשו בפתח מיוחד בקיר להעברת צינור המוביל אוויר לח ממייבש הכביסה החוצה. כיום באמצעות מייבשי הכביסה עם קונדנסור של בוש, התקנה מורכבת זו נחסכת מכם וכל מה שנדרש הוא לחבר את המייבש לחשמל, ללא צורך בפתחים מיוחדים בקיר. יתרון זה מתקבל בזכות מיכל מים מיוחד האוסף את הלחות המצטברת במייבש. את המיכל ניתן לרוקן בקלות לכיור ובחלק מהדגמים של בוש קיימת גם אפשרות לניקוז מי המעבה באמצעות צינור ייעודי ישירות לביוב.

מייבש כביסה עם קונדנסור של בוש

וזה עוד לא הכול

מעבר לשימוש במיכל לאיסוף המים, שחוסך צורך בהתקנה מורכבת, מייבש כביסה עם קונדנסור של בוש נחשב למוצר מוביל בזכות שורה ארוכה של יתרונות נוספים:

• ניקוי עצמי- הקונדנסור נשמר נקי לאורך זמן בזכות טכנולוגיית Self Cleaning Condenser, אשר לוקחת את המים שנאגרו במיכל ושוטפת את המעבה עד ארבע פעמים בזמן פעולת הייבוש. פעולה זו שוטפת ומנקה את הקונדנסור ממוך וסיבי טקסטיל וכך נשמרת יכולת עבודה יעילה לטווח ארוך. שמירת הקונדנסור נקי עם רמת פעילות מרבית, שומרת גם על דירוג אנרגיה A (הגבוה ביותר) וצריכת חשמל נמוכה לכל אורך חייו של המכשיר.
• חיישני לחות לחיסכון בזמן וחשמל- דגמי מייבש הכביסה של בוש מצוידים גם בחיישני לחות המסוגלים לדעת מתי הכביסה יבשה ובכך, לקצר הליכי ייבוש ולחסוך בהוצאות החשמל. כמו כן, חיישני הלחות מאפשרים בחירה בין מספר תוכניות ייבוש: ייבוש מלא, ייבוש חלקי המתאים ללבישה או ייבוש חלקי עם לחות אופטימאלית עבור פעולות גיהוץ.
• הדגמים השונים של מייבשי הכביסה מבית בוש מציגים עוד מגוון יתרונות, ביניהם מבנה יציב המפחית רעידות, ייבוש היגייני במיוחד, תוכניות ייבוש מהירות ותוכניות ייבוש מיוחדות לסוגי אריגים שונים, לרבות בגדי טיולים, מעילים, כריות ועוד.

לקבלת מידע מקצועי נוסף בנושא, היכנסו לקטלוג מייבשי הכביסה של בוש ומצאו דגם מייבש כביסה עם קונדנסור מומלץ ומושלם עבורכם.