Skip to content
טכנולוגיה לחיים

Live Healthy #LikeABosch

ילד בחליפת ג'ודו שמח למראה המבורגר ענק, הממולא בירקות בלבד.
גלול מטה

כולנו רוצים להיות בריאים ולנהל סגנון חיים פעיל. עם זאת, הקצב של החיים המודרניים עלול להקשות עלינו לעתים קרובות להתמקד ברווחתנו האישית. זו הסיבה שאנו מפתחים ללא הרף טכנולוגיות לחיים בריאים, כמו אלה המוצגות למטה, העוזרות לכם לשמור על תזונה מאוזנת באמצעות מניעת היווצרות של חומרים מזיקים בעת הבישול, ושמירה על הניקיון וההיגיינה של הכביסה, הכלים והבית שלכם. גלו כיצד הפתרונות של בוש לחיים בריאים עבור מכשירים ביתיים יכולים לעזור לכם לשפר את חייכם.

VitaFresh XXL – תשאירו מקום לטריות

VitaFresh XXL – תשאירו מקום לטריות

אם אתם אוהבים לקנות הרבה מזון בריא, תצטרכו גם הרבה מקום כדי לשמור על טריות. הודות למקררי 4 דלתות XXL המרווחים שלנו יהיו לכם את כל המקום שתצטרכו עבור המצרכים שלכם. גם לאחר רכישה גדולה של מצרכים בסופר, תוכלו להבטיח שמגירות האחסון עם טכנולוגיית VitaFresh ישמרו על תנאי אחסון אופטימליים עבור הפירות והירקות, הבשר והדגים הטריים שלכם לאורך זמן.

גבר עומד במטבח ומבשל עם שתי מחבתות על כיריים עם PerfectFry. דגים ובשר מבושלים באופן מושלם.

מנעו חומרים מזיקים במזון מטוגן.

הטמפרטורה הנכונה היא המפתח להשגת תוצאות טיגון בריאות וטעימות. באמצעות מציאת טמפרטורת הטיגון הנכונה עבור שמן הבישול שלכם, מנעו היווצרות חומרים מזיקים במזון ,תוך שמירה על תוצאות פריכות טעימות. זו הסיבה שפיתחנו כיריים עם PerfectFry לשליטה וויסות אוטומטיים של הטמפרטורה האופטימלית לחימום שמן לטמפרטורת הטיגון המדויקת – לפני תחילת הטיגון. באמצעות טכנולוגיית PerfectFry של בוש תוכלו לטגן ללא חשש מחומרים מזיקים.

בקבוק לתינוקות ניצב על כיסא תינוק במטבח עם פינת אוכל. מדיח כלים של Bosch עם דלת פתוחה מעט, ולידו כיסא.

ניקוי היגייני עם מדיחי הכלים מסדרת HygienePlus.

כאשר למשפחה שלכם יש דרישות היגייניות גבוהות יותר, הכלים שלכם צריכים להיות יותר מסתם "נקיים". מדיחי הכלים של Bosch עם HygienePlus מעלים את טמפרטורת השטיפה כדי לסלק משקעי חיידקים ולהבטיח תוצאות ניקוי היגייניות. ניקוי עמוק עבור בריאות משפחתכם והשקט הנפשי שלכם.

נשים יושבות לפני מכנות כביסה ומושכות סוודר שכלב שוכב עליו.

כביסה היגיינית עם תכנית AllergyPlus.

לפעמים נקי הוא פשוט לא נקי מספיק. זו הסיבה שהשמירה על הניקיון וההיגיינה של הכביסה שלכם היא עדיפות עליונה עבורנו, ולכן פיתחנו את מכונות הכביסה שלנו עם תוכנית AllergyPlus, השומרת על טמפרטורה קבועה במהלך מחזור הכביסה. הוספנו מחזור שטיפה כדי להבטיח כביסה נקייה והיגיינית, תוך חיסול אפקטיבי במיוחד של החיידקים וקרדיות האבק ביתיות.

גבר עומד בסלון עם שואב אבק Unlimited של Bosch בידו. תינוק זוחל על שטיח לפניו.

ניקיון היגייני 360° עם ה-Unlimited

אינכם זקוקים עוד למכשירים שונים כדי לנקות חלקים שונים של ביתכם. שואב האבק האלחוטי מסדרת Unlimited מעניק לכם את הגמישות והאביזרים שאתם צריכים כדי לנקות את כל סוגי הרצפות, כגון אריחים, פרקט או שטיחים ואזורים אחרים כולל שולחנות, ארונות, ריפוד ואפילו התקרה. הוא מושלם גם לשאיבת הרכב. מערכת RotationClean מאפשרת ניקוי היגייני של המסנן של המחסנית, והאוויר הנפלט נקי יותר מן האוויר שבחדר הודות לממברנת PureAir של המסנן.**

* מכונות כביסה של בוש עם תוכנית הכביסה 'AllergyPlus' ב-°‏40 ו-°‏60 מקיימות את התנאים המומלצים מבחינה מדעית לצורך הפחתה של 99.99% בכמות החיידקים עבור Enterococcus Hirae ו-Pseudomonas Aeruginosa, לפי Honisch ואחרים. 2014, "השפעת משך מחזור הכביסה, הטמפרטורה ונוסחת חומר הניקוי על האפקטיביות ההיגיינית של כביסה ביתית." נערך על ידי אוניברסיטת ריין-ואאל (Rhine-Waal).

**נבדק לפי תקן DIN EN 60312-1:2017.

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו