Skip to content
טכנולוגיה לחיים

Live Sustainable #LikeABosch

גבר עומד בחדר כביסה ובו מייבש כביסה עם משאבת חום של Bosch. הוא מחייך כי משאבת החום היעילה מבחינה אנרגטית חוסכת חשמל הודות לתווית האנרגיה היעילה ביותר, המופיעה גם על הסוודר שלו.
גלול מטה

מדיח כלים המשתמש במינרלים טבעיים לייבוש הכלים שלכם, מכונת כביסה חכמה שיודעת את המינון המדויק, מייבש כביסה העושה שימוש חוזר באוויר חם כדי לייבש בגדים בצורה יעילה יותר. בכל רחבי העולם, אנו פועלים למציאת פתרונות חדשניים ויעילים כגון אלה כדי לעזור לכם לחסוך במים ובחשמל ולהפחית את בזבוז המזון. גלו כיצד בוש יכולה להפוך את חייכם לרגועים ובני-קיימא.

אישה כורעת לפני מדיח הכלים מסדרת PerfectDry של Bosch, מסתכלת למצלמה ומסובבת צלחת כחולה על האצבע המורה של כף ידה הימנית כבדרך אגב. האצבע המורה של כף היד השמאלית מצביעה על הצלחת ומראה עד כמה קל לנקות את הכלים ולחסוך בחשמל.

חסכו אנרגיה עם מדיחי הכלים מסדרת PerfectDry

מדיחי הכלים שלנו מסדרת PerfectDry משתמשים במינרלים טבעיים של Zeolith כדי לחסוך בחשמל ומדיחים באופן מושלם גם את הכלים התובעניים ביותר, כמו כלי פלסטיק. טכנולוגיית הייבוש בת-הקיימא המוגנת בפטנט של Zeolith הופכת את הלחות הנוצרת בשלב הניקוי לאוויר חם, המייבש את הכלים בצורה אופטימלית.

כתוצאה מכך, מדיחי הכלים שלנו מסדרת PerfectDry צורכים עד 20% פחות אנרגיה בהשוואה למדיח כלים ללא Zeolith**.

**מקור Euromonitor, על בסיס היקף מכירות שנתי 2020

אישה ניצבת במטבח ליד מדיח הכלים שלה מתוצרת Bosch, הפתוח מעט. מאחוריה כיור עם ברז, ועליו קשר.

חסכו במים באמצעות שימוש במדיח כלים.

הגיע הזמן לחסוך במים באמצעות הדחת כלים אוטומטית לחלוטין. מדיחי הכלים של בוש משתמשים בכ-9.5 ליטרים של מים ומנקים את הכלים בצורה מושלמת, מכיוון שהם מגיעים לטמפרטורות גבוהות יותר משאר בשטיפה ידנית. חסכו עד 30.5 ליטרים*** של מים בכל הפעלה בהשוואה לשטיפת כלים תחת מים זורמים, הצורכת 40 ליטר. עם מדיחי הכלים של בוש אתם יכולים לחסוך עד 8,500 ליטרים**** של מים בשנה, לסגנון חיים בר-קיימא יותר.

**מקור Euromonitor, על בסיס היקף מכירות שנתי 2020

מכונת הכביסה של Bosch עם מערכת i-DOS למינון אוטומטי בחדר כביסה. ארונות ליד מכונת הכביסה היעילה עם קקטוס ועליו סמל השלום על הארון.

חסכו מים עם מכונות הכביסה מסדרת i-Dos.

כבסו את הכביסה שלכם באופן יעיל ביותר באמצעות שימוש במכונת כביסה מסדרת i-Dos Automatic Dosing, שיודעת תמיד את המינון המדויק. מלאו את התאים של חומרי הניקוי והמרכך פעם בחודש (ממוצע 20 הפעלות) וחיישני i-Dos ימדדו באופן אוטומטי את הכמות המדויקת של חומר הניקוי והמים הדרושים עבור כל הפעלה, ללא צורך במילוי מחדש. כך, לעולם לא תשתמשו שוב ביותר מדי חומר ניקוי ובמחזורי שטיפה מיותרים – ותחסכו עד 10 ליטרים של מים בכל הפעלה*.

גבר עומד בחדר כביסה ובו מייבש כביסה עם משאבת חום של Bosch. הוא מחייך כי משאבת החום היעילה מבחינה אנרגטית חוסכת חשמל הודות לתווית האנרגיה היעילה ביותר, המופיעה גם על הסוודר שלו.

חסכו בחשמל עם מייבשי כביסה עם משאבת חום.

מייבשי הכביסה של בוש בעלי דירוג אנרגיה A מציעים טכנולוגיית ייבוש יעילה ונוחה ביותר. טכנולוגיית הייבוש היעילה, פועלת באמצעות משאבת חום העושה שימוש חוזר באוויר חם, זאת כדי להמשיך ולייבש את הבגדים. משאבה זו מאפשרת חיסכון של עד 68% בצריכת החשמל ***** בהשוואה למייבשי כביסה קונבנציונליים של בוש עם קונדנסור (מעבה) .בעוד שמייבשים אחרים מאבדים מיעילותם בכל הפעלה אם לא מנקים את המוך ידנית לאחר כל הפעלה, מייבשי הכביסה של בוש עם משאבת החום וטכנולוגיות מעבה SelfCleaning או AutoClean מסירות את המוך מן המעבה באופן אוטומטי על מנת לשמור על צריכת חשמל הנמוכה שלו, בכל הפעלה מחדש.

מטבח עם מקרר נפרד של Bosch עם מגנטים צבעוניים על הדלת, ועליהם הכיתוב likeabosch וציור של יונאס אקלוף.

שמרו על טריות המזון למשך זמן רב יותר עם מקררי VitaFresh.

מקררים עם מערכת VitaFresh לשמירה על הטריות כוללים שני אזורי אקלים שונים, המאפשרים לכם לשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר. ניתן להתאים אותם בקלות לדרישות הטריות האידאליות באמצעות שני מצבים, תוך שמירה על תנאי אחסון מושלמים. שני התאים אידאליים לאחסון דגים ובשר וגם פירות וירקות. כך תוכלו ליהנות מאוכל טרי יותר מבלי לבזבז מזון וזריקת מזון מיותר לפח.

התקנה מהירה עד 72 שעות*

התקנה מהירה עד 72 שעות*

*התקנה תוך 3 ימי עסקים במרבית היישובים, לעיון במדיניות ההתקנות בקרו באתר חברת השירות csb.co.il

.*החישוב מבוסס על תכולה מעורבת ב-C°‏40 עם 38% מינון יתר ידני של נוזל ניקוי לעומת מכשיר עם מינון אוטומטי עם 10 ק"ג ומערכת כביסה 4D: מחקר WL 1547/19 בוצע על ידי מכון WFK למחקר שימושי, מתאריך 08/2019 והוזמן על ידי BSH Hausgeräte GmbH.
**מדיח כלים בוש PerfectDry עם טכנולוגיית Zeolith בעל צריכת חשמל של ‏0.73 קילוואט לשעה בהשוואה למדיח כלים זהה של בוש ללא Zeolith בעל צריכת חשמל של ‏0.92 קילוואט לשעה, על פי תקן מס' 2019/2017 של האיחוד האירופי.
***מבוסס על צריכה של 9.5 ליטר במדיח כלים. ייתכנו הבדלים בערכים בין דגמים ומותגים
**** מחקר פנימי, המבוסס על השוואה בין הדחת כלים במדיח לעומת הדחה ידנית. 40 ליטרים (הדחה ידנית) – 9.5 ליטרים (במדיח כלים), חישוב החיסכון של 8,500 ליטרים מבוסס על 280 מחזורי הדחה בשנה.
*****משאבת חום לדוגמה של בוש עם דירוג EEC: +++A,‏ 8 ק"ג, 176 קילוואט לשנה בהשוואה למייבש לדוגמה של בוש עם מעבה עם דירוג EEC: B, ‏8 ק"ג, 561 קילוואט לשנה, החישוב מבוסס על תקן 392/212 של האיחוד האירופי

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו