Skip to content
טכנולוגיה לחיים

כל מתכוני הסופגניות של מיקי שמו

בואו נדבר רגע על סופגניות, כי אי אפשר לחגוג את חג החנוכה מבלי ליהנות קצת מהבצק התפוח הזה, המלא כל טוב. במסיבת החנוכה בגן של הילדים, בהרמת סופגנייה ייצוגית במקום העבודה או בביקור אצל קרובי משפחה - טעמתם כבר כל סופגנייה אפשרית, אבל מה שבאמת בא לכם זה להכין סופגניות ביתיות וטריות.

מיקי שמו מציע מגוון מתכונים לסופגניות ביתיות מוצלחות וטעימות – סופגניות קלאסיות, סופגניות אפויות, סופגניית אקלייר מיוחדת ועוד. וגם – מגוון ציפויים ומילוים בטעמים מפנקים. חג חנוכה שמח!

סופגניית מריטוצי אפויה במילוי קרם וניל

סופגניית מריטוצי מאיטליה

לכבוד החנוכה קבלו מתכון מיוחד במינו היישר מאיטליה לסופגניית מריטוצ'י.
מדובר בסופגנייה קלאסית אבל אפויה, המכילה חמאה בעלת מרקם מושלם אוורירי שנימוח בפה.
תתכוננו למבול של מחמאות

סופגניות קלאסיות

סופגניות קלאסיות

לחזור למקורות עם סופגניות מטוגנות, רכות וחמימות במילוי ריבה ביתית. כמה פשוט – ככה טעים!

כל מה שנותר לעשות זה להוציא את המיקסר מהארון, לבחור במילוי המועדף עליכם ולהתחיל לערבב. ניתן להפוך את המתכון החלבי לפרווה בקלות – יש להמיר את החלב במים קרים ואת החמאה במחמאה.

אפשר גם לאפות!

אפשר גם לאפות!

רוצים סופגניות של מיקי שמו אבל חוששים לטגן? במיוחד בשבילכם מיקי שיתף איתנו מתכון מושלם לסופגניות אפויות רכות וממכרות. זהו מאפה טעים ועשיר, גם לפני הוספת מילוי או ציפוי.

שילוב החמאה והשמנת החמוצה מקנים לבצק הסופגנייה את הרכות הנכונה וגם טעם נוסטלגי נפלא. שימו לב להקפיד על הליך ההכנה המפורט על מנת לקבל מרקם רך.

סופגניית אקלייר במילוי סניקרס

סופגניית אקלייר במילוי סניקרס

מי אמר שסופגניה חייבת להיות עגולה? מיקי שמו לוקח את הסופגניה המוכרת למחוזות הקונדיטוריה הצרפתית העילית ויצר סופגניות נהדרות בצורת אקלייר מאורכת ומפתיעה. ניתן כמובן למלא ולצפות בהתטעם לטעמכם, אך מיקי צירף גם מתכון למילוי סניקרס נהדר ומפנק.

מילויים וציפויים מפנקים

מילויים וציפויים מפנקים

לקראת חנוכה מתמלאות כל הקונדיטוריות במגוון סופגניות מיוחדות, במילויים עשירים ובציפויים מיוחדים בשלל צבעים וטעמים. מיקי שמו מביא את הציפויים והמילויים של הקונדיטוריה ישר למטבח שלכם עם מתכונים קלים שיהפכו את הסופגניות שלכם לחגיגה של טעמים – שוקולד או קצפת, סוכריות לילדים או מרשמלו לילדים המבוגרים – רק תבחרו.