Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מקרון שוקולד במילוי גלידת פיסטוק שוקולד

מקרון שוקולד במילוי גלידת פיסטוק שוקולד

מקרון שוקולד קלאסי עם מלית גלידה קרמית ועשירה בטעם פיסטוק שוקולד אין דבר רענן מזה.

אל תחששו להכין את המתכון, אם תעקבו אחר ההסברים הוא יצא לכם מושלם. כל מה שעליכם לעשות הוא להכין את המתכון כפי שרשום, ותפתיעו גם את עצמכם.

מתכון לכ- 30 מקרונים ממולאים בגלידה בקוטר 5-6 ס"מ.

חומרים לעוגיות:
250 גרם אבקת שקדים טחונים דק (½ 2 כוסות)
380 גרם אבקת סוכר (3 כוסות + 2 כפות)
1 כף קקאו
5 חלבונים מביצים מידה L
70 גרם סוכר (1/3 כוס)
2-3 טיפות צבע מאכל אדום (לא חובה, מסייע לצבע שוקולדי עמוק יותר)

לציפוי:
פולי קקאו גרוסים

למילוי:
גלידה בטעמי פיסטוק ושוקולד

מכינים את המקרונים:
• במעבד מזון טוחנים את אבקת השקדים, אבקת סוכר והקקאו יחד עד לקבלת אבקה דקה אחידה. מנפים את האבקה דרך מסננת דקה (על מנת להבטיח תערובת אוורירית ונטולת גושים).
• במיקסר עם בלון הקצפה מקציפים את החלבונים במהירות בינונית למשך כדקה, כאשר הקצף מתחיל להלבין מעט מתחילים בהדרגתיות להוסיף את הסוכר, ממשיכים להקציף למשך 2 דקות נוספות עד לקבלת קצף מבריק ויציב אך לא נוקשה.
• מחליפים לוו גיטרה במיקסר ומקפלים את אבקת שקדים לתוך התערובת של הקצב היציב במהירות נמוכה עד לקבלת תערובת אחידה (במהלך הקיפול הקצף נופל ומתקבלת מסה שמזכירה דייסה מעט דביקה, וזה בסדר גמור), במידה והחלטתם להוסיף צבע מאכל זה הזמן.
• מעבירים את התערובת לשק זילוף עם צנתר חלק בקוטר 11 מ"מ ומזלפים 60 עיגולים בקוטר 6 ס"מ ובמרווחים שווים של כ- 4 ס"מ לתבניות מרופדות בנייר אפייה, מפזרים מעל פולי קקאו גרוסים. חובטים מעט בתחתית התבנית על מנת לשטח את עוגיות המקרון ולהוציא מהן את האוויר.
• מניחים לשעה בטמפרטורת החדר, עד שמתקבל מרקם מעט יבש (המטרה של ייבוש המקרונים היא להעניק קליפה קשיחה ומבריקה).
• בינתיים מעבירים גלידה לרינגים בקוטר 6 ס"מ ומכניסים למקפיא עד להרכבת העוגיות.
• מחממים תנור לחום 160 מעלות, אופים למשך 12-15 דקות עד שהעוגיות מעט תפוחות, יציבות מבחוץ ועדיין רכות מבפנים (יש להיזהר מאפיית יתר), מצננים היטב ומפרידים בזהירות מנייר האפייה.

מרכיבים את המקרונים:
הופכים מחצית מכמות המקרונים, מחלצים את הגלידה מהרינגים ומניחים על גבי המקרונים, סוגרים עם מחצית המקרונים שנותרה ושומרים במקפיא בכלי אטום עד להגשה.

מיקסר בוש OptiMUM

בשבילי? רק אוטומט. מיקסר בוש OptiMUM

הכירו את ה-OptiMUM – מיקסר משולב מהסדרה החדשה שיכול לעצור בעצמו בדיוק כשהקצפת או בצק השמרים מוכנים.

ל-OptiMUM תוכניות אוטומטיות ייחודיות ללישה והקצפה אשר מבטיחות תוצאות מושלמות בכל פעם. חיישן ה- SensorControl Plus יודע לעצור לבד את פעולה ההקצפה או הלישה, בדיוק ברגע הנכון. וכל זה – בלחיצת כפתור פשוטה.

הכירו את OptiMUM

תוצאות אפייה מושלמות עם תנורים מסדרה 8 של בוש

תוצאות אפייה מושלמות עם תנורים מסדרה 8 של בוש

סדרת התנורים החדשה של בוש מציעה עד 30 תכניות מוגדרות מראש, פירוליזציה לניקוי עצמי בכ-480 מעלות ועוד מגוון תכניות שיהפכו את חוויות האפייה שלכם למדהימה.

למידע נוסף על תנורים מסדרה 8