Skip to content
טכנולוגיה לחיים

עוגת מרנג אגוזים ומוס שוקולד כשרה לפסח

הקינוח המושלם לליל הסדר.
עוגת שכבות קלה להכנה, במראה ייחודי ובעלת שלושה מרקמים שונים של מרנג אגוזים, שני סוגי מוס שוקולד רכים וטעימים ושכבת פולי קקאו שבורים מעל.

עוגת מרנג אגוזים של מיקי שמו

החומרים למרנג:
4 חלבונים
150 גרם (3/4 כוס) סוכר
90 גרם (3/4 כוס) אבקת סוכר
1 כוס אגוזי מלך לא קלויים גרוסים
3/4 כוס אגוזי לוז גרוסים וקלויים קלות

למוס השוקולד מריר:
180 מ"ל (3/4 כוס) שמנת מתוקה
50 גרם שוקולד מריר שבור לקוביות
2 כפיות אינסטנט פודינג וניל

למוס שוקולד לבן:
250 מ"ל (1 מיכל) שמנת מתוקה
100 גרם שוקולד לבן שבור לקוביות
2 כפיות אינסטנט פודינג וניל

לקישוט:
פולי קקאו שבורים או שבבי שוקולד מריר מגורר

מחממים תנור לחום של 100 מעלות.

מכינים את המרנג:
מקציפים חלבונים עם סוכר במיקסר במהירות גבוהה למשך כ-7 דקות, עד שמתקבל קצף יציב מאוד. מנמיכים את עוצמת המיקסר למינימום ומקפלים פנימה את אבקת הסוכר ואת שני סוגי האגוזים.
בעזרת עט או עיפרון מסמנים על נייר אפייה שלושה עיגולים בקוטר 18 ס"מ. מעבירים את המרנג לשק זילוף ומזלפים בצורה מעגלית שלושה עיגולים בגודל של אלה שציירנו. אופים למשך שעתיים בערך, עד שהמרנג יבש ומשתחרר בקלות מנייר האפייה.

מכינים את מוס השוקולד מריר:
מחממים רבע כוס (60 מ"ל) שמנת מתוקה עד לסף רתיחה ויוצקים על גבי השוקולד המריר. מערבבים עד שמתקבלת תערובת אחידה וחלקה. מכסים בניילון נצמד ומעבירים למקרר למשך כ-45 דקות.
מקציפים את יתרת השמנת המתוקה יחד עם האינסטנט פודינג וניל ותערובת השוקולד עד שמתקבלת קצפת יציבה, מעבירים את המוס שמתקבל לשק זילוף ומכניסים למקרר עד לשימוש.

מכינים את מוס השוקולד הלבן:
מחממים רבע כוס (60 מ"ל) שמנת מתוקה עד לסף רתיחה ויוצקים על גבי השוקולד הלבן. מערבבים עד שמתקבלת תערובת אחידה וחלקה. מכסים בניילון נצמד ומעבירים למקרר למשך כ-45 דקות.
מקציפים את יתרת השמנת המתוקה יחד עם האינסטנט פודינג וניל ותערובת השוקולד לקצפת יציבה, מעבירים את המוס שהתקבל לשק זילוף ומכניסים למקרר עד לשימוש.

מרכיבים את העוגה:
מניחים על צלחת הגשה שכבת מרנג אחת ומזלפים מעליו את מוס השוקולד המריר בצורה מעגלית. מניחים מעל המוס שכבת מרנג נוספת ומזלפים עליה 3/4 מכמות מוס השוקולד הלבן. מניחים מעל את המרנג האחרון, ומזלפים עליו את יתרת מוס השוקולד הלבן.
מקשטים בפולי קקאו שבורים או בשוקולד מריר מגורר, ומגישים.

בשבילי? רק אוטומט. מיקסר בוש OptiMUM

בשבילי? רק אוטומט. מיקסר בוש OptiMUM

הכירו את ה-OptiMUM – מיקסר משולב מהסדרה החדשה שיכול לעצור בעצמו בדיוק כשהקצפת או בצק השמרים מוכנים.
ל-OptiMUM תוכניות אוטומטיות ייחודיות ללישה והקצפה אשר מבטיחות תוצאות מושלמות בכל פעם. חיישן ה- SensorControl Plus יודע לעצור לבד את פעולה ההקצפה או הלישה, בדיוק ברגע הנכון. וכל זה – בלחיצת כפתור פשוטה.

הכירו את OptiMUM