Skip to content
טכנולוגיה לחיים

טראט זוגי עם פירות

טארט זוגי עם פירות

טארט על בסיס קרם שקדים, ועשיר בקרם וניל ופירות טריים, אין יותר מושלם לחגיגת הוולנטיין עם בן/בת הזוג שאתה אוהב, אני אוהב לשלב מגוון של פירות אבל אפשר גם רק פירות אדומים.

חומרים ל- 2 תבניות קפיציות בקוטר 12 ס"מ:
לבצק שקדים:
3 חלבונים
100 גרם (1/2 כוס) סוכר
1/8 כפית מלח
110 גרם (1 כוס פחות כף) אבקת סוכר
75 גרם (3/4 כוס) אבקת שקדים
1 כף קמח

למלית:
240 מ"ל (1 כוס) חלב
1 כפית תמצית וניל
80 גרם (1/3 כוס) סוכר
3 חלמונים
1 כף קורנפלור
25 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות
1 מיכל (250 מ"ל) שמנת מתוקה

לציפוי:
2 כוסות פירות העונה חתוכים לקוביות בגודל 2 ס"מ

לקישוט:
4 כפות ריבת משמש חלקה + 2 כפות מים רותחים
אבקת סוכר

מכינים את המלית: יוצקים חלב לסיר בינוני ומוסיפים סוכר. מגרדים את הגרגרים ממקל הווניל בעזרת סכין ומוסיפים לסיר יחד עם המקל. מחממים תוך כדי בחישה מדי פעם עד שהסוכר נמס ומביאים לרתיחה. מערבבים חלמונים וקורנפלור בקערה עד לקבלת תערובת אחידה. יוצקים מצקת מתערובת החלב החמה לתערובת החלמונים ומערבבים היטב (השוואת טמפ'). יוצקים את כל התערובת לסיר ומחממים על להבה נמוכה תוך כדי בחישה עד שהתערובת מסמיכה. מעבירים לקערת מיקסר עם וו גיטרה ומערבלים כ-5 דקות במהירות בינונית עד שהתערובת חמימה (חום גוף). מוסיפים חמאה ומערבבים לתערובת חלקה ואחידה. מניחים ניילון נצמד בצמוד לקרם ומעבירים למקרר ל-4 שעות לפחות.
מחממים תנור ל-160 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה. (ממליץ להניח נייר אפייה בדופן הפנימית של התבנית כדי למנוע הידבקות של הבצק לתבנית.)
מכינים את בצק השקדים: מקציפים חלבונים, סוכר ומלח בקערת מיקסר כ-7 דקות במהירות גבוהה לקצף יציב. מקפלים אבקת סוכר, אבקת שקדים וקמח בעזרת מרית. מעבירים את התערובת לשקית זילוף עם צנתר חלק בקוטר 2 ס"מ ומזלפים עיגולים בקוטר 2-3 ס"מ בדופן התבנית ושכבה דקה של תערובת בעובי 1.5 ס"מ במרכז התבנית.
אופים כ-18-20 דקות עד הזהבה קלה ומעטה יבש (קשה). מצננים היטב.
משלימים את הכנת המלית ומרכיבים את הטארט: מקציפים שמנת מתוקה עד לקבלת קצפת יציבה. מקפלים את הקצפת למלית. ממלאים את הטארט במלית, מסדרים מעל פירות, מברישים בריבת משמש שהוספנו לה 2 כפות מים רותחים (וערבבנו עד למרקם אחיד) וזורים אבקת סוכר.
מאחסנים מכוסה במקרר עד 3 ימים.

לשקול את כל המצרכים בקערה אחת!

לשקול את כל המצרכים בקערה אחת!

הכירו את MUM5 עם משקל אינטגרלי המאפשר דיוק מרבי בשקילת הרכיבים ישר בקערה. בנוסף קוצץ, פורס, טורף, חותך, לש, מקציף, בוחש, טוחן וסוחט.
בוש MUM5 עם מנוע 1000W, 1.35 כ"ס ומבחר רחב של אביזרים נלווים להכנת כל מנה שתדמיינו.

למיקסר MUM5 עם משקל אינטגרלי