Skip to content
טכנולוגיה לחיים

מיקסר מומלץ למטבח שמגשים חלומות

מיקסר מומלץ למטבח

חולמים על מיקסרים מומלצים שיגשימו את החלומות היצירתיים שלכם במטבח? תוהים איזה מיקסר מומלץ לקנות? כדאי שתכירו את המיקסרים מסדרת MUM מבית המותג העולמי בוש, המספקים טכנולוגיה מתקדמת לחיים בכמה רמות מעל כולם. מדובר במגוון מיקסרים ברמות שונות של מקצועיות, מבסיסי ועד למשוכלל ביותר, עם עוצמה של עד 1500 וואט. המיקסרים מוצעים עם שפע של אביזרים ומספקים תוצאות מושלמות, ללא מאמץ. כל אחד יכול לאתר מהמגוון מיקסר מומלץ למטבח שמתאים לצרכיו.

מיקסרים מתקדמים להכנת שפע של מנות טעימות

מיקסרים מתקדמים להכנת שפע של מנות טעימות

המיקסרים מסדרת MUM החדשה של בוש, עם שלל האביזרים הנלווים להם, יעניקו לכם חדשנות טכנולוגית, עמידות גבוהה ביותר וכן, נוחות מרבית עם תפעול פשוט וקל. באמצעותם תוכלו להכין שלל מנות נפלאות עליהן חלמתם כבר זמן רב. כך למשל, תוכלו להכין מאפים מצוינים, כדוגמת בצק ללחמים טריים או בלילה לכל סוג של עוגה עם קרם אחיד וקציפה אוורירית וקלילה. זאת לצד בצק פסטה ביתי משובח, עוגיות פריכות, רטטוי מעולה, שייקים שופעי בריאות על בסיס פירות קפואים, משקאות על בסיס קרח, מרקים סמיכים וחמים, תבשילי ירקות אניני טעם ועוד. בזכות האביזר הייחודי לחיתוך קוביות מושלמות תוכלו גם להכין מגוון סלטים איכותיים בצורה מהירה ומקצועית.

כל אחד והמיקסר המומלץ עבורו

כל אחד והמיקסר המומלץ עבורו

בבוש מציעים לכם לא רק מיקסר מומלץ אחד למטבח אלא מגוון דגמים מומלצים, ברמות שונות של מקצועיות, מהם כל אחד יכול לאתר ולקנות את הפריט המושלם לצרכיו בתוספת האביזרים הנלווים המתאימים לו*:

OptiMUM – מיקסר משולב ומקצועי למביני עניין, עם מנוע עוצמתי של 1,500 וואט, בעיצוב אלגנטי ויוקרתי. זאת בנוסף למגוון תכונות ייחודיות, תכניות אוטומטיות ומשקל אינטגרלי - לתוצאות אפייה מושלמות.
MUM5 – מיקסר מתקדם ומעוצב במגוון צבעים שונים, המשדרג את עבודת המטבח. דגם זה של מיקסר עם מנוע בעוצמה של 1,000 ואט מגיע עם אביזרים נלווים למגוון פעולות במטבח, לרבות לישה, חיתוך, בחישה, הקצפה, פריסה, קיצוץ, סחיטה, טחינה ועוד.
MUM6 – מיקסר מתקדם בעל קערה ענקית המאפשר עיבוד קל ומהיר של כמות גדולה של חומרי גלם בבת אחת. כך למשל, תוכלו להכין עד 4.2 ק"ג בצק בבת אחת – אפילו עבור הפרשת חלה.

לקבלת מידע מקצועי נוסף בנושא, היכנסו לאתר של בוש ומצאו דגם מיקסר מומלץ ומושלם עבורכם.

*האביזרים הנלווים משתנים מדגם לדגם וניתנים גם לרכישה בנפרד