Home Connect - שאלות נפוצות

מכשירי החשמל הביתיים החדשים מבית בוש עם התכונה Home Connect פורסים בפניכם שלל חידושים לבית. תוכלו לנטר ולשלוט מרחוק על כל המכשירים שלכם בנוחות מרבית, באמצעות הטלפון החכם או הטאבלט, דבר שיהפוך את חייכם לקלים יותר, וכמובן, יאפשר לכם להשיג תוצאות מושלמות.

מתי תהיה אפשרות לקנות מכשירים עם פונקציונליות Home Connect בחנויות?

מדיחי הכלים והתנורים הראשונים עם פונקציונליות Home Connect של בוש וסימנס זמינים לרכישה בחנויות מדצמבר 2014. מכשירי חשמל נוספים לבית בקטגוריות של מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומקררים הגיעו אחריהם בשנת 2015. באביב 2016 הושקו גם מכונות קפה אוטומטיות לחלוטין, ובסוף שנת 2016 נוספו גם קולטי האדים והכיריים עם התכונה Home Connect.

האם אני יכול לצייד את מכשירי החשמל הנוכחיים שלי ב-Home Connect?

לא. קשה לשדרג או לשפץ מכשירים מהסיבות הבאות: פתרון שמותקן במועד מאוחר יותר הוא תמיד מוצלח פחות בהשוואה לפתרון שתוכנן מהשלב הראשון, והוא גם יקר יחסית. נוסף לכך, המכשירים לבית מחייבים נקיטת אמצעי בטיחות שיש ליישם ולבדוק, גם כאשר החלפת הציוד האלקטרוני מתבצעת בבית הלקוח.

האם ניתן לשלב מרכיבים אחרים כמו תאורה או חימום במערכת Home Connect?

כרגע זה לא בתוכנית שלנו, מאחר שאנו מתמקדים אך ורק בשילוב מכשירי חשמל לבית של מותגים שונים באפליקציה אחת. עם זאת, אנחנו תמיד פתוחים לדברים חדשים, כלומר ניתן לשלב את הציוד שלנו ואת מערכת Home Connect בשלמותה במערכות אוטומציה ביתיות אחרות. שילוב תרמוסטטים וגלאי עשן הוא השלב הראשון בכיוון הנכון. פרט לכך, צוות Home Connect עובד גם על פיתוח ערכה לפיתוח תוכנה (SDK) כדי לאפשר לשותפים להתחבר למערכת שלנו בקלות רבה יותר.

האם ניתן לגשת למכשירי החשמל ממכשירים שונים בו-זמנית?

כן, ניתן לגשת למכשיר חשמלי לבית מכמה מכשירים ניידים שונים. האדם הראשון שמתחבר למכשיר החשמל לבית הוא "משתמש העל", ויש לו זכויות מסוימות. למשל, הוא יכול להסיר משתמשים אחרים מהמכשיר. באופן כללי, יש עדיפות לשליטה ישירה במכשיר.

האם יש דרישות מינימום מנתב ה-Wi-Fi?

מערכת Home Connect עובדת עם כל נתבי ה-Wi-Fi הסטנדרטיים הזמינים בשוק, שעובדים עם המכשירים החכמים הרגילים (טלפון חכם, טאבלט). משיקולי אבטחה, רשתות ה-Wi-Fi חייבות להיות מוצפנות (הצפנת WPA או WPA2). אם רשת ה-Wi-Fi שלכם לא מוצפנת, לא תוכלו לרשום את המכשיר שלכם. בדרך זו, השימוש ב-Home Connect הוא פשוט ובטוח למשתמש.

מה לגבי הגנה על נתונים ואבטחת נתונים?

פיתחנו ויישמנו תפיסת אבטחה מקיפה במיוחד עבור Home Connect. היא כוללת גם בדיקות שוטפות של המערכת על-ידי האקרים מקצועיים. אנחנו משתמשים בטכנולוגיית הצפנה חדשנית, ומעת לעת מבקשים ממומחים בלתי תלויים לבדוק ביסודיות את המערכת שלנו. עבור האפליקציה Home Connect קיבלנו את אישור "Trusted App" של TÜV-TRUST-IT. אישור זה כולל הצפנה ואבטחת נתונים שתואמים לחוק הפדרלי להגנה על נתונים, וכן את הבדיקה המקיפה של הנחיות התאימות הפנימיות והחיצוניות.

מהם המאפיינים של תפיסת האבטחה המיוחדת של Home Connect?

תפיסת האבטחה של Home Connect כוללת מגוון אמצעים, שמשמשים לרכיבים ספציפיים של מערכת Home Connect (מכשיר החשמל לבית, האפליקציה, מודול התקשורת, שרת Home Connect וכו'), וכן לממשקים שלה. החלפת הנתונים מבוססת על פרוטוקול Home Connect. רק נתונים חיוניים נשמרים בשרת Home Connect. באופן בסיסי, נתוני השימוש במכשירים עם פונקציית Home Connect לא ימוזגו עם נתוני הרישום באפליקציית Home Connect. הדבר משפר את אבטחת המידע עבור המשתמשים. גם התקשורת אפשרית רק באמצעות רשתות מוצפנות; אישורים מאובטחים, חומת אש בשרת והגנה באמצעות סיסמה עבור אפליקצית Home Connect מספקים אבטחה נוספת.

האם אוכל למנוע מהמכשיר שלי לשלוח נתונים?

פונקציות מסוימות מותנות בכך שהמכשיר יהיה מחובר לשרת. אך כמובן שתהיו חופשיים להחליט אם להשתמש או להימנע משימוש בפונקציות נוספות שמכשירים המחוברים לרשת יכולים להציע לכם. מכשירי החשמל ישלחו ויקבלו נתונים רק אם תסכימו לכך באופן מפורש, ותוכלו לשלוט בהם בהתאם.

האם ניתן למחוק את הנתונים? האם אוכל לדעת בוודאות שהנתונים האלה נמחקו לחלוטין?

כן, אתם יכולים להרגיש בטוחים שהנתונים נמחקו לחלוטין. ניתן לאפס את מכשירי החשמל לבית להגדרות היצרן. הגדרות הרשת והחשבונות נפרדים מהמכשיר. תוכלו למחוק את חשבון Home Connect שלכם בכל עת באמצעות האפליקציה, על-ידי לחיצה על לחצן ההגדרות. כדי למחוק את האישורים בשרת Home Connect, תוכלו להתקשר לשירות Home Connect. באופן בסיסי, כל הנתונים הקשורים לשימוש נמחקים לאחר 10 ימים.

האם יהיה גם ממשק LAN עבור המכשירים?

לא, חיבור LAN לא מתוכנן כרגע, מאחר ש-Home Connect משתמש ב-Wi-Fi להחלפת נתונים. התאמת כבל LAN לכל מכשיר היא תהליך מורכב מאוד. החלטנו להשתמש בטכנולוגיית Wi-Fi מאחר שהיא זמינה כעת כמעט בכל משק בית, ולכן ניתן לקיים תקשורת ישירה בין המכשירים הניידים לבין מכשירי החשמל בבית.

איזה ציוד דרוש להפעלת הפונקציונליות של Home Connect?

פרט למכשיר החשמל שמצויד בפונקציונליות Home Connect, מכשיר נייד חכם שבו מותקנת אפליקציית Home Connect ונתב Wi-Fi, אין צורך בציוד נוסף.

אות ה-Wi-Fi של מכשיר החשמל שלי נמוך בגלל המרחק הגדול בינו לבין נתב ה-Wi-Fi. האם זה אומר שאני לא יכול להשתמש ב-Home Connect?

במקרה כזה, לרשותכם כמה אפשרויות. אפשר להרחיב את טווח הרשת עם מגדיל טווח. אם תמקמו את מגדיל הטווח בין מכשיר החשמל לבין הנתב, הקליט של האינטרנט האלחוטי תשתפר, ותוכל להגיע גם עד למרתף, למשל. אפשרות נוספת היא להשתמש במתאם קו מתח כדי להגדיל את אות האינטרנט, כך שהוא יגיע למכשיר החשמל. לאחר מכן, תוכלו להתחבר לאינטרנט ישירות עם המכשיר המחובר לרשת ולשלוט בו בדרך זו. צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לייעץ לכם במקרים אלו, ולסייע לכם עם כל חומרה שתצטרכו.

לאחר הרחבת הרשת, כיצד אוכל לדעת אם היא תגיע למקום שבו נמצא מכשיר החשמל שלי?

ישנן אפליקציות כגון Wi-Fi Analyser, שתוכלו להשתמש בהן כדי לבדוק את הקליטה במקום שבו נמצא המכשיר שלכם. תמיד תוכלו להשתמש בטלפון החכם או בטאבלט כדי לבדוק את עוצמת האות במקום שבו נמצא המכשיר.

כמה עולה האפליקציה והיכן ניתן להוריד אותה?

ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מ-Apple App Store או מחנות Google Play.

האם עדיין אקבל הוראות שימוש מודפסות על נייר גם במכשירי חשמל של בוש עם Home Connect?

כן. חוברת הוראות מודפסת למכשיר תצורף בכל מקרה כאשר הוא יסופק לכם. עם זאת, המדריך הדיגיטלי למשתמש מעניק ערך מוסף, מאחר שבאמצעותו קל יותר להבין את התכונות של מכשירי החשמל הביתיים.

בוש בפייסבוק!

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים מיוחדים ואת כל העדכונים אודות המוצרים שלנו

השירות של בוש

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.

2220*

csb-serv@csb-ltd.co.il

החוויה של בוש

החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם

איתור משווק מורשה

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם!