1. תקנון זה נועד להסדיר ולקבוע את תנאי ההטבה המנוהלת על-ידי חברת בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים בע"מ, ח.פ 513102178 מרחוב משכית 25 הרצליה, היבואנית הרשמית של מוצרים ביתיים ממותג בוש, ובכלל זה התנורים נושא הטבה זו (להלן: "BSH").
2. ההשתתפות כפופה להוראות תקנון זה, ובכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין האמור בתקנון זה לבין פרסומים אחרים - תגברנה הוראות תקנון זה.
3. לקוח המבקש ליהנות מההטבה נדרש לעמוד בכל התנאים המפורטים בתקנון זה.
4. האמור בתקנון נכתב לצורכי נוחות בלשון זכר, אך הוא מכוון לגברים ונשים באופן שווה.
כללי
תנאי ההטבה לרכישת אחריות נוספת המצוינים בהסכם זה נועדו לאפשר ללקוח הרוכש תנור כהגדרתו להלן, לרכוש - בנוסף לאחריות המוענקת לתנור למשך שנה אחת ממועד התקנת התנור לפי חוק (להלן: "האחריות המקורית") - אחריות למשך שלוש שנים נוספות (להלן: "האחריות הנוספת"), כך שסך כל תקופת האחריות תהא ל-4 שנים ממועד התקנת התנור וכל זאת בתמורה ל-199 ₪ בלבד, כולל מע"מ, ובכפוף לכל התנאים המפורטים להלן.
תנאי האחריות הנוספת יהיו זהים לתנאי האחריות המקורית, על סייגיה, והכל בהתאם לאמור בתעודת האחריות של BSH.
האחריות מסופקת על- ידי חברת השירות סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ (להלן: "CSB").
*כמות מינימאלית – כל מי שעומד בתנאים זכאי להטבה, כאשר מלאי התנורים נקבע לפי חנויות המשווקים. מובהר, כי ל- BSH אין מידע ו/או שליטה על מלאי החנויות.
הגדרות
1. תנור – כלל התנורים הבנויים ממותג בוש (Bosch), אשר יובאו לישראל על ידי BSH בלבד, לרבות תנורי תצוגה מחנויות, אך לא כולל תנורים משולבי מיקרוגל ותנורים סוג ב'.
2. "תקופת ההטבה" - החל ביום שלישי ה- 25.2.2025 בשעה 08:00 בבוקר, ועד ליום חמישי ה- 10.4.2025 בחצות.
הזכאים לרכוש את האחריות הנוספת
לקוח אשר רכש תנור במהלך תקופת ההטבה, כהגדרתה לעיל, ועומד בתנאים המצטברים הבאים:
א. הלקוח הינו צרכן פרטי בלבד שרכש את התנור לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי.
ב. הצרכן רכש את התנור ממשווק המשתתף בהטבה. לעיון ברשימת המשווקים המשתתפים: https://www.bosch-home.co.il/dealerlocate
ג. הצרכן יציג חשבונית עסקה או קבלה או מדבקת אחריות המעידה על ביצוע העסקה במהלך תקופת ההטבה, לנציג מטעם חברת השירות CSB. מובהר כי בהעדר אסמכתא כאמור, BSH לא תהא מחויבת למימוש ההטבה.
ד. הצרכן ביצע התקנה של התנור לא יאוחר מ-30 יום ממועד רכישת התנור. לצורך כך, יש ליצור קשר עם חברת השירות CSB, בטלפון: 2220* ולתאם התקנה פיסית או טלפונית עם נציג. ניתן לתאם התקנה מרחוק גם באתר רישום בוש https://marketing.bosch-home.co.il/
ה. עד למועד ההתקנה הצרכן שמר את התנור בתנאים ראויים ולא עשה בו כל שימוש.
ו. הצרכן ישלם ל-CSB עבור ההטבה סך של .199 ₪ (כולל מע"מ). למען הסר ספק, לא ניתן יהיה לממש את ההטבה לאחר התאריך 10.05.2025 ובכפוף כאמור להתקנה עד למועד זה
שונות
1. BSH רשאית להאריך את תקופת ההטבה, לקצרה או להפסיקה על-פי שיקול דעתה הבלעדי. הודעה מתאימה תימסר לציבור באתר האינטרנט.
2. האחריות למימוש ההטבה הינה על הלקוח בלבד. BSH לא תישא באחריות כלשהי בגין אי מימוש הזכאות מסיבות התלויות, במישרין או בעקיפין בלקוח.
3. BSH אינה אחראית לכל הפסד ו/או נזק שייגרם למי מהלקוחות, או כל צד ג', עקב רכישת האחריות הנוספת או כחלק מהרכישה הנוספת ו/או כתוצאה משימוש בתנור, וזאת מעבר לאחריות המוטלת עליה על-פי חוק ובהתאם לתעודת האחריות.
4. BSH אינה אחראית בשום מקרה לטיב ו/או איכות השירות אשר יוענק ללקוח בחנויות בהן נמכר התנור.
5. על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל וסמכות השיפוט הייחודית תהא לבתי המשפט המוסמכים בתל-אביב יפו בלבד.