Skip to content
טכנולוגיה לחיים

100 ימים ראשונים של כביסה

כביסה

  • בגדים בהירים וכהים לא הולכים ביחד – שימו לב שלא לכבס בגדים צבעוניים, כמו גרביים אדומים יחד עם בגדים בהירים כמו חולצה לבנה. ככל הנראה התוצאה תהיה חולצה ורודה. כדי להימנע מהכתמת בגדים בצבעים אחרים הפרידו בין פריטים לבנים, שחורים, בהירים או כהים וכבסו כל סוג בנפרד.
  • אל תשאירו סיכוי לריח רע – שאריות לחות עלולות ליצור ריח רע .לכן מומלץ להשאיר את מגירת חומרי הניקוי ודלת מכונת הכביסה פתוחות לאחר כל שימוש.
  • כל המוסיף, גורע – אל תעמיסו על התוף של מכונת הכביסה בגדים רבים מדי. שימו לב לקיבולת הכביסה המקסימלית המתאימה למכונה שלכם ולתוכנית הכביסה שבחרתם.

.

  • הטמפרטורה הנכונה – כבסו בגדים לבנים, שמנוניים ומלוכלכים במיוחד, כמו גם חיתולי בד ומגבות בטמפרטורה של 60° ומעלה.
    כביסה ב40° מפחיתה את הסיכוי להתכווצות הבגדים או דהייה של בגדים בצבעים בהירים. בכדי למנוע מבגדים כהים ומבריקים לדהות, כבסו ב30° בלבד.
    שימו לב! העצה הטובה ביותר היא להתאים את תוכנית הכביסה להנחיות הכביסה הרשומות על גבי תוויות הבגדים
  • תרופת פלא – לתוצאות כביסה מושלמות, יש להשתמש באבקות או נוזלי כביסה שונים לסוגים שונים של בגדים. סבון כביסה חזק בתוספת מלבין מתאים לשימור הלובן של הבגדים הלבנים, אך לקבלת בגדים בצבע שחור עמוק לאורך זמן, כדאי להשתמש בסבון כביסה עדין יותר. לשמירה על צבעים בוהקים יש לכבס עם סבון המיועד לכביסה צבעונית.
    בעת כביסת בדים ואריגים עדינים כגון צמר ומשי, יש להשתמש בסבון עדין בכדי למנוע נזק לבגדים.
  • ריח נעים לאורך זמן – שימוש במרכך כביסה יבטיח לכם כביסה רכה, ריחנית ונעימה

תחזוקה

  • ניקיון והיגיינה - כדי לשמור על מכונת הכביסה שלכם נקייה, הקפידו לנקות את המסננים ואת אזור הסגירה של הדלת פעם בחודש. מדי פעם כדאי גם לכבס על ריק ב-95°
  • שמירה על הבריאות – ניקיון מגירת חומרי הניקוי פעמיים בחודש יבטיח שהבגדים שלכם יהיו נטולי משקעים

  • מכונת הכביסה שלכם לא אוהבת חומץ – היזהרו בעת ניקוי מכונת הכביסה באמצעות חומץ. הוא עשוי לפגוע בחלקי הפלסטיק של המכונה ובחלקי הסגירה והאיטום שלה, ואף לקצר את חיי המכונה.
  • שימו לב לאבנית – רוב האבקות ונוזלי הכביסה הנפוצים מכילים מספיק נוגדי אבנית. אל תגזימו במינונים שלהם ובדקו את קשיות המים בכדי להתאים את מינון חומרי הניקוי בהתאם.

לייבוש בגדים יעיל וחסכוני

בזכות האוויר החם והעדין, מגוון התכניות המיוחדות והחכמות ומבנה התוף שמיועד להגן על הבד, מייבשי הכביסה שלנו מספקים תמיד טיפול מיטבי לכל פריט כביסה, בהתאם לצרכיו.

כדי שילך חלק – הכירו את המגהצים של בוש

המגהצים של בוש מאפשרים פעולת גיהוץ איכותית, מהירה וקלה, זאת בזכות חומרים איכותיים, עוצמה בלתי מתפשרת ותוכניות גיהוץ אינטואיטיביות וקלות לשימוש. הכירו את המגהצים של בוש

בוש, מדיח הכלים הנמכר ביותר בעולם!*

מדיחי הכלים שלנו ממשיכים להוביל את השוק העולמי גם השנה. בזכות הטכנולוגיות המתקדמות המאפשרות הדחה מהירה, צריכת מים חסכונית, דירוג אנרגטי AAA, תוכנית לניקוי עצמי והנאה מפעולה שקטה. * מקור: Euromonitor בהתבסס על היקף מכירות כמותי 2017

ההטבות והמבצעים של בוש

אנחנו מזמינים אתכם להתחדש באחד ממוצרי החשמל הביתיים של בוש וליהנות מהטבות הרחבת אחריות משתלמות.

בוש בפייסבוק!
בוש ברשתות החברתיות

עולם שלם של תוכן ייחודי, טיפים, מתכונים, מידע אודות המוצרים שלנו ופתרונות חכמים לחיי היום יום.

השירות שלנו

שירות יוצא דופן – לפני ואחרי הרכישה.
ומגוון רחב של אביזרים למוצרי בוש

מוקד שירות ארצי 2220*

+49 89 4590-3641

החוויה של בוש
החוויה של בוש

גלו איכות, שלמות ואמינות.

חפשו משווקים מורשים או מרכזי שירות באזור מגוריכם
איתור משווק

למציאת משווק של מוצרי החשמל הביתיים של בוש המשתתף בהטבות ובמבצעים שלנו