Skip to content
טכנולוגיה לחיים

שמרו על האוכל שלכם טרי ומאורגן עם המקררים של בוש

בקצב החיים המהיר שלנו היום, בו אנו רגילים "לחטוף" מה שיש במקרר בדרך מפעילות אחת לאחרת, למקרר מאורגן יש תפקיד מכריע בשמירה על אורח חיים בריא.

מקררים גדולים עם מקפיא תחתון בעלי 2 או 4 דלתות זוכים לפופולריות בזכות יכולות האחסון המרשימות שלהם, נפח גדול ותכונות מתקדמות העוזרות לשמור על מזון טרי ומאורגן.

סדרות מקררים מקפיא תחתון של בוש מציעות מקררים בנפח גדול הבנויים בצורה חכמה ומאורגנת, שיכולה לחולל מהפכה בחוויית אחסון המזון הטרי שלכם.

מקום אחסון בשפע הניתן להתאמה אישית

שמירה על הסדר של המקרר יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל המקררים של בוש עושים את זה קל יותר מאי פעם, זאת בזכות מקום האחסון הנדיב שלהם. מקררי 2 או 4 דלתות אלו נועדו לתת מענה לצרכים של משפחות גדולות או לכאלו שמעדיפות לקנות מצרכים בכמויות גדולות, ומאפשרים לאחסן מגוון רחב של פריטים, מתוצרת טרייה ומשקאות. מקום האחסון הנרחב שמציעים המקררים הגדולים של בוש מבטלים את הצורך לדחוס פריטים למקרר, מה שמאפשר לאוויר לזרום בחופשיות בתוך תאי האחסון, פעולה הכרחית לשמירה על טריות המזון.

מקררי 4 דלתות מגיעים עם מספר רב של מגירות, תאים ומדפים מתכווננים, המאפשרים לכם להתאים אישית את הפנים כך שיתאים לצרכים שלכם.

עם מדף פנימי ברוחב 80 ס"מ, ואפשרות להגדיר מחדש בקלות את המדפים כדי שיכילו פריטים גבוהים יותר או ליצור קטעים נפרדים עבור קטגוריות מזון ספציפיות, תוכלו לאחסן את כל המצרכים שלכם – בין אם תרצו להכניס אבטיח או סיר גדול, תוכלו לכוונן את גובה המדפים לפי הצרכים שלכם ולשנות את מיקומם בקלות.

גמישות זו עוזרת לארגון יעיל המבטיחה שלכל פריט יש את המקום שלו מה שמאפשר לראות בקלות את פריט המזון שאתם צריכים ומונע מפריטים שונים ללכת לאיבוד במעמקי המקרר, או להישכח בחלק האחורי של המקרר עד שתוקפם פג.

טכנולוגיות קירור מתקדמות ואזורי טמפרטורה

מקררים גדולים במיוחד מאחסנים סוגים שונים של מצרכים ופריטים, שלא בהכרח מסתפקים באותם תנאי אחסון. דגים, בשר ומוצרי חלב מאוחסנים בצורה מיטבית, בתנאים יבשים ובדרגת לחות נמוכה. לעומתם, פירות וירקות זקוקים לרמת לחות גבוהה כדי למנוע את התייבשותם.

סדרת מקררי XXL של בוש עם מגירות בטכנולוגיית VitaFresh מאפשרת שני אזורי אקלים שונים תוך שמירה על תנאי לחות וטמפרטורה קבועים בכל תא במקרר, החיוניים לשמירה על טריות המזון.

כך לדוגמה, תוכלו לאחסן פירות וירקות במגירה המותאמת לאחסון פירות וירקות השומרת על רמת הלחות האופטימלית, ועוזרת להאריך את חיי המדף של הפריטים המאוחסנים ומגנה מפני התייבשותם, ובמקביל לשמור בשר ודגים באזור המציע דרגת טמפרטורה נמוכה של כ- 0 מעלות צלזיוס, ובו שתי מגירות נפרדות המונעות מעבר של ריחות.

גם למוצרי חלב יש העדפות אקלים שונות, ואותם ניתן למקם במגירות שמעל מגירות הפירות והירקות או במדף העליון של המקרר.

חסכון באנרגיה

למרות גודלם ותכונותיהם המתקדמות, מקררי 4 דלתות של בוש מתוכננים תוך מחשבה על יעילות אנרגטית . מקררי בוש מסדרה 6 מגיעים עם תאורת LED, אשר לא רק מחזיקה מעמד זמן רב יותר, אלא גם צורכת פחות אנרגיה. בנוסף, מקררים אלו מגיעים עם תכונות חכמות כמו מצב חופשה או התראות על טמפרטורה כדי לייעל עוד יותר את צריכת האנרגיה.

עיצוב מתוחכם ותכונות חכמות

מקררי 4 דלתות הם לא רק פונקציונליים, אלא גם מוסיפים נופך של תחכום למטבח שלכם. העיצוב המלוטש והמודרני שלהם יכול להשלים כל עיצוב מטבח. תצורת ארבע הדלתות כוללת תא קירור בעל 2 דלתות בחלק העליון ומקפיא תחתון, המספקים פתרון מושך ויזואלי וחסכוני במקום. גימור הנירוסטה של דלתות המקרר והמקפיא כולל ציפוי המגן על דלתות המקרר, מונע סימנים כמו טביעות אצבעות, ושומר על מראה נקי וחלק.

המקררים של בוש הם לא רק מתוחכמים אלא גם חכמים - ומצוידים בתכונות חכמות, דרך היישום HomeConnect תוכלו לשלוט על הטמפרטורה במקרר, להפעיל מצב Super Cooling לקירור מהיר ואפילו לקבל התראה במקרה ששכחתם את דלת המקרר פתוחה. (בדגמים הרלוונטיים)

מקרר 4 דלתות הוא יותר מסתם מכשיר חשמל, הוא בשורה אמיתית לכל מי שרוצה לשמור על האוכל שלו טרי ומאורגן היטב. עם שטח אחסון רב, תאים הניתנים להתאמה אישית, טכנולוגיית קירור מתקדמת ויעילות אנרגטית, הוא מציע יתרונות רבים שיכולים לפשט את חיי היומיום שלכם ולעזור לכם לשמור על מטבח בריא ומאורגן יותר.

מקררי 2 ו-4 דלתות של בוש מלווים אתכם לאורך שנים רבות, ומגיעים עם אחריות יצרן לשנה ו-10 שנות אחריות על המדחס!
*9 שנים נוספות מוגבלות למנוע בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו למשך שנה אחת ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות. מימוש ההטבה כפוף לביצוע התקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר בוש.

אם אתם מחפשים מקרר חדש, שקלו את היתרונות של מקרר בוש עם 4 דלתות, שישדרגו את המטבח שלכם ואת הדרך בה אתם שומרים על המזון שלכם.